News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Hvad hulen skal jeg male...

Started by Belial, 02 August, 2010, 14:04:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Skal jeg male...

Novamarines (nu med epic)
11 (37.9%)
Lamenters (retro)
7 (24.1%)
Orks
10 (34.5%)
Cryx (WM)
1 (3.4%)

Total Members Voted: 29

Belial

Jeg er godt igang med Command Squad'en til mine Novaer og der dry brushes lystigt videre på Orkernes våben, hjelme, plader, what not...

MEN...

Der er onde mennesker, som absolut skal sabotere mit maleprojekt OG totalt stjæle den smule fokus jeg endnu er herre over. Jeg taler selvfølgelig om de nederdrægtige Epic-spillere, som uden tanke for os svage sjæle, fremviser deres lirede gejl frem overalt på PF, så man ikke kan stå imod.

Så derfor denne ændring i reglerne: En stemme på Novamarines er også en stemme på en Novamarine Epic hær.

Her er den spæde start:

Bemærk især de (imo) fikse assault cannon conversions på terminators, som er lavet af gøbben fra en af de gamle dreadnoughts.

Q: Jamen du kan da ikke ændre på reglerne midt i det hele?
A: JO, DET KAN JEG GODT. BASTA!!! ;)

MVH

Belial

Torben Kastbjerg

Terninger & Tinsoldater, Pladder & Penselstrøg samt Blog for the Blog God - de hippeste nye blogs på Powerfist!

FatherNurgle

YAY! Mere EPIC!!! ;D

Det ser sgu godt ud ... keep it up.

Daniel

Excommunicate

Der blev sagt ORKSES!!!!

Godt arbejde, Morten. Jeg vil oss ha' orker...  :-[

Rogue Trader

Så skal der sgu stemmes orks orks orks...
Klaus Bak

Frede

Yay!! Epic mal, mal for hulen!!

Hver gang jeg sætter mig for at male Epic bliver jeg chokeret over hvor hurtigt det går. Så mal noget af det, det giver sådan en god succes fornemmelse.

Og i øvrigt meget labre Assault cannons. Jeg spottede dem straks. Det er hermed tyvstjålet, til når jeg en gang giver mig i kast med de mariner jeg har liggende.

- F -

FatherNurgle

Er de fra de gamle plast dreadnoughts?

Dem tror jeg nemlig ikke jeg har nogen af ... men det kunne da være man skulle se om man kunne skaffe det så, for det er fisme da en fin idé.

Og ja, få så malet noget ;D

Daniel

Frede

Ja det er det. Der sidder også nogen på de gamle plast chaos dreads.
(jeg var også lige i bit boxen og kigge..)

- F -

Belial

Quote from: FatherNurgle on 19 August, 2010, 13:57:31
Er de fra de gamle plast dreadnoughts?

Ja lige præcis.

Til malebordet!!! :)

@Simon: Jeg vil oss ha' Blood Angels!!! Mit retro SM projekt kunne godt pludselig tage en uventet drejning...

MVH

Belial

Torben Kastbjerg

Uha uha, spændingen stiger! Der står nu 13-13 til hhv. Orker og Nova'er!

Find nogle EPIC orker Morten, ellers bliver du overrendt af folk bevæbnet med 6mm høtyve og fakler for at have lovet dem ét og endt ud med at male noget andet! ;)
Terninger & Tinsoldater, Pladder & Penselstrøg samt Blog for the Blog God - de hippeste nye blogs på Powerfist!

Choker

Quote from: Stephan on 09 October, 2008, 08:25:32
Har hentet en busfuld kællinger, der står i kø for at blive kneppet!

Belial

Hæ. Men Ork-fans bør ikke fortvivle. Denne Nob har da lige fået lidt tern på hatten. I baggrunden har Nova-chefen og en plasma-command-gut fået bleached bone:

@Torben: Ak, jeg havde en gigantisk ork hær med 2 mega gargants, 2 gargants, 6 Battle Fortresses og zillioner af boyz. Dem byttede/forærede jeg til en gut, da vi skulle igang med Epic Armageddon og jeg ville spille marines. Den gang blev det ikke til noget og gutten solgte dem vist ellers også forsvandt de da Battle Bunker skiftede ejer. Donnu?

Nå. Mere malen og mindre bloggen... ;)

MVH

Belial

PS: Nogen som har nogle gode marine-navne jeg kan bruge? Der findes en Novamarine task-force ved navn Septus, så det er nok den retning navnene skal være i.

Tulsa Doom

Hmm, Septus kunne godt lyde lidt romeragtigt, så du kunne jo evt. kaste din over wikipedia og plyndre romerske navne. http://en.wikipedia.org/wiki/Julius_Caesar Her er f.eks. artiklen om Caesar.

Hvis du begynder at male epic, så gør jeg også. Dog også marines, men det bliver så et dark angels kopi band: angels of absolution, som har et super lækkert paint scheme.
Any technology distinguishable from magic is insufficiently advanced.

Wizz

Episke Novamarines :-* :-*
15/13 til Nova. :)
Wizz aka. Simon Juul Larsen

JP

Hvis du mangler lidt navne så se her.
Så kommer du ikke til at mangle navne mere.

- JP -

Belial

Kanon. Tak til Tulsa og JP.

Meget nyttigt. :)

MVH

Belial

Belial

Epic Novamarines

Og de tager ganske rigtig ikke lang tid at lave. Basen på infanteriet skal lige have lidt mere aha-aha.

MVH

Belial

Frede

EPIC WIN!!!

Nuuj det bliver en fed hær. Jeg var faktisk lidt nervøs for om quarters ville fungere på så små figurer. Men det ser jo super ud.

- F -

Belial

Takker. :)

Ja det virker faktisk udmærket og nu er jeg heller ikke så bekymret for, at male de store biler i quarters.

Speak of the devil, så er der lidt flere af de store Novaer, som har fået lidt grundmaling:

Ikke det vilde, men det går da fremad. De er en ganske fin kontrast til mine Goffs forøvrigt. En kamp mellem de to hære kommer til at se fantastisk ud.

MVH

Belial

PS: Man skal nok forvente at Sons of Horus bliver udskiftet med en Lamenter hær. Samme figurer, men vildt anderledes paint scheme (har desværre ikke den rigtige gule, så ingen tester i dag). Jeg undskylder mange gange til dem som tidligere har stemt på SoH. Jeg var squ ikke tilfreds med dem.

PPS: På udvalgte dage kan jeg måske finde på, at lade en af de mindre valgte kategorier tælle dobblet. Bare for spændingens skyld. Det skal nok blive annonceret i forvejen.

Rogue Trader

Hey jeg har noget gammelt ork epic til at ligge :) bl.a en eller to mega gargants... Du kan godt høre hvor det bærer hen ikke? Waaaaaaaagh epic goffs :D lokke lokke ;)
Klaus Bak

Belial

Nej, nej, nej... face palm...

Det går jo helt galt det her...  ;)

Jeg har godt nok sprængt denne månedes figurbudget for hårdt, så det må lige vente lidt.

Der er vel også nogen som vil af med en både en Space Marine og en Ork flåde til Gothic. Så vælter læsset da totalt.  :P

MVH

Belial

Stephan

Se good trader ved at trykke på jordkloden <----

Synes godt om alt hvad Asger skriver omkring tonen herinde:)

Belial

Shhh...  ;D

Nå, men jeg fik testet om jeg magtede Lamenters shoulder pad med hjerte og tern. Det gik ganske ok, så der er go på Lamenters. :)

Næste poll vil inkludere dem, men uden gul indtil jeg får skaffet noget. Det bliver en ret afskyelig og bitter liste, som gerne skal sætte grå hår i hovedet på de lokale spillere (det er jo trods alt BAs)

MVH

Belial

Frede

Belial

Jeg har vist fået rodet lidt rundt i poll'en. Tallene kørte jo videre fra igår, hvor orks vandt. Novamarines fik dog løvens del af opmærksomhed, så det går nok. Tallene blev:

Novamarines 19 
Sons of Horus 2
Orks 13
Cryx (WM) 5

Poll' en bliver nulstillet. Sons of Horus må vige pladsen for Lamenters og epic bliver tilføjet Novamarines.

Næste poll check bliver ca. kl. 20 i aften.

MVH

Belial