News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Swords for hire - ritterleute

Started by Kreon, 17 January, 2011, 16:50:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kreon

Jeg så lige opslaget i kroen vedr denne enhed riddere. Er det noget der kunne være interessant for os?

Kreon

Asger

Rigtig meget!

Skal vi spille mod de skide elvere, er rustning altid værd at bruge. Specielt for O&G og Beasts der ellers har svært ved at få adgang til det. De kan, hvis ikke elverne tager hånd om dem, bruges til at slagte en evt. archer base. En deling på ca. 7 vil nok være en passende størrelse.

Jeg går dog ud fra at der skal bruges guld til dem, men det er også ok.

Hvis du selv har ideer til at skrive nogle hired swords Rune, og ikke laver dem vilde, så tror jeg chancen for at Lethian cheferne godkender dem er overvældende store :)

Asger

Kreon

Jamen dem må vi jo holde i baghovedet, hvis vi har noget guld til overs inden et slag mod elvere.

Mht. at lave mine egne, er jeg alt for rusten til at kunne lave noget fornuftigt.

- Rune

Asger

Vrøvl Rune.

Det er jo bare en helt almindelig standard deling. Det der gør den "speciel" er jo den historie der er skrevet til den, og det har du jo vist at du kan :)

Bevares du skal på ingen måde gøre det, det var udelukkende hvis du havde lyst :)

Asger

Kreon

Ok, så det er bare standard enheder fra en hærbog? Det gør det jo noget lettere mht. regler!

Jeg går i tænkeboks, og ser om jeg bliver ramt af inspiration i løbet af ugen - så satser jeg på, at I kan supplere med regler for den enhed jeg i givet fald vælger.

- Rune

VonPanne

Jeps, det er en ganske almindelig Dogs of War enhed som Lasse har skrevet noget fluf tekst til (sidste år faktisk). Det gør det bare så meget sjovere at enheden har en historie :)

Så I kan tage en identisk enhed med i jeres hær ud fra lejereglerne.