News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Hotel m.m. 2010.

Started by Asger, 04 November, 2009, 11:42:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Asger

Jeg har gjort ligesom nordmændene og reserveret nogle værelser til os på Tryp Kongres Hotel. Reservationen er ikke bindende, så den kan fortrydes eller gøres mindre.

Der er reserveret 7 dobbeltværelser i alt, så jeg har også reserveret lidt ekstra hvis der er nogen der vil med derned udover holdet. Værelserne er reserveret fra fredag d. 6 til mandag d. 9., men to af værelserne er også reserveret allerede fra om onsdagen (d. 4) af, hvis der er nogen der vil med ned og spille ETC single player tournament. Værelserne koster 63€ per styk per nat, dvs. 31.5€ per person.

Jeg vil foreslå at 40K holdet gør noget lignende. Brug denne email adresse: reservierung.muenster@tryp-deutschland.de

Kommentarer eller andet praktisk information kan også skrives i denne tråd. Hvem sørger f.eks. for et dannebrog, osv?

Asger

Sideevent reservationer:
Mathias Andreasen
Loke

Onsdag-mandag reservationer:
Asger Granerud
Rasmus Hammer
Loke
Mathias Andreasen
Jan D'Souza
Thomas Kragh
Kent Max
Paul Bridge
(Anders Nøhr)

DaBossakaHånden

Jeg kunne da godt være fristet til at tage med igen, og give lidt moralsk støtte..
We are the Troels Cederholm fanclub
We praise Troels for his excellent warhammer play style
Lay down your hope and faith
For when you play against Troels, there's only one outcome.

Your defeat..

JOIN TROELS CEDERHOLM'S FANCLUB TODAY...

The rasmus

Hvis jeg kan er jeg klar på at tage med.
Rasmus Budde

Asger

Når vi kommer tættere på så skal vi nok se at få disse detaljer om hvem der vil med på plads. Mere præcist vil det være noget vi finder ud af inden der skal betales penge for deltagelse. Indtil da synes jeg ikke det er nødvendigt at komme med flere hensigtserklæringer om at deltage, det gøres allerede i en anden tråd.

Asger

mcpolle

Jeg er med, lige meget at jeg er på holdet eller ej, jeg er intereseret i at kom til turneringen også på torsdag/fredag, dvs single event:-)

Polle
If the word of the day is "Legs", then hey, spread the word

Paul "Polle" Bridge

Vedel

Jeg regner også med at tage derned, uafhængigt af, om jeg er på holdet eller ej :-)
One rat to rule them all:-)

Asger

Hej Alle (og Polle).

Som jeg allerede har skrevet er der booket hotel på Tryp Kongres. De kan selvfølgelig afbestilles hvis holdet hellere vil bo et andet sted.

Fordele:
- Det ligger ret centralt i byen.
- Det ligger lige ved siden af Landesknecht pubben (aka warhammer pubben!)
- Nordmændene bor der, og jeg tror også Englænderne, Australierne og mange, mange flere bor der :)

Asger

PS Jeg foreslår fortsat at 40K holdet reserverer pladser samme sted.

Azrael

Nogle sideevent-folk der er klar på at booke allerede nu?

Asger

Quote from: Azrael on 02 February, 2010, 13:43:29
Nogle sideevent-folk der er klar på at booke allerede nu?

Hvis der er, så kan man se i det første indlæg at jeg allerede har reserveret 14 pladser, og holdet skal jo kun bruge 9 af dem. Der er derfor 5 pladser til overs til side event folk, som I bare kan ligge billet ind på ved at skrive her i tråden.

Asger

mcpolle

1. dibs på ikke at sove sammen med Kent:-)

Polle

Paul "Polle" Bridge

Asger

Følgende kunne være et eksempel på wifebeaters:

http://eazee.co.uk/pages/catalogue/catalogue.asp?cat=&scat=sub&desc=Skinnifitmen-Modern-Essential-Sleeveless-T-Shirt&product=SF105

Jeg kom dog til at tænke på om det ville være noget mærkeligt noget med broderet logo på en wifebeater? Men nej... jeg ville gemme en :)

Asger

El Rey

Dog har de kun XL, der skal gerne nogle flere X'er på.

Asger

Jeg ved ikke hvad dette mærke er i størrelse, men de poloer jeg købte var en M for stor til mig, og det sker sgu sjældent... Claus og Storm kunne være i deres XL så jeg tror det ville gå. Jeg kan selvfølgelig ikke garantere det, og hvis du vil være sikker må du jo selv tjekke det, eller finde en alternativ side.

Sad de dog ikke også stramt i 2009 ;)

Asger

Azrael

Jamen i så fald vil jeg gerne ligge billet ind på en plads :-)

El Rey

Helle for ikke at sove sammen med Tobias, fortrækker mine ting tis frie. ;P

Azrael

Bah - billige point.. Jeg har tisset til én turnering, hvor mange har du snorket til?  ;)

Hvornår skal der betales?

Jan D'Souza

Jeg sover igen sammen med Troels C. Det var så rart sidst.

tiass8

Jeg vil gerne lægge billet ind - omend der er plads til sideeventet.
Mathias Andreassen

Min Lizardmen gaming blog http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=36685.0

Alle Games Workshop produkter indeholder; 1 del tin/plastik, 1 del nikotin og 1 del børnearbejder.

Spillet warhammer består af; 1 del fantasi, 1 del had og minimum 3 dele øl.

mcpolle

bare at det er ikke Kent, er jeg ret ligeglad.

Polle

Paul "Polle" Bridge

Kragh

Jeg skal gerne tage chancen med Polle.  :)
Thomas Kragh
Se min blog

Vedel

Jeg synes det ser fint ud :-)

Og angående værelseskammerat, betyder det ikke så meget, så længe jeg slipper for Kent :-)

MVH Vedel
One rat to rule them all:-)

AndersN

Hvad siger du Vedel, skal vi være roommates så?

Jeg lover at opføre mig pænt :)
Garm glammer ved Gnipahulen!

Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey. A kiddley divey too, wooden shoe.

Daniel

Hvis ingen andre vil have dig Kentebasse så tager jeg sgu med og hygger om dig.
Daniel Hedegaard
Jeg er jo den ikke-tilstedeværende, den helst usynlige, den man ikke henvender noget ord til, og hvis eksistens man forsøger at fortrænge.  -  Kaptajn Brunøje
Min blog om at eje alle hære (8/15 done): http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=62775.0

Asger

Quote from: Daniel on 08 February, 2010, 22:04:50
Hvis ingen andre vil have dig Kentebasse så tager jeg sgu med og hygger om dig.

Betyder det at jeg skal reservere en af de ekstra pladser til dig?

Husk forresten også at der er to værelser allerede fra om onsdagen af. Har det interesse så kan de også reserveres ved at skrive i denne tråd. Rasmus Hammer og jeg, har allerede reserveret det første og tager derned onsdag hvis der er nogen andre der gider holde os med selskab :)

Asger

MirkcuTT

Kan hænde at jeg også er interreseret i en sengeplads fra start af single player event'et til slut, har snakket en smule med Jedy, og det ligner jeg tager derned for at lege en af hans små hjælpere... Er dog ikke helt 100% endnu, men burde være det indenfor et par måneder.
- Loke Daugbjerg Andersen