News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Diverse info til holdene

Started by VonPanne, 14 January, 2011, 17:08:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

VonPanne

Tråd til diverse småinfo til alle holdene.

I første omgang kan jeg nævne at holdlederne er gjort til moderator på deres holdboard, så de kan flytte rundt på indlæg efter behov. Spørg hvis I har spørgsmål til det.

VonPanne

Mest til fluff folket - et afsnit der er blevet klippet ud af reglerne for at spare plads:

Som alle andre steder er der også i Lethian guder. Og som en del andre steder kan disse guder godt lide at blande sig i tingenes gang. Guderne kan finde på at forbande eller velsigne generaler alt efter hvordan de har opført sig. Generelt gælder det at hver gud har sine ting han/hun ynder at se og guderne vil således være nogle spillere venligt stemt fordi disse lever op til gudens idealer, mens den vil hade andre. De dominerende guder er følgende:

Navn:Gud for:
OltodosÆre (ærefulde strategier, der ikke bryder normer og regler)
ArmethiaSkønhed (inklusiv malede figurer)
BaldarKrig (bare dræb løs!)
KramikusOverraskelser (har det med at hjælpe underdogs)

Lasse

... du glemte den vigtigste og mægtigste :)

Navn:Gud for:
Den Store VomKød, blod, ødelæggelse og frygt
Pledges 2009-2014: +153/+33/+19/-28/+61/-30
Kommentarer ved køb og salg

VonPanne

Jeg tror ikke at det skader at gentage denne:

Senest d. 26. januar (det er nu på onsdag) skal jeres hold fortælle os (i en PM til undertegnede), i hvilke af jeres len jeres hære skal starte i, og hvilke (om nogen) march ordrer I har fra start. Hvis dette ikke overholdes, fordeler vi hærene tilfældigt, og eventuelle march ordrer fra start kan komme med hvis der er overskud lige før start (som traditionelt er lidt kaotisk).

Hvis der er aftalt en alliance fra start, skal det meddeles samtidig med ovenstående. Hvis jeg ikke modtager et allianceønske fra begge parter, vil den ikke blive effektueret fra start.

Husk også at læse velkomstindlægget på jeres holdboard igennem for at sikre at I har husket det hele :)

VonPanne

Jeg har modtaget startplaceringer, marchordrer fra start og allianceønsker fra alle hold. De to første bliver først offentligt kendt lørdag ca. kl. 10, mens den ene alliance der er fra start, bliver offentliggjort her:

Brun og Hvid er allierede

VonPanne

Ellers vil jeg bare sige at jeg håber at alle er ved at være klar, og at vi i hvert fald glæder os rigtig meget til det går løs :)

Vi ses lørdag friske og veloplagte til en god gang Lethianwarhammer!

VonPanne

Som I måske har opdaget, så er de lukkede holdboards blevet åbnet, så nu kan I snage alt hvad I tør :)