News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

ETC Kval Silkeborg 2011

Started by Stephan, 25 November, 2010, 14:48:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ButterBoy

Super at det er rykket til d.15-16 når vi nu ikke kan finde ud af at læse datoer :D

Zaitan

Jeg melder afbud, pga. lokalitionsændring og datoskift.

Excommunicate

Jeg kommer da helt sikkert ned og kigger. Skal da se, hvordan det danske hold kan komme til at tage sig ud :)

Simon

Kaltenberg

Ej Simon, du skal da melde dig til!
Alle de nye spillere som gerne vil måle sig på ETC niveau, skal da have noget kvalificeret modstand. ;)
Tænk på at det er en af de få mulighder de får for at møde vores tidligere ETC kaptajn. Hvordan kan du blive væk fra sådan en udfordring?

;D
Quote from: Thraundil on 18 June, 2019, 15:34:19
Vindicaren siger bare fuck af. Og somme skyder han et nyt pishul i en knight - det føles dejligt, og kan ikke ignoreres.

ButterBoy

Undskyld kaltenberg håber virkeligt du joker, der kommer massere af spillere på ETC niveau. indtil videre er der 4 tidligere ETC spillere meldt til

Kaltenberg

Ja Bestemt!
I betragtnihng af at jeg slev ikke dukker op og forsøger at banke nogle ETC spillere, så ja det er bestemt ment som en joke.

Simon Darre er bare inbegrebet af vores ETC hold som jeg ser det, også selv om han måske ikke tager med i år, eller hvordan det nu lige ender.
Netop derfor må man gerne drille ham lidt.

Alle i andre er sikker nøjagtig lige så dygtige, og vil slå mig 10 ud af 10 gange.
Det var kun for at drille Simon lidt.
Vindicaren siger bare fuck af. Og somme skyder han et nyt pishul i en knight - det føles dejligt, og kan ikke ignoreres.

Excommunicate

QuoteAlle i andre er sikker nøjagtig lige så dygtige, og vil slå mig 10 ud af 10 gange.
Arrr....  ;D  ;)

Caruncula

Selvfølgelig er Simon indbegrebet af det danske ETC hold, Kaltenberg. Faktisk er han det i en sådan grad at han alene kunne spille alle 8 pladser, være kaptajn, ølhenter, chauffør og ikke mindst dommer ;D Især dommerrollen ville være et asset for så kan han jo bare selv dømme hvis modspilleren er en hat og så er det hele jo meget nemmere 8)

Det blir AWESOME!! ;D :P
Have you ever seen anyone celebrate mediocrity so much?

I guess you weren't burdened with an overabundance of schooling

Stephan

Hvad så Odense, skal der ikke nogen med Peter herop?

Se good trader ved at trykke på jordkloden <----

Synes godt om alt hvad Asger skriver omkring tonen herinde:)

EFA

gammelpot

Jeg vil gerne deltage... og gerne have mulighed for en soveplads - Skal lige snakke med EFA han kender vidst en del af jer.

Morten

Stephan

EFA

Stephan

Som I nok efterhånden kan se, har det halve Sjælland tilmeldt sig til denne turnering, hvilket jeg selvfølgelig er rigtig rigtig glad for, det giver dog lidt problemer mht transport. Jeg har allieret mig med Benny/Deadman som gerne vil tage imod nogle af Jer, derfor hvis folk vil fortælle mig hvilken løsning de vælger af disse vil jeg være glad:

1: Sørger selv for overnatning, transport og alt andet
2: Overnatter hos Bjarke i Århus (Her er plads til 6 personer+Bjarke) (Bjarke skal med i en bil frem og tilbage)
3: Overnatter hos Benny i Spørring (Plads til en milliard mennesker)
4: Kørsel til Århus (har plads til 2 personer)

Jeg regner/håber at Jer fra Sjælland kommer i bil, hvis jeg tager fejl, håber jeg I vil skrive hurtigst muligt...

gertinc

Hey - jeg har selv sørget for overnatning i Silkeborg. Det lader til at jeg har bilen fyldt med nørder, men jeg ved ikke hvor de har tænkt sig at bo - bliver det i Århus (eller er det Aarhus?!?) kan de jo have et problem (Andy, Majken, Jens - det skal I lige tænke over).

mvh
Jens
Jeg skulle ikke have scoutet...

EFA

Regner med at kører med toget, og håber jeg kan overnatte hos hr. Darre.

Krøldrup

Jeg overnatter på Radisson Blu Silkeborg.

/Jens

Quote from: gertinc on 10 December, 2010, 17:15:25
Hey - jeg har selv sørget for overnatning i Silkeborg. Det lader til at jeg har bilen fyldt med nørder, men jeg ved ikke hvor de har tænkt sig at bo - bliver det i Århus (eller er det Aarhus?!?) kan de jo have et problem (Andy, Majken, Jens - det skal I lige tænke over).

mvh
Jens
"We're all stories, in the end. Just make it a good one, eh?"
— The Doctor, Season 5, Episode 13

gammelpot

Navnet var Morten Kirsted
Jeg kører i bil - Plads ved ikke helt endnu - om jimmy easyrider melder sig til og om det ender med EFA skal med i bilen...

men jeg kunne mægtig gerne tænke mig en soveplads

mvh

easyrider

Jeg vil også gerne med.

Jeg kører med Morten og vil også gerne overnatte et sted.

Jimmy Petersen
Der er altid en på powerfist.com der er parat til at give en hånd med
At tænke før man taler er som at tørre sig før man skider- Arne and
Har 40k:Adepta Sororitas, Astra militarum, Eldar, Dark Eldar, Tyranids, Orks, Blood Angels, Deamons, CSM, Knights, Revenant , Warhound og Reaver titan og lidt GK

Omegon

Jeg vil også gerne med.

Bastian Skogstad
"You are not allowed to repeat anything you hear. You have to say what you didn't hear even if it is hearsay.
And you can't say what you see. So you have to say what you see without saying what you saw. Do you see?"

Stephan

Der er kun 1 plads tilbage!!!

Skal du have den?!

Nazh

Hej Stephan

jeg vil også gerne med Bjørn Hestkjær, vis der er flere pladser tilbage

jeg køre hjem lørdag/kommer søndag i bil
Hvad er foreskellen på en eldar og en dark eldar ??..Eldar er vegatar....Dark Eldar spiser kød..

Kaltenberg

Super fedt der kommer så mange, jeg er vist nødt til at tage forbi og kigge den ene af dagene.

Stephan

Hey

har modtaget en aflysnun, så der er en plads ledig

Excommunicate

Hey Stephan,

Skriv du bare mig på.

Simon