News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Projekt Apoc part II

Started by Belial, 11 May, 2009, 09:17:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Belial

I denne tråd vil jeg poste enhederne efterhånden som de bliver færdige. Jeg vil samle dem i den første post og lægge points sammen efterhånden som noget nyt bliver tilføjet. Kun de enheder som er Battlefield ready (dvs. malede så jeg selv ville være bekendt at spille med dem).

Mit mål er først og fremmest at nå 4000 points malede og spilbare Space Marines.

HQ

Librarian I (140 points)

Librarian II (125 points)

Chaplain (115 points)

Elite

Terminator Squad I (470 points)

Terminator Assault Squad (400 points)

Troops

Tactical Squad I (255 points)

Tactical Squad II (255 points)

Fast Attack

Assault Squad I (245 points)

Attack Bike Squad (100 points)

Heavy Support

Whirlwinds (170 points)

Total Points
2275

Remaining Points
1725

Belial

Lidt sker der da efterhånden:

Tilføjet siden sidst:

Vindicator, Land Speeder, Devastator Squad.

MVH

Belial

Linnet

Det ser rigtig fedt, helheds indtrykket meget godt og hæren tager sig godt ud.
Farverne virker godt og så er det übercool at bruge "gamle" figurer. har du ikke nærbilleder af den devastator squad?

Keep up the good work
FORMERLY KNOWN AS BA PLAYER

Det er et hyggespil..men jeg kan stadig godt lide at vinde
Quote from: Belial on 13 November, 2009, 00:19:39
Enig. De er super seje. Denne blog får simpelthen for lidt ros i forhold til det den fortjener. :)

Sicarius

Kom til at se noget, der er (næsten) et halvt battle company (plus nogle ekstra ting), de skal vel have en captain også, eller?
Charlie Staggemeier - jeg er ALTID PERFEKT, undtagen når jeg ikke er...

Belial

Jeg takker mange gange for de fine ord. :)

Joh, jeg har da et billede:

Jeg har da planer om at tilføje en Captain på et tidspunkt. Ved ikke lige hvilken model jeg vil bruge, men jeg har vel noget i gemmerne. ;)

MVH

Belial

Sicarius

Jeg har en second ed. captain med bolter og power fist, han skal godt nok lige have fjernet sin maling, men tror at han i det mindste passer ind til dit tema... hvis du er interesseret skal du få ham til den billige pris af 0kr ;) (da jeg er lidt i tvivl om selve modellen måske har et par riser og lignende), dog er der ikke medfølgende backpack eller base (da de måske er brugt, kan i hvert fald ikke finde dem...) (jeg har en anden af samme model, så det er ikke et tab for mig)

(Tror nok han hed "captain with terminator honours" dengang)

men kan som sagt ikke garentere for at han er 100% i orden...
Charlie Staggemeier - jeg er ALTID PERFEKT, undtagen når jeg ikke er...

Belial

Jeg takker mange gange for det fine tilbud. :)

Jeg har dog diverse commanders som kan bruges til opgaven. Jeg har bare aldrig lige taget mig sammen til at strippe dem for maling etc.

Tror jeg også skal have en bike-captain på et tidspunkt.

MVH

Belial

Caruncula

Tror jeg også skal have en bike-captain på et tidspunkt

Det lyder da spændende! Ser frem til at se ham i malet tilstand ;)

Skal du ikke snart have gjort noget ved de stakkels små spidsører som ligger helt alene nede i din kælder :-[??  Jeg har jo advaret dig om at de graver sig op ved hjælp af de spidse ører hvis du ikke passer på og giver dem den kærlighed og respekt de fortjener ;D
Have you ever seen anyone celebrate mediocrity so much?

I guess you weren't burdened with an overabundance of schooling

Belial

I et øjebliks sindsyge kom jeg til at sætte hele baduljen til salg, men til alt held var der ingen der bed på.

så i stedet har jeg jeg byttet mig til endnu flere af de gamle marines. Rhino, Predator, Whirlwind, en del marines, en bike og selvfølgelig et par terminators. :)

Jeg tror mine hjemmebryggede Whirlwinds overgår til Lamenters projektet (da de er de HELT gamle) og da jeg har 3 af de gamle pt. (med en landspeeder er der lige til en Apocalypse formation).

De er nogenlunde nemme at male, så jeg håber på en god stor Apocalypse styrke til sidst... engang...

MVH

Belial

PS: Ikke fortælle noget til Stephan. Han holder åbenbart mandtal med mine projekter.  ;D

Gulbech

Morten - det er altid helt gale projekter du kaster dig ud i, og så endda mange af dem :)

Men ser godt ud, synd hvis du havde solgt det.

Mvh Ask
- Ask Gulbech Jensen

Min 40k og terrain blog: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=290.0

Belial

Ja. det ville squ væe lidt nemmere bare at vælge en ting og så gøre det færdigt, men ak sådan er jeg vist ikke skruet sammen.

Det mest pinlige er dog, at disse brave marines aldrig har fået et navn til deres Chapter.... :-[

MVH

Belial

Belial

Bare lige for at understrege at jeg faktisk har malet de Land Speeders, så er her et billede af dem sammen med et par Vindicators jeg er ved at samle (igen):

MVH

Belial

Gulbech

Ja de bliver da nødt til at få et navn - The great "green goblin"s ;)

Mvh Ask
- Ask Gulbech Jensen

Min 40k og terrain blog: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=290.0

Belial

Oh noes... så er jeg mere til "Gnavne gamle marinesoldater".  ;D

MVH

Belial

Safran

Det er super cool at det er de gamle drenge i power armour der er blevet melet vidre på, og et fedt farve tema:-)
Andreas Lykke Rasmussen
40k -  space wolf, chaos (wordbearers) og deamons, daemonkin
Bloodbowl - nurgle, chaos dwarf