News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Epic Armageddon Random Maletråd

Started by Taoregorn, 04 September, 2008, 09:57:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

rubber

Wow. Flot lilla. Jeg går ud fra at det er Emperors Children? Jeg tror at det kommer til at blive en rigtig flot hær.

Mvh.

Belial

Virkelig lækkert Thorbjøn!!

MVH

Belial

Taoregorn

Quote from: rubber on 30 June, 2010, 12:27:54
Wow. Flot lilla. Jeg går ud fra at det er Emperors Children? Jeg tror at det kommer til at blive en rigtig flot hær.

Mvh.

Det er mine pre heresy Emperor's Children. Jonas og jeg vil lave et spil Horus Heresy med epic figurer. Så jeg laver illoyalister mens han tager sig af loyalisterne.

Quote from: Belial on 30 June, 2010, 14:10:19
Virkelig lækkert Thorbjøn!!

MVH

Belial

Tak. Epic er en taknemmelig skala at arbejde i.

P. Regulus

Det ser sørme godt ud, Mr T! De der små næsehorn i ruinerne er nu altså ret cute... det giver én helt lyst til at støve  Epic orkerne af igen (men først skylder vi vist hinanden en gang planetstrejke  ;)
Praise the Emperor and pass the ammo!

Taoregorn

Quote from: P. Regulus on 30 June, 2010, 15:14:43
Det ser sørme godt ud, Mr T! De der små næsehorn i ruinerne er nu altså ret cute... det giver én helt lyst til at støve  Epic orkerne af igen (men først skylder vi vist hinanden en gang planetstrejke  ;)

Ja vi må afgjort se på det hele engang. ;D

Frede

Det kan jo også evt. slåes sammen. Man kan vel godt spille planetstrike med Epic hære også. Det skulle vel ikke kræve det helt vilde regelkonvertering, sku det?

- F -

Taoregorn

Quote from: Frede on 30 June, 2010, 21:39:18
Det kan jo også evt. slåes sammen. Man kan vel godt spille planetstrike med Epic hære også. Det skulle vel ikke kræve det helt vilde regelkonvertering, sku det?

- F -

Hehe næh. Jeg tror det og et "drop" spil må prøves engang. Jeg er helt vild med tanken om at kaste konfetti udover bordet og sige at "de lander hvor de lander" og dem der ryger af bordet er i reserve.

Mouse

Meget lig en battlereport jeg læste om et marketgarden fow spil. Her kastede US spilleren vatkugler ned som var hans paratroopers og tyskeren kastede med aa-vat. Hvis han ramte døde para-teamet. Det lyder fandeme spas.
Irl: Søren Husum, Tlf: 4056 5752

Frede

Thorbjørn har ikke noget "indernet", så jeg kan da lige opdatere om at vi i går spillede et RÆDSELSFULDT spil.

Jeg spillede Flinke og rare orker. Thorbjørn spillede ondt ondt bisset IG med 10 Leman Russ, 3 Shadowswords, 9 Medusaer og 3 basilisker, eller var det omvendt? og et par Thunderbolts, som jeg ikke havde noget modsvar til, så de fløj ugenert rundt og pløkkede ting i smadder.

Denne gang havde jeg faktisk tænkt en smule over min hærsammensætning og jeg havde lidt en plan, som jeg faktisk fulgte. Men hele spillet blev ødelagt af at mine terninger overhovedet ikke virkede i går (eller også havde de bare en heeelt anden plan end mig).

Alt hvad jeg forsøgte mig på blev totalt ødelagt af mine terninger. Hvorimod Thorbjørn udslettede en formation, hver gang han skød med noget.

Det er i hvert tilfælde sådan jeg husker spillet.

Epic er nu et fint spil. Jeg syntes det har en rigtig fin balance af "episkhed" og taktikske overvejelser. Jeg kunne godt tænke mig at Titans kunne spille en lidt større rolle, de er desværre bare lidt statister, men det er nok bare noget med at man selv skal finde på nogle scenarier.

- F -

Taoregorn

Hurrraaaa! Ja det var sjovt.

Jeg har tiltusket mig net midlertidigt som gæst hos familie. Herligt.

Din beskrivelse er ikke meget gal. Men det hjælp heller ikke at rulle snake eyes i de assaults der KUN afgøres af terninger. Haha.

Titans er svære at anvende fornuftigt. Det ender næsten altid med en masse points bundet ned i noget der enten massivt overkiller, eller ikke laver en fis.

Tak for spil det var sjovt! Næste gang bedøver jeg ungen først.  ;D

Taoregorn

Jeg har en masse guard i alle mulige farver... og nu har jeg bestemt mig for at forsøge at male det hele om på en let og anskuelig måde.

Jeg bruger en grøn spray fra byggemarkedet og maler lidt sort camo på med gesso. Så detaljer og så færdig.

Ikke prangende men heller ikke elendigt.

FatherNurgle

Det ser sgu da fint ud Thorbjørn.
Og det lyder til at du har fundet en opskrift der gør hæren færdig i et ordentligt tempo.

Og så skal man jo lige holde sig skalaen for øje. Det forsøger jeg i hvert fald når jeg sidder og dolker maling på mine egne EPICfigurer.

Men mere af det tak ;D

Daniel

Frede

Men du er kommet til at male alt for mange Manticores!!! Jeg syntes at 2 burde være mere end rigeligt!!!

Tog du egentlig ikke nogle billeder fra sidste gang du tævede mine orker?

- F -

Sadomator

Det ser da mægtigt fint ud... Bare fortsæt :)

elThyge

Brilliant - nem teknik og god effekt. Må være tropper fra planeten Daneea Mark IV. :)

- You mean, I'm trapped here?
- Oh yes, we all are.

Let Me Warn You (1936)Horisont

Overhamsteren

Hvorfor maler du det sorte med gesso?
Bortgives:
Mennesketusindben. Stort set ubrugeligt. Larmer. Savler. Kræver mad konstant.
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=56662.0

Taoregorn

Quote from: Overhamsteren on 30 July, 2010, 22:57:29
Hvorfor maler du det sorte med gesso?

Fordi jeg så kan pøse det på med en stor pensel uden at bekymre mig om at detaljerne bliver dræbt. ;)

Overhamsteren

Bortgives:
Mennesketusindben. Stort set ubrugeligt. Larmer. Savler. Kræver mad konstant.
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=56662.0

JacobFrandsen

I kan jo overveje at tage alle disse smukke kunsthåndværksprodukter med til GF...Der er stadig pladser.

/jacob

Taoregorn

Quote from: JacobFrandsen on 03 August, 2010, 10:22:51
I kan jo overveje at tage alle disse smukke kunsthåndværksprodukter med til GF...Der er stadig pladser.

/jacob

Min entusiasme for turneringer er ikke så stor. :)

P.E. Daner

Quote from: Taoregorn on 03 August, 2010, 12:20:40

/jacob

'
Det er en hygge turnering. Vi kommer for at få nogle spil under bæltet. Den endelige vinder er irrelevant så længe vi har det sjovt :)

Taoregorn

Quote from: P.E. Daner on 12 August, 2010, 17:31:34
Quote from: Taoregorn on 03 August, 2010, 12:20:40

/jacob

'
Det er en hygge turnering. Vi kommer for at få nogle spil under bæltet. Den endelige vinder er irrelevant så længe vi har det sjovt :)

Oh! Jeg kan godt lide idéen om at turnere for så til sidst at råbe "DU ER IRRELEVANT!" til ham der vinder. Nu har jeg købt billet!

Player1

Quote from: Taoregorn on 13 August, 2010, 08:41:50Oh! Jeg kan godt lide idéen om at turnere for så til sidst at råbe "DU ER IRRELEVANT!" til ham der vinder. Nu har jeg købt billet!
Hvorfor ved man allerede nu at du ender med at gøre det?

elThyge

Bliver rigtig smukt, når du ud over hele forsamlingen råber - JEG er irrelevant. :)
- You mean, I'm trapped here?
- Oh yes, we all are.

Let Me Warn You (1936)Horisont

Belial

Thorbjørn er i virkeligheden et udpræget konkurrencemenneske. Grunden til at han ikke kan lide turneringer er, at han ofte græder når han taber og håner når han vinder. Virkelig forfærdeligt at se på. ;)

MVH

Belial