News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Warhammer 30.000

Started by Belial, 14 October, 2009, 21:02:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

zajcodad

Horus er bare en naiv køter der lader sig trække sig rundt i manegen af én sølle Word Bearer (Erebus).

Undskyld hvis det ødelægger noget for nogen.

ZombieDK

Hvis du virkelig vil gå old school sælger FW nu gamle sm armor og våben

Belial

Tjoh, men det er nu mere retro end fluff-mæssig.

Sad også lige og forestillede mig prisen på en 10 mands squad:

2 x 5 mand £40
10 skydere £10

Altså næsten 500,- for en 10 mands squad.... I don't think so.

Men tak for heads up. Det er sjovt at se umbra pattern bolter i "nyt" design. :)

MVH

Belial

Belial

Her er et billede af hvad jeg har skrabt sammen af gamle sager:

Som det kan ses, er det et stort rod af gammelt skrammel. Det er lidt som at sætte gamle biler i stand. Faktisk er den ene Land Raider udelukkende til dele til de tre andre. Jeg mangler dog stadig Heavy Bolters til dem, men de gamle plastik heavy bolters kan bruges. De skal alligevel sættes sammen foran, så det passer med den nye raider, så helt originale bliver de ikke.

Et lille overblik over diverse characters:

Vel mange Chaplains, men måske kan jeg også finde lidt andet på nettet ved lejlighed.

MVH

Belial

Gulbech

Hehe det er et alt for sjovt projekt. Meget sejt - dog er ikke alle gamle modeller lige kønne :)

Mvh Ask
- Ask Gulbech Jensen

Min 40k og terrain blog: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=290.0

Belial

Ha. Nej, det kan du have ret i. Til gengæld har de charme og mange af de her små banditter har været i kamp siden 91 da jeg startede, så der er lidt affektionsværdi også.

Jeg tror jeg vil lave en tester af en SoH marine i aften, så vi kan se om det holder. Har lidt ideer til gult og rødt ved øjet og brass/copper på kabler og nitter for at give noget kontrast. Nu må vi se...

MVH

Belial

Belial

Ja. Så kom der maling på den første bandit:

Free hand er vist ikke min force...

MVH

Belial

Belial

Jeg rettede lidt på high-lights og fjernede det nederste af eye og horus symbolet (det så underligt ud):

Jeg kan ikke helt bestemme mig for, om jeg synes om det eller ej. Der skal selvfølgelig være en masse bannere på bilerne og en til hver squad, men jeg frygter måske lidt at det bliver kedeligt at se på....

Måske man simpelthen skulle vælge noget helt andet. Tænkeboks...

MVH

Belial

Gulbech

Synes faktisk det ser cool ud, men kan også godt lide dem lidt simple. Er dog ikke så vild med de dutter på venstre skulderplade. Men nok en smagssag.

Mvh Ask
- Ask Gulbech Jensen

Belial

Den måde de er malede på eller at der overhovedet er dutter?

Mk. 6 har jo "dutter" på den venstre shoulder pad.

MVH

Belial

Gulbech

Noget pjat med sådanne mk.6 plader, vi skal have mk.4 :)

Hmm tror måske det er malingen, ser lidt malplaceret ud, som lysende polka prikker. Tror jeg ville vælge noget der var lidt mørkere. Men kunne nok se fedt ud med flere enheder med prikker :P

Mvh Ask
- Ask Gulbech Jensen

Kilgore

Quote from: Gulbech on 02 August, 2010, 12:13:41
Synes faktisk det ser cool ud, men kan også godt lide dem lidt simple. Er dog ikke så vild med de dutter på venstre skulderplade. Men nok en smagssag.

Mvh Ask
Dutter - for her pleasure.  :P

Men for at være lidt seriøs. Så synes jeg faktisk du er sluppet meget godt fra ham der marineren.
4 Horus Øjne fra mig.

"I am a gorilla." - At last the 1948 Show

Belial

Ok. Altså over-all godtkendt med plads til forbedring. Det kan jeg leve med. Havde måske bare håbet på "YES DET HOLDER 1000". Ikke fra læserne, men nok mere fra mig selv. Måske det kommer med køretøjer og bannere.

Men der er stadig plads til at skifte retning, stil, hest midt i vandløbet.

Og så er der jo 100 andre projekter der også skriger på min opmærksomhed.

MVH

Belial

Belial

NEJ. Det holder bare ikke...

Jeg kan ikke få det chapter mark til at se ordentligt ud. Marines'ene er også for kedelige osv, osv. Utter fail!

Jeg er dog kommet på et alternativ. Tror det var Simon som nævnte, at de kunne spilles som BA, som faktisk kan få alle mine modeller i spil i samme hær (Dreads, Land Speeder etc.).

Det kunne også få hæren op på et relativt højt kompetativt niveau, så de kan klare sig lokalt set (AFOD AS).

Men jeg gider ikke rigtig male rød og så fik jeg øje på Lamenters, som er et BA successor chapter. Huzzah!!! De har også tern (jeg elsker tern). De er dejlig retro (Badab war i det gamle 40K compendium).

Hvad? De følger standard codex og har ikke blood rage ifølge lexicanum! Hmm. Og så er de mere eller mindre udslettet på deres crusade. Argh...pis...

MVH

Belial

Hesse

Nu står det dig jo frit for at lave dit eget successor chapter, med lige de farver du gider male, under lige det moder-codex du vil.

Belial

Joh, men der har jeg jo mine grå/grønne marines.

Meh... Det må jeg tænke lidt over.

MVH

Belial

Hesse

Personligt ville jeg nok lave dem som Iron Hands...men ok, jeg er også fan af Borgs og andet i den retning.

Og dog, de er ikke ligefrem sindsoprivende spændende i deres farver og symbol:

Tulsa Doom

Quote from: Belial on 19 August, 2010, 15:15:56
Hvad? De følger standard codex og har ikke blood rage ifølge lexicanum! Hmm. Og så er de mere eller mindre udslettet på deres crusade. Argh...pis...

Stop lige der skipper - for det første, så bliver de nævnt i Codex Blood Angels som et officielt successor chapter. For det andet stammer ideen om den manglende black rage udelukkende fra romanen Red Fury, og altså ikke canon gw codex.
Et GW Codex må trumfe en tilfældig Black Library roman adskillige gange.
Any technology distinguishable from magic is insufficiently advanced.

Belial

Oh... Den note havde jeg ikke set.
.
Synes også det var mærkeligt at de var vist i C:BA som et gangbart successor chapter og ikke bare noget, som måske stammede fra BA-gene seed.

MVH

Belial