News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Chaos Terminator Kit?

Started by Nixon, 02 July, 2010, 08:25:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Nixon

Hej
Hvor mange combi meltas får man i et Chaos terminator kit? Nu håber jeg virkeligt ikke i svarer en´? For jeg skal egentligt bruge tre.

/Nicolai

Flashgit

Waterboarding at Guantanamo Bay sounds super rad, if you don't know what either of those things are.

Nixon

Ja det er jo typisk, så må jeg jo se om jeg ikke kan finde på en løsning?

Kaime

Ja det er sku noget bawl til folk der bare vil have 3 fyre med combi meltas til suicide. Jeg mener at der kommer en combi-melta i chaos terminator lord kassen, så der kan man eventuelt købe ind af istedet for at købe 15 termies.

Anaxagorax

Det er også ret nemt at lave combi-bolters om til combi-meltas, det kræver bare et par ekstra meltaguns, en hobbykniv og en smule nusleri.
QuoteWe all fail. In the end we all fail. Often sooner.

Blög - Relicblade, Hell Dorado, Kingdom Death og navlepilleri.

Nixon

Ja og melta guns kan man købe hos GW som en bitz pack, så det bliver nok det jeg gør.

/Nicolai

Kaime

Vær dog obs på at bitz meltagunsne er i metal og dermed ikke så nemme at rode med  ::)

Nixon

Ja jeg har lige opdaget det og de koster 65 kroner. Måske jeg bare skulle finde et rør og bore nogle huller?

/Nicolai

CGS

Kig evt. På bitzbox.co.uk der kan du købe løsdele og har de den ikke på lager så kan du bede om en mail når de får dem igen. Jeg er selv ivrig bruger. Mener dog det koster ca 3pund i fragt

NBR

The Bitz Barn har følgende melta, som du evt. kunne bruge til at konvertere de normale combi-bolters med:

1 x Space Marine Ironclad Dreadnought Meltagun til 2$ stk.

2 x Forge World Elysian Melta Gun til 2,95$ stk.

Med 3$ i fragt giver de 3 (som de har på lager) ca. 65 kr. men blot i plast og resin i forhold til GW's metal.

Space Marine Landraider Crusader/Redeemer Pintle Multi Melta er også på lager hvis du kan bruge den.

Nixon

Jeg har fundet nogle rør fra evergreen eller GF9? I min bits boks, tror selv jeg prøver at konstruere mig ud af problemet?

Men tak for jeres råd og vejledning. Og tak til GW for at hjælpe mig med at udvikle mine kreative evner.

/Nicolai

Laranor

Man kan jo også bare bruge Combi-melta'en fra Space Marines Commander sættet, den kommer dog med en hånd monteret på, men det er jo en af de nemmere ting at fjerne fra en arm. Og man kan altid bruge resten af delene til conversions.
Quote from: marjedi
Heldigvis er bedste våben mod spam, en kniv og gaffel