News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Jeg melder fra

Started by easyrider, 01 February, 2011, 20:55:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

easyrider

Kære ETC folk

Efter lange overvejelser har jeg besluttet at melde fra til ETC holdet . Jeg vil foreslå at min plads går til den person der blev nummer 2 til Silkeborg kval: Morten. Jeg ved godt at mange af jer ikke kender ham, og han har ikke de store turneringssejre bag sig, men han har spillet med Emil og mig i mange år, og vi plejer at spille nogenlunde lige op. Desuden var han den eneste der gik ubesejret igennem den kval. og han vandt over mig undervejs, så jeg mener det skal være ham og Andy der skal sætte holdet.

Jeg ved godt det er skidt at melde fra efter at have deltaget i kval. men det er vel bedre at gøre det nu end om 2-3 måneder. Mine personlig grunde til at melde fra. Jeg elsker warhammer ligeså meget som jer andre og syntes det er fedt med et tæt spil hvor man skal være helt koncentreret, men jeg syntes sagtens at jeg kan få de spil herhjemme i danmark. Jeg gider nok ikke bevæge mig helt til sweiczh fordi jeg syntes jeg kan få den samme spiloplevelse herhjemme. (desuden vil jeg ikke ødelægge min gode udenlands statistik)  ;D

Jeg vil dog stadig håbe at jeg kan få lov til at være med på det lukkede ETC forum, og komme med gode råd og ideer til jer der skal afsted, og hvis i på et tidspunkt laver en trænings weekend vil jeg gerne deltage, hvis I står og mangler en spiller. Måske kan Simon, Emil, jeg og lidt flere lave et lille hold som I kan få lov at spanke og øve jer lidt i matchups.

Venlig hilsen Jimmy.
Der er altid en på powerfist.com der er parat til at give en hånd med
At tænke før man taler er som at tørre sig før man skider- Arne and
Har 40k:Adepta Sororitas, Astra militarum, Eldar, Dark Eldar, Tyranids, Orks, Blood Angels, Deamons, CSM, Knights, Revenant , Warhound og Reaver titan og lidt GK

Kaltenberg

Quote from: Thraundil on 18 June, 2019, 15:34:19
Vindicaren siger bare fuck af. Og somme skyder han et nyt pishul i en knight - det føles dejligt, og kan ikke ignoreres.

EFA

Fair nok Jimmy, jeg forstår dig udemærket.

Så må du komme herned og få nogle bank ;)

Rune Hilbert

Æv! ... men det må vi naturligvis respektere.

Jeg havde ellers set rigtig meget frem til at se dig på holdet igen... :)

Rune

ButterBoy

Kan kun være enig. Håber dog du ombestemmer dig, indenfor de næste par dage.

Thor

Patrick Glikmann

Jeg forstår udemærket din beslutning Jimmy, men jeg håber ligesom Thor at du ombestemmer dig da du er spiller i en klasse for sig selv og et enormt tab for holdet (og sikkert også for Morten K  ;)) hvis du ikke kommer med derned!

Mvh Patrick som krydser fingre for at du vil hjælpe holdet på vej til deres første Europæiske Sejr! Holdet var så tæt på sidste år, i år skal det sku ned og vinde lortet, and the team needs you!  :-[
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.