News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Trøjerne til 2010

Started by Asger, 16 February, 2010, 11:21:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Asger

Hej alle.

Her kan vi diskutere vores trøjer til 2010.

Jeg har fundet et firma hvor jeg fik lavet trøjer til GF. Det var broderede logoer, både for og bag, med ekstra udgift for ekstra stort tryk bagpå, og alligevel endte de med at koste ca. 170kr per polo hvilket var inkl. fragt. Hvis vi finder noget logo (jeg foreslår vi bruger Troels Cs igen), og bliver enige om designet, så skal jeg nok stå for at bestille dem.

Skal det være wifebeaters igen? Kjole og hvidt? Almindelige t-shirts/poloer/skjorter?

Hvilket logo skal vi bruge? Jeg foreslår Troels Cederholms igen :)

Skal 40K og WHFB have de samme trøjer?

Asger

AndersN

Jeg er umiddelbart frisk på wifebeaters.

Troels' logo er fint for mig.

Jeg synes dog at hvid er lidt tamt.

Hvad med en lidt-mørkere-end-postkasse-rød?
Garm glammer ved Gnipahulen!

Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey. A kiddley divey too, wooden shoe.

Arch Angel

Jeg køber IKKE en wifebeater - T-shirt synes jeg ville været fedt - der er varmt dernede i hallen.

Logo'et er fint

Farve - er min ikke så vigtigt - men synes Rød eller Hvid ville være passende - bare ikke pink :D
Member of Soul Slayers
Old enough to know better, young enough to not care
Tyranids can't figure out humaniods - if they didn't want to be killed, why were they made of flesh?

Rune Hilbert

Big no-no til wifebeaters fra min side også. Logoet er derimod stadig fedt, måske lidt større denne gang. Farverne skal selvfølgelig være rød/hvide, kunne være interessant at se et forslag på den mørkere rød...

Rune

Excommunicate

Siger også nej tak til Wifebeaters - der var sgu for mange, der ikke ville gå med dem på 40k holdet  ;D

Logoet var fedt, så det synes jeg skal bruges igen!

Simon

Asger

Til dem der skriver med store bogstaver om hvad de ikke gør og vil, kunne det være super hvis de så gjorde en indsats for hvad de gerne vil.

Jeg foreslår stadig www.eazee.co.uk , men det er kun fordi jeg kender den. Der findes sikkert andre gode alternativer derude, men så skal I kigge efter dem.

Asger

AndersN

Hvad med at Fantasy g?r i wifebeaters hvis de vil og 40k g?r noget andet.

Der er vel ingen grund til at holdene skal diktere hinandens p?kl?dning, hvis der er stemning for forskellige ting p? de to hold?

Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey. A kiddley divey too, wooden shoe.

Asger

Wifebeaters passer nok ogs? bedre til det ?lhungrende Fantasy hold, hvor i mod de tedrikkende 40Kere sikkert skal have Cardigans ;)

Sp?g til side. Det er et helt ?bent sp?rgsm?l hvordan det g?res, s? det er lidt at finde ud af hvad der er stemning for, derfor denne tr?d :)

Asger

Excommunicate

Enig med AndersN - hvis fantasy holdet vil gå i wifebeaters, så er det sgu da helt fjong :)

Men nu, hvor Asger gerne vil se initiativ fra folk med STORE bogstaver, så foreslår jeg denne model:

http://www.eazee.co.uk/T-Shirts/V-neck+Ts/Mens-Deep-V-Neck-Tee-M105.html

Det er da en lille frækkert. Ingen grund til ikke at se godt ud... Selvom det er EM i Warhammer ;)

Simon

Asger

Quote from: Arch Angel on 16 February, 2010, 11:57:27Rød eller Hvid ville være passende - bare ikke pink :D

Jeg siger bare at vi har haft erfaring med rød og hvide trøjer der efter en vask naturligvis var... pink. Siger ikke det er umuligt, bare at der skal tænkes over det :)

Bred opbakning til logoet indtil videre!

Asger

AndersN

Mørkerød med hvide 'syningsbogstaver' og evt. borter etc. Så smitter det vel nærmest ikke af?

En lille negativ ting ved de forskellige trøjer, der er blevet linket til, er at de alle ser ud til at være ret lange ifht. brede, dvs. der er overflødigt stof nedadtil. Måske er det billedet.

Asger

Quote from: AndersN on 16 February, 2010, 16:14:13
Mørkerød med hvide 'syningsbogstaver' og evt. borter etc. Så smitter det vel nærmest ikke af?

Så får du jo bare lyserøde bogstaver. Det var ihvertfald det der skete for holdets trøjer fra 2007.

Igen, det er ikke umuligt, der skal bare tænkes over det.

Asger

El Rey

Asger som jeg skrev i en anden tråd, som jeg ikke lige kan finde nu, hvis jeg skal have en trøje skal den mini være XXL og gerne XXXL. Disse trøjer er ikke vigtigere for mig, så gider ikke selv til at se efter nogle steder hvor det kan fås. Men hvis vi kan få dem i den størrelse vil jeg godt have en ellers skal jeg ikke.

Doktor Helge

Som te drikkende 40K spiller er jeg også mere til en T-shirt end en wife beater
Suddently reappearing from the void, belived lost in the warp.
Apothecaries har det let.. de skal bare rive organer ud af deres kammerater

Imarco

Jeg tager også T-shirten.
Andy
In the criminal justice system of Gotham City the people are represented by three separate, yet equally important groups. The police who investigate crime, the district attorneys who prosecute the offenders, and the goddamn Batman.
These are their stories.

Asger

Quote from: El Rey on 16 February, 2010, 19:03:37
Asger som jeg skrev i en anden tråd, som jeg ikke lige kan finde nu, hvis jeg skal have en trøje skal den mini være XXL og gerne XXXL. Disse trøjer er ikke vigtigere for mig, så gider ikke selv til at se efter nogle steder hvor det kan fås. Men hvis vi kan få dem i den størrelse vil jeg godt have en ellers skal jeg ikke.

Som jeg vist skrev i samme tråd kan du selv måle dig og maven/brystet og så gå ind på hjemmesiden og se hvilke mål de har stående...

Derudover er dette ikke en bestillingstråd til dem der tror det. Før vi bestiller skal vi lige finde ud af hvad der bestilles.

Asger

Arch Angel

Member of Soul Slayers
Tyranids can't figure out humaniods - if they didn't want to be killed, why were they made of flesh?

AndersN

..siger du og linker til en helt almindelig tshirt? Bare nysgerrig :)

Asger

En sådan almindelig t-shirt synes jeg er noget af det kedeligeste man kan vælge. Tag dog en polo hvis man alligevel vil være kedelig.

Asger

Hammer

Jeg stemmer helt sikkert for wifebeaters! Det er med at skille sig ud fra mængden uden at blive sidestillet med irerne!

Arch Angel

Forskellen er at den IKKE har en dyb V udskæring :D

Kedelig? Smag bliver vi vist ikke enig i  ;D
Member of Soul Slayers

Daniel

Må man foreslå kapper? Eller måske hatte.

Det sjoveste er jo at stå lidt ud så alle og en hver ved hvem de mægtige danskere er? Klart sjovere end en kedelig t-shirt i hvert fald.

Daniel
Daniel Hedegaard
Jeg er jo den ikke-tilstedeværende, den helst usynlige, den man ikke henvender noget ord til, og hvis eksistens man forsøger at fortrænge.  -  Kaptajn Brunøje
Min blog om at eje alle hære (8/15 done): http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=62775.0

AndersN

Gode forslag Daniel, jeg er på.

Jeg har altid ønsket mig sådan en her:

Asger

Skal det være hat skal det sgu da være en klaphat :D

Asger

Belial

Så kan man jo altid montere øl-beholdere i hatten efter behov.

Wifebeaters er da vist kun for folk, der elsker at bytte spyt med hinanden i brusebadet. Tsk, tsk.  ;)

Ja, ja. Jeg skal ikke selv med, men ville da lige være med i den første interessante debat på PF i nyere tid.  :D

MVH

Belial