News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Very Angry Marines - zKoTTe leger 40k

Started by zKoTTe, 13 September, 2010, 13:07:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Hvad skal dø til Rhino #1

Tyranid
7 (17.9%)
Ork
9 (23.1%)
Chaos Marines
5 (12.8%)
Eldar
13 (33.3%)
Imperial Guard
5 (12.8%)

Total Members Voted: 39

Voting closed: 22 September, 2010, 10:36:42

mr2

Så er det jo heldigt at papa her har sørget for skod gamle grimme mariner du skal maltraktere med din rådne Gule farve! ;P

ALLWAYS ANGRY!!!
ALL THE TIME!!!
WoC 8th ed.: 5W/2D/5L
Min mager er selvmordsbomber.....
Min maleblog

zKoTTe

Har allerede nogle nye ideer til hære i fremtiden!

Jeg er blevet (igen) vild med ufo'er og overvej lige en Tau hær med Grey's hoveder og flyvende rundt i Ufo'er med Tau tech!?!?

Jeg er sej og sær

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Jeg har snakket lidt med Gil i dag om min hær og mine ideer, og nu vil jeg hører om i ved hvor Anale folk er med dukker og true line of sight.

Jeg har som plan at lave mine tanks på baser der er samme størrelse som tankens original mål, og så lave et lille diorama med hver dukke,  om hvordan jeg kværker de forskellige racer med kørertøjerne. Det jeg vil kalde for en "kampvognsregn".

Det indebærer så at nogle tanks vil komme på højkant, andre måske knækket over en Carnifex!

Alle våben bliver tilpasset den enkelte model også, men så var det Gil kom ind på at der er Wrecks og der er Tanks og der er regler for begge modeller, så det kunne være et problem fik jeg fortalt.

Så nu glæder jeg mig til og hører om jeg må og specielt om jeg må tage det med til turneringer (hvilket jeg ingen grund selv ser, til at jeg ikke må), kan jeg ikke det, så ved jeg dog ikke hvor meget lyst jeg har til at lave hæren

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

Kreon

Jeg vil mene, at så længe vognen ikke ender med at blive lavere end den var før, og dine våben ikke ender mere belejligt, end oprindeligt (i aller øverste hjørne så den kan skyde til alle sider eks.) så skulle det være ok.

Det betyder at det nok bliver sværere at få coversaves, men det må du jo tage med.

Så længe dine wreks er tydeligt mere smadrede - som i, at der kun står hjulene tilbage - så burde det ikke være køretøjernes tilstand, der får folk til at kigge mærkeligt på dig.

Kreon

zKoTTe

Jeg har ikke tænkt mig at lave om på våbnenes positioner :) Basen er "tanken" so to speak, så det vil intet ændre i spillet vil det?

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

Choker

Quote from: zKoTTe on 28 September, 2010, 09:16:45
Jeg har ikke tænkt mig at lave om på våbnenes positioner :) Basen er "tanken" so to speak, så det vil intet ændre i spillet vil det?

zKoTTe/Morten

Så længe det er tydeligt hvilket unit det er og det som sagt ikke er blevet mindre kan jeg ikke se nogen grund til at du ikke måtte spille med dem, ej heller til turneringer. Og WYSIWYG skal self også overholdes, men det ved du vel :)
Quote from: Stephan on 09 October, 2008, 08:25:32
Har hentet en busfuld kællinger, der står i kø for at blive kneppet!

zKoTTe

Sweet :)

Så er det jo muligt at lave min hær :), den bliver meget nice!, får figurene på lørdag :)

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Jeg står og skal bruge virkelig mange Resin warjack dele, specielt Chainsaw og Fist leder jeg efter, er der nogle der kan hjælpe med det :)?

De går til et godt formål!

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

Kreon

Quote from: zKoTTe on 28 September, 2010, 09:16:45

zKoTTe/Morten

Det vil ændre på muligheden for at trække line of sight samt få coversaves for dine vehicles. Et højere vehicle (som det jo vil være, hvis det står på højkant, eller knækker over en carnifex) vil være lettere at trække line of sight til, og vil have sværere ved at få coversaves. Modsat vil våben, der ender med at sidde højere på grund af at kampvognen placeres mystisk eller brækkes over, kunne få ændret på hvordan det trækker line of sight.

Jeg håber det giver mening?

Når det er sagt, tror jeg dog ikke, at det er noget, der vil give problemer, da det kun er til modstanderens fordel (undtaget eventuelle våben, der får en heldigere placering, men det kan du jo let undgå, når den kreative proces med kødhammer går i gang.)

Kreon

zKoTTe

Men jeg har netop ikke tænkt mig at måle fra våbenes originale placering på min modificeret model.

Men nærmere tage det ud fra basen af, så sponsons og chassis bliver stadig målt ud fra hvor de burde være, jeg har på ingen måde tænkt mig at udnytte TLoS men bare lave nice modeller :)

Man skal bare se dem normale tanks :)

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Dette er ikke skunk

Men en blanding af Greenstuff og sand til at skabe beton som jeg vil bruge som Powerweapon!

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Så er min hær købt!!!!

Nu mangler jeg bare Milliput så jeg kan lave asfalt og en masse bits fra alle mulige forskellige hære!

Kender i nogle steder man kan finde store kvantiteter af Milliput?

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

Ryback

Quote from: zKoTTe on 30 September, 2010, 13:01:23
Kender i nogle steder man kan finde store kvantiter af ler?
Det østjyske morænelandskab ::)

Ellers prøv i Panduro.

Mvh
Ancient Battle Brother
Emperor's Pride

zKoTTe

Jeg har købt:

2 pakker Tactical Squad
1 Assault Squad
1 Death Company
1 Venerable Dreadnought
1 Predator, den skal have flammekaster!

zKoTTe/Morten - der skal lege med dukker igen!!!
Morten Juel Søndergaard

Choker

Quote from: zKoTTe on 30 September, 2010, 13:16:20
Jeg har købt:

2 pakker Tactical Squad
1 Assault Squad
1 Death Company
1 Venerable Dreadnought
1 Predator, den skal have flammekaster!

zKoTTe/Morten - der skal lege med dukker igen!!!

Fårking nice, nye modeller er et adrenalin-sus uden lige!  ;D
Quote from: Stephan on 09 October, 2008, 08:25:32
Har hentet en busfuld kællinger, der står i kø for at blive kneppet!

zKoTTe

Og det er så dejligt demoraliserende at se på det når det ligger derhjemme uoplukket :)

Men tager et unit af gangen :), vil ikke stresse!

Og min plan er at slå en masse hære ihjel fra Powerfist af, det bare om at ønske et offer og håbe eller donere bitz og så det sikkert det bliver lavet :)!
Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Nu skal i den onde-fløjtende have gul!

Nu har jeg købt en gul spray, så nu kan det kun blive for gult!

!!!!

Nu må jeg se om det holder :)

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Første Figur min Chaplain med powerfist

Han er mandig

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

mr2

WoC 8th ed.: 5W/2D/5L
Min mager er selvmordsbomber.....
Min maleblog

Daxtor

ALWAYS ANGRY!!

Og her er ideen til din næste hær, Pretty Marines:

leahciM

Tror det er bedst hvis du grunder med hvid inden du sprayer gul..

Chaplainen er fin  :)

zKoTTe

Jeg tror jeg vil Grunde dem sorte og bare male dem op, tør ikke rigtig at bruge den spray efter hvordan malingen lagde sig på flagelanten

Men her er de første to rigtige Marines, jeg elsker disse nye baser, de er så sjove at arbejde med (HAHA??)

Mit kamera driller meget!

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

leahciM

Det er så meget lettere når man grunder med hvid...

zKoTTe

Men den er bare FOR gul den spray ;)

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard