News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Hvad hulen skal jeg male...

Started by Belial, 02 August, 2010, 14:04:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Skal jeg male...

Novamarines (nu med epic)
11 (37.9%)
Lamenters (retro)
7 (24.1%)
Orks
10 (34.5%)
Cryx (WM)
1 (3.4%)

Total Members Voted: 29

JoeSmokem

jeg har lige fundet min 4-5 ed dværge... de kan da komme med i puljen, hvis det skulle være :D

Belial

Hæ.

Fantasy er vist et lukket kapitel for mit vedkommende. Det var skam ganske underholdende og jeg klarede mig da ok på turneringsscenen en overgang, men lokalmiljøet, økonomien og interessen vender desværre tommelfingeren nedad.

Jeg har en lidt kedelig meddelelse:

Jeg er nået det punkt, hvor det ikke er helt så sjovt, som det var i starten med denne male-poll. Det er blevet lidt en sur pligt og så skal man lige holde en god pause.

Jeg vil derfor låse poll'en (med Lamenters som vinder) og vende tilbage når lysten melder sig igen.

Jeg vil gerne takke alle som har stemt og/eller fulgt med. Bare rolig. Lysten vender tilbage. Det gør den altid.

I stedet vil jeg spille lidt 40K og Warmachine, samt prøve kræfter med Game Designers Challenge, som man kan finde under Andre figurspil boardet.

MVH

Belial

Tulsa Doom

Det var sjovt så længe det varede.
Any technology distinguishable from magic is insufficiently advanced.

VonPanne

Jeg vil da også lige bakke op om at jeg synes at det er sejt at du holdt ud så længe :) Selvom du gik kold i det til sidst, skal du da glæde dig over at du fik en helt masse fra hånden til glæde for de frådende masser.

Det eneste jeg kan opfordre til er at se om ikke du kan få lyst til at male et eller andet en gang imellem, uanset hvad det så er. Du er et af mine maleidoler, jeg kan ikke have at du stopper helt ;)

Frede

Jep det var fedt så længe det varede. Jeg kan godt forstå at du vælger at holde en pause fra "PF-bruger-malediktaturet". Fedt at du overhovedet holdt ud så længe. Jeg syntes det var sjovt at følge med i hvad du malede.

Men nu er du jo fri til at få færdiggjort den Epic hær og dine old school mariner.. ;D

- F -

Belial

Jeg takker mange gange for opbakningen. :)

Jeg lover at "the fun and games" starter igen når lysten melder sig igen. Og mine figurer kigger da også anklagende på mig fra hylderne hver gang jeg er i værkstedet...

MVH

Belial

Tulsa Doom

Any technology distinguishable from magic is insufficiently advanced.

Belial

Belial

Har jeg gjort noget forkert?  ???

Er det leaket?

MVH

Belial

Sadomator

Du skal male Lamenters  ;) ikke købe nye "old-school" ting... he he he

Belial

Nåårhh.  ;D

Ja lige nu maler jeg ikke 40K. Det glædede mig bare, at jeg ikke kommer til at bøvle med det for-beeep free hand på shoulder pads til mine Novaer. :)

MVH

Belial

Belial

I pauserne i vores seneste Slaughterloo eventyr, fandt jeg lidt tid til at smide sten på baserne af mine Novamarines:

I torsdags var 1000 points af dem endda med i et 3 vs. 3 3000 point battle, så lidt sker der da på 40K fronten.

Min Dreadnoguht excelerede forøvrigt. Tur 1 skyder den 2 Wraith Guards i cover med rending assault cannon og i tur 2 piller den det sidste wound af en Wraithlord.  :D

I skarp kontrast sprænger min plasmacannon i luften i første skud....øv, bøv.  ;D

MVH

Belial

PS: Det ser forøvrigt top-intimiderende ud når 30+ marines i blå/bone farveskema charger hen over bordet.

Taoregorn

Quote from: Belial on 12 December, 2010, 10:39:13
I pauserne i vores seneste Slaughterloo eventyr, fandt jeg lidt tid til at smide sten på baserne af mine Novamarines:

Godt. Så er du sikker på at de drukner når du kommer dem i åen.

EDIT: Nu skal jeg også være ordentlig. Mine tude-nids of black doom stiller gerne op til slåsseri. Men det skal være let for mig at vinde, hvis jeg skal holde gejsten.

Sadomator

Hvornår ser vi mere til de Lamenters?  ;)

Belial

Ak. Der er sket det, der altid sker.

Et andet projekt vadede ind fra sidelinjen og stjal pladsen, så pt. bliver der udelukkende malet Angels of Redemption Terminators.

MVH

Belial