News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

ETC WHFB holdudvælgelsen 2012 - Nogle ideer?

Started by Asger, 16 November, 2010, 17:02:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Asger

Hej gutter.

Jeg svor vist nok ikke at minde jer om det, men husk nu at begynde at tænke på hvordan I finder holdet i 2012. I kan hente inspiration til fremgangsmåde i sidste års tråde. Hvis ikke der er gennemført en fornuftig process med beslutning inden udgangen af året så fortsætter samme system igen, og igen, og...

2011 udvælgelsen er allerede fastlagt:

QuoteForslag 1:
Det isolerede kalenderår inden ETC turneringen på ranglisten afgør hvem der automatisk er kvalificeret til holdet. Top 3 på den liste er sikret en plads, og vil også samtidig være dem der udvælger de resterende pladser på holdet. Hvis der er nogen i top 3 der ikke vil deltage i selve turneringen ryger pladsen ikke videre til nr. 4 osv, men der er så flere pladser der skal udvælges.

Inden udgangen af januar efter top 3 er fundet, skal de 3 have fundet resten af holdet.

Alle på holdet kan så komme med et samlet forslag til hvilke hære der skal spilles, og hvilken strategi der skal bruges. Forslagene skal senest være klar ved udgangen af februar. Er der mere end ét forslag ryger de til afstemning her på PF på det lukkede TWF board d. 1. marts, forslaget med flest stemmer vinder. Alle kan stemme med en post med fuldt navn i stemme tråden (også dem der ikke deltager i ETC).

(Uanset om udvælgerne deltager eller ej, kan de stadig udvælge holdet. Er der ingen af de tre der gider, går man tilbage og bruger udvælgerne fra året før, og bliver ved med at gå et år tilbage indtil der er én der gider. Er der et lige antal fra et år der gider, og de ikke kan blive enige, går man tilbage som ovenfor og finder en tredje udvælger startende fra de højest placerede fra de år.)

Asger

Daniel

Jeg foreslår, at der til ovenstående tilføjes følgende:

Vinderen af NWL-finalen kvalificeres automatisk.
Personen er ikke med til at udvælge de øvrige deltagere, medmindre dette i forvejen er tilfældet pga. personens ranglisteplacering.

Mvh
Daniel
Daniel Hedegaard
Jeg er jo den ikke-tilstedeværende, den helst usynlige, den man ikke henvender noget ord til, og hvis eksistens man forsøger at fortrænge.  -  Kaptajn Brunøje
Min blog om at eje alle hære (8/15 done): http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=62775.0

Asger

Daniel det der mangler er ikke ideer/forslag, dem er der massere af, og det du der nævner har været på banen.

Det der mangler er en frivillig til at tage hånd om beslutningsprocessen, fra start til slut.

Asger

Daniel

Tjo... Det er muligt, men en tråd med navnet "ETC WHFB holdudvælgelse 2011" kan ikke være det helt forkerte sted at komme med sådan et forslag.

Mvh
Daniel
Daniel Hedegaard
Jeg er jo den ikke-tilstedeværende, den helst usynlige, den man ikke henvender noget ord til, og hvis eksistens man forsøger at fortrænge.  -  Kaptajn Brunøje
Min blog om at eje alle hære (8/15 done): http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=62775.0

Asger

Så er det måske en misvisende titel :)

Det er ikke et oplæg til debat om 2011, det er udelukkende en påmindelse om at A) 2011 er besluttet, og B) at hvis der er nogen der vil have noget andet besluttet til 2012 så skal de til at tænke på at få fingeren ud og gøre en indsats. Inden året er omme.

Asger

Edit:

Er der en frivillig?

El Rey

Er det ikke bare at give folk ca. 2 uger til at komme med nogle forslag, derefter stemmer vi om det.

Jo ikke noget der kæver det vilde. Kan godt sige jeg laver en afstemnings tråd søndag den 5/12-10 med de forslag der nu skulle være kommet. Så kan man stemme der i løbet af december måned.

Asger

Super at du gider! Og endnu mere super hvis du tror du kan nå det i december!

Her er et par ideer/forslag til hvad jeg tror ville være godt at få styr på:
- Hvordan stemmes der?
- Skal der være flere stemme runder? (Skal et forslag f.eks. bare have flest stemmer eller skal det have +50%?)
- Er der nogen krav til forslagenes format?
- Deadlines til de forskellige ting.

Asger

El Rey

Quote- Hvordan stemmes der?
Der laves en tråd hvor man skriver hvad man stemmer på.
Quote- Skal der være flere stemme runder? (Skal et forslag f.eks. bare have flest stemmer eller skal det have +50%?)
Hvis et forslag ikke har 50% af stemmerne, så får dem der har stemt på andre forslag lov at stemme på en af de to.
Quote- Er der nogen krav til forslagenes format?
Det må vel være op til folk der kommer med dem. Hvis de ikke forklare tingene godt nok, så stemmer folk vel ikke på det.
Quote- Deadlines til de forskellige ting.
Se hvad jeg skrev tidligere. Først runde afsluttes søndag den 2/1-11.

Asger

Quote from: El Rey on 17 November, 2010, 11:58:07
Quote- Skal der være flere stemme runder? (Skal et forslag f.eks. bare have flest stemmer eller skal det have +50%?)
Hvis et forslag ikke har 50% af stemmerne, så får dem der har stemt på andre forslag lov at stemme på en af de to.

En af de to der har fået flest mener du vel?

Starter du ikke en tråd hvor du opsummerer regler, deadlines, m.m.?

Asger

AndersN

Garm glammer ved Gnipahulen!

Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey. A kiddley divey too, wooden shoe.

Kragh

Thomas Kragh
Se min blog

The rasmus

Jeps, som sagt de andre godt initaitiv. Fedt at der efterhånden er en strukturet process på plads.
Rasmus Budde

tiass8

Godt at se drenge -

Også lige til Kragh og Budde - det hedder initiativ - klap det for mig I-NI-TI-A-TIV  :-*
Mathias Andreassen

Min Lizardmen gaming blog http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=36685.0

Alle Games Workshop produkter indeholder; 1 del tin/plastik, 1 del nikotin og 1 del børnearbejder.

Spillet warhammer består af; 1 del fantasi, 1 del had og minimum 3 dele øl.