News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

ETC-kval Silkeborg hvad stiller du af BIS!!!

Started by EFA, 09 January, 2011, 20:09:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

EFA

Hej tænkte det kunne være sjovt at se hvad folk stiller med til Kval.

Jeg stiller Ulve i følgende opstilling:
Wolflord, thunderwolf, runic armor, talisman, stormshield, pf og saga of the bear
Wolflord, thunderwolf, runic armor, talisman, stormshield, meltabomb og wolf claw
Wolflord, thunderwolf, runic armor, talisman, stormshield og frost axe

5 grey hunters med en meltagun
razorback twin lascannon
razorback twin lascannon
razorback twin lascannon
razorback twin lascannon
6 long fangs 5 missilelauncher

Hvordan ender din hær med at se ud??

1) EFA- Space Wolfs
2) Stephan-IG
3)Thor- BA
4) Bjarke- Necrons er det en joke :o
5) Paddy-Skyde Space Wolfs

Kaltenberg

Øj, det kunne jeg også godt tænke mig at se, omend jeg synes det ville være ok vente med at skrive det op til efter kvalifikationsturnringen er færdig..

Men det kommer vel an på hvor modig man er, og hvorvidt man tror ens hær er god. :D

Jeg deltager ikke selv, men kommer ned og kigger i silkeborg en af dagene, og noget af det jeg synes kunne være rigitg interresant at se var bestemt hvilke lister der dukker op.
Quote from: Thraundil on 18 June, 2019, 15:34:19
Vindicaren siger bare fuck af. Og somme skyder han et nyt pishul i en knight - det føles dejligt, og kan ikke ignoreres.

EFA

Eller hvad man forventer af turneringen. Personligt er succeskriteret bare at jeg drikke flere øl end Simon 8)

Stephan

Jeg vil indtil videre gerne afsløre at jeg kommer med IG :)

Se good trader ved at trykke på jordkloden <----

Synes godt om alt hvad Asger skriver omkring tonen herinde:)

ButterBoy

Emil vi har hørt om dig prøve noget lign. til ETC 09 og det vist ikke helt godt.

Jeg stiller blood angels men hvad der er med i listen venter jeg nok lidt med. eneste jeg vil sige er at min body count er meget lav

Thor

Choker

Min liste forbliver også hemli´nemli´, men det bliver noget i retning af 2-3 monoliths og en shitload warriors... Zapp Zapp :)
Quote from: Stephan on 09 October, 2008, 08:25:32
Har hentet en busfuld kællinger, der står i kø for at blive kneppet!

EFA

Quote from: ButterBoy on 09 January, 2011, 21:57:50
Emil vi har hørt om dig prøve noget lign. til ETC 09 og det vist ikke helt godt.

Det bliver så godt ;D
I øvrigt var der ikke noget med at du forsøgte at vinde kampe til kval engang? Det gik vist heller ikke så godt :-* Men hej du har en pris opkaldt efter dig :P

ButterBoy

Ja man kan jo ikke vinde hver gang. specielt ikke når man tager uprøvede hære med til kval (ret dumt). Men den kan vi jo tage over en øl i weekenden

Thor

EFA

Så må du have en gennemtestet hær med. Jeg glæder mig til at få bank så :)

ButterBoy

Den er ihvertfald bedre testet end sidst. (har haft 3 spil med den) og når nok 2-3 spil yderligere i denne uge

Thor

Patrick Glikmann

Jeg regner med at stille med mine ulve:

TW Lord, Saga of the Bear, PF, RA, SS

Dakka Dread

Dakka Dread

Dakka Dread

5 Grey Hunters
Melta Gun
Las-Plas Razorback

5 Grey Hunters
Melta Gun
Las-Plas Razorback

5 Grey Hunters
Flamer
Las-Plas Razorback

5 Grey Hunters
Flamer
Las-Plas Razorback

TW w/Frostblade

Predator
Las Sponsons

Predator
Las Sponsons

Predator
Las Sponsons

Skyde teltet fra helvede! :)
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.

Choker

Hvaa, er det et dyreskue vi skal til med alle de ulve??
Quote from: Stephan on 09 October, 2008, 08:25:32
Har hentet en busfuld kællinger, der står i kø for at blive kneppet!

Kaltenberg

Dyrskue og bil udstilling med IG og SW. eller var det en flyverudstilling IG'erne kom med? ;)
Quote from: Thraundil on 18 June, 2019, 15:34:19
Vindicaren siger bare fuck af. Og somme skyder han et nyt pishul i en knight - det føles dejligt, og kan ikke ignoreres.

gertinc

Ja, det bliver nok nogle interessante hære med minimale variationer .-)

Jeg havde egentligt regnet med at tage mine Taus med, men det går nok ikke - når de både bliver skudt og assaultet af bordet af ulvene er der langt igen.

I en anden tråd skrev Skanque noget interessant: nogle af de builds (eller hære) der nok vil kunne bruges til selve etc, er umulige at kvalificere med - han skrev om eldar, men det gælder flere.

Til kvalifikationen gælder det om at optimere, både codex og build, hvilket egentligt er modproduktivt da der kun kan komme én SW/IG/BA med - resten skal så fordeles lidt i blinde bagefter.

Jeg kan ikke lige se en løsning andet end at lave kvalifikationen som en ren kopi: man tilmelder 6 eller 8 mands hold, med codexrestriktioner, bedste hold _er_ landsholdet.

nå, men det kan være det bliver tau alligevel, I andre skal jo have noget at blæse af bordet .-))

mvh
Jens

Jeg skulle ikke have scoutet...

Patrick Glikmann

Når man holder singles turnering så er det jo de bedste codexer der typisk er med i toppen og til ETC med unrestricted regler vil man altid have det mest sikre codex med (eller de bedste, kald det hvad man vil). Men vi har snakket en del om at holde qualifier i hold af 4 mand (a la fistful) og så evt sige at det hold der vinder kommer på landsholdet og udvælger de sidste 4 mand. Hvis der er stemning for denne løsning vil vi prøve at få den implementeret til 2012 hold udvælgelsen. Det skal dog lige siges at selvom nogle hære ikke er med til ETC kval som det er nu betyder det ikke at de slet ikke kommer med til ETC. Mange af hærene som ikke er hårde nok til en singles turnering kan stadig bruges som en del af en samlet hold strategi til ETC. Og i takt med at Codexerne bliver udgivet igen så kommer der også mere balance i det så det gælder bare om at være tålmodig  ;D

Mvh Paddy

easyrider

Det var godt nok en bette hær paddy, min er noget større. Lad mig udtrykke det på denne måde:

Hvis der dør 4 gange så mange af mine modeller som af dine:

Så er jeg ved at vinde  ;D
Der er altid en på powerfist.com der er parat til at give en hånd med
At tænke før man taler er som at tørre sig før man skider- Arne and
Har 40k:Adepta Sororitas, Astra militarum, Eldar, Dark Eldar, Tyranids, Orks, Blood Angels, Deamons, CSM, Knights, Revenant , Warhound og Reaver titan og lidt GK

Patrick Glikmann

Ja, bare kig på filmen 300 og forestil dig det når vi spiller mod hinanden dog uden hemmelige passager til at hjælpe din hær  ;D

Så er Klan Copnehagen klar til kamp! Wolf Lord Paddington in da (jyde) house!  8)

Johan B.

Jesus kristus! Efter Dark Angels har fået ny erratta er det blevet mega bis! Øv mega øv!
Johan B.

Belial

"Dark Angels" og "mega bis" i samme sætning?  ???

Hvilken errata er der tale om?

MVH

Belial