News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Update fra Münster part 2

Started by Hammer, 05 August, 2010, 17:02:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

rainbowman

Rock and Roll drenge, alt for godt gået!!!

Kæmpe tillykke herfra

VH Henrik

Bumkarl

Sejt manner :)

Stort tillykke herfra!

Landbooster

Det er fandme flot. Stort tillykke med sejren, til WFB drengene.

Så skal vi bare have sendt 40K drengene i træningslejer, så 10. pladsen kan forbedres.

10. plads er nu slet ikke pinligt, men der er bestemt mulighed for forbedring ;)

Pete the Slayer

Sådan!

I er for seje, drenge!
Belejringen af Brøleborg - Warhammer for feinschmeckere http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=79496.150

pjosef

Tillykke til jer drenge!

Fandme stærkt gået.

Jones

Tjek min blog: Jones' Cauldron of Blogs

Sune Krarup

Danmark som nr. 1 :)

Godt gået drenge.

Sune

Sune "Mer' lasgun" Krarup

Medlem af bevægelsen for et gladere Powerfist!

Excommunicate

Fuck, hvor var det nederen at tabe til Tyskland... Det var lige forskellen på en 2. og en 10. plads... Fuck...!

Belial

Sådan er det jo. God moral at i rejste jer efter nederlaget til Polen.

Var de nogle hårde hunde?

Hvor tæt var slaget mod tysken?

MVH

Belial

Broderen!

vi fik ret meget tæsk af tyskland. Jeg blev wipet af en sw hær, simon "gav" op imod BA osv.. alt fejlede bare, sådan var det både imod polen og tyskland. Vi var meget uheldige... :(

Men fuck it, 40k er alligevel et lorte spil hehe..

Tillykke til fantasi drengene. :)

Broderen!
Har været på afveje siden jeg gik i dagpleje...

Belial

Quote from: Broderen! on 09 August, 2010, 13:34:23
Men fuck it, 40k er alligevel et lorte spil hehe..

Arh. I er nogle store drenge. Det kommer I nemt over. :)

MVH

Belial

Broderen!

hehe ja mon ikke, bare skide ærgeligt når vi kunne havde fået en 2 plads. Tyskland og Polen spillede ikke engang særligt godt ikke bedre end os i hvertfald.

Til ETC kan man ekstremt meget mærke det er et terning spil og det sucks når man ikke slår særlig godt selv. Men hey det går jo nok det hele. :)
Har været på afveje siden jeg gik i dagpleje...

Kaltenberg

Det er for fedt fantasy drengene vandt!!

Men kunne vi få lidt flere detaljer om nederlagene til Tyskland og polen fra 40k spillerne... vi skulle jo gerne forbedre os til næste år :D
Det er nu mens i kan huske det, jeg håber i gider skrive til os hvad der gik galt.
:)

I spillede også uafgjort med Schweiz?? hvordan kunne det gå til?
Quote from: Thraundil on 18 June, 2019, 15:34:19
Vindicaren siger bare fuck af. Og somme skyder han et nyt pishul i en knight - det føles dejligt, og kan ikke ignoreres.

Hammer

DANMARK! DANMARK! DANMARK! DANMARK! DANMARK! DANMARK! DANMARK! DANMARK! DANMARK! DANMARK! DANMARK! DANMARK! DANMARK! DANMARK! DANMARK! DANMARK! DANMARK! DANMARK! DANMARK! DANMARK! DANMARK! DANMARK! DANMARK! DANMARK! DANMARK! DANMARK! DANMARK!

Mere følger...

Belerophon709

Følger der også mellemrum med, så siden ikke bliver helt fucked? ;)

Marcus

Excommunicate

Quote from: Kaltenberg on 09 August, 2010, 14:25:57
Det er for fedt fantasy drengene vandt!!

Men kunne vi få lidt flere detaljer om nederlagene til Tyskland og polen fra 40k spillerne... vi skulle jo gerne forbedre os til næste år :D
Det er nu mens i kan huske det, jeg håber i gider skrive til os hvad der gik galt.
:)

I spillede også uafgjort med Schweiz?? hvordan kunne det gå til?

Jeg kan da give en lille hurtig recap mod Polen, missionen er DoW, 2 Objectives:

Thomas spillede mod deres (ret dårlige) Eldar hær, som Thomas har wiped i sine testspil mod den - godt match-up. Imod Polen sker der så det, at Thomas scatter 12, 10 og 8 tommer med ekstremt vigtige enheder i lige præcis den retning de IKKE må - derefter slår han 1 og 2 på alle 3, hvorefter de jo så dør til mishap. Tak - derefter er Polakken svineheldig og wiper Thomas... what the fuck...?

Ask (IG) counter de med deres Tyranids - ikke ikke vildt godt valg, men det er dog DoW, så med første tur har nidderne en chance for ikke at blive udslettet... Nidderne får første tur - ok, det kan stadig gå. Ask skyder, på to hele ture, 2 genestealers og INTET andet (!!!), hvorefter hele nidhæren står i Asks deployment zone. Alligevel kunne Ask have fået en draw i tur 5 og 6, men spillet går selvfølgelig til tur 7, hvor Ask bliver wiped. Hvad helvede?

Jeg (SM) spiller mod deres BA. Ikke det allerbedste match-up, men absolut heller ikke slemt. De countede mig. Det er en BA mech-hær med rimelig få tropper og et enkelt jump pack squad. Min modstander giver mig oven i købet chancen for at vinde spillet, ved at spille sin egen counter ekstremt dumt. Der sker dog det, at vi skal ud i tur 4 før jeg overhovedet får lavet en eneste penetrating hit på hans hær - og det er altså med min ekstremt skydeorientede hær. Jeg får konstant side-shots med lascannons, autocannons og Multi-meltas på hans Preds, men jeg laver intet. Intet på hans Razorbacks - masser af skud. Jeg bliver nødt til at assaulte hans Jump Pack squad væk til sidt, hvilket heldigvis lykkedes. Jeg får 5 Multi-melta shots på hans land raider (med death company i - dumt, dumt, for så er de ude af spillet, bare den dør). Der sker intet. Min dread med CC weapon charger, mens den har stået stille (jeg pakkede den ind med mine land speeders), men jeg laver intet. Derefter vinder han spillet kun pga. den ikke minimum bliver immobilised og fordi jeg intet kunne stille op med 12 AC skud og 3 lasere i siden på to preds, der står til at skulle skyde sin pred, der contester hans objective - de annihilator den self (på trods af smoked)... What the fuck...? One in a million.

Andy (CSM) spiller mod deres SW. Andy havde vundet, hvis han ikke selv havde lavet double 6 på sin sidste psychic test for Lash og derefter dræbt sin egen daemon Prince med følgerne af det. Hm...

Troels (BA) får et godt match-up med deres IG. Troels havde vundet, hvis ikke han havde fejlet først en Ld 9 test (pinned), så en Ld 7 test (morale). Derefter havde Troels også vundet, hvis ikke spillet var stoppet (1-2). Fedt?

At alle de her ting sker i samme match-up er altså nok til at der intet er at stille op. Mod Tyskland gider jeg ikke engang kommentere...

Simon

Belial

Bummer... new dice...

MVH

Belial

El Rey

Quote from: Belerophon709 on 08 August, 2010, 21:28:33
Helt vildt tillykke!  ;D

Så lykkedes det. Mon Kent kniber en tåre? :P

Marcus

Sidder faktisk og gør det lige nu mens jeg læser denne tråd.  :'(

Det var så fedt at endelig vinde!!!

corky

Tilykke drenge - Nu regner jeg med at i spiller stiv pik og håret tilbage i resten af jeres warhammerkarriere
Alliancen står stærk!!!

Master of the Blue Zombie Crocodiles -> der er ALTID plads til en Necrosphinx i min racerbil!

Jeppe Sejer

Fuck en gang uheld 40k drengene har været ramt af. Sur røv. Det må være en gang nye terninger og så uddele smæk næste gang.

Mega meget tillykke til fantasyholdet. Super flot gået.
Quote from: Player1 on 28 October, 2010, 15:47:36
Da jeg fandt de videoer var jeg inde i en periode hvor bumser på brysterne var det nye analt!
- Regelrytteri er ligesom at prutte. Hvis du presser for hårdt, lukker du bare lort ud.

Asger

Quote from: El Rey on 09 August, 2010, 17:50:31
Quote from: Belerophon709 on 08 August, 2010, 21:28:33
Helt vildt tillykke!  ;D

Så lykkedes det. Mon Kent kniber en tåre? :P

Marcus

Sidder faktisk og gør det lige nu mens jeg læser denne tråd.  :'(

Det var så fedt at endelig vinde!!!

Det samme her, men der er nu mest bare et smøret grin ;D

Fantastisk endelig at vinde den og gøre det med 6 ud af 6 sejre!

Det er også helt super at se alt den opbakning der er herhjemmefra, det varmer sgu! En ekstra en skal gives til Stefan og Henrik (m.fl.) der jo sørgede for at vi havde en god opvarmnings turnering!

Men, men, men... den største tak går sgu til holdet. Dejlige drenge, en fantastisk tur både warhammer og druk inden og efter. Jeg kunne sgu ikke have ønsket mig mere :D

Asger

AndersN

Enig - bedste turnering nogensinde!

Jeg mangler n?rmest ord..

- tak for opbakningen!!
Garm glammer ved Gnipahulen!

Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey. A kiddley divey too, wooden shoe.

golddigger

Tillykke drenge og godt gået!

/Thomas L

Stephan

Her er lige hvordan det præcis gik for Danmarks 40k hold:

Se good trader ved at trykke på jordkloden <----

Synes godt om alt hvad Asger skriver omkring tonen herinde:)

Belial

Der er da godt nok lige nogle herrer, som har fået smæk de ikke er vant til på den danske turneringsscene. Av, av.

ETC er ikke sådan at spøge med.

MVH

Belial