News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Commissions

Started by zKoTTe, 05 July, 2011, 13:09:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

zKoTTe

Så jeg tilbage!

Har haft nogle heftige måneder med eksamener, festival og lidt personlige problemer

Men nu skal jeg til at sparke mig selv lidt i gang igen, og det har jeg gjort ved at blive malebitch for maov og converterkælling for Tc

Jeg skal male nogle Gun Mages for maov

Og converte hende her for Tc

Jeg vil så vidt som muligt komme med updates så tit som muligt :)
Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Her er Natasjas grund model, en cheerleader fra shadow forge

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Hehe, kommer til at update ret meget idag :), men nu skal jeg bruge jeres hjælp, hvor kan man finde nogle passende våben til Natasja?

Enten en pistol og bombe eller noget der ligner hendes sniper :)

Det er en Marbo hun skal repræsentere
Morten Juel Søndergaard

Skanque

http://www.heresyminiatures.com/images/hw011_1.jpg med lidt arbejde kunne kommer til at ligne hendes våben.

Hendes våben er en SVD Dragunov http://1.bp.blogspot.com/-j4XpkswiTE8/TcqFDKdojsI/AAAAAAAAABY/Nk6kH6PI9r0/s748/SVD_Dragunov.jpg

Håber det kan hjælpe.

Ellers har shadowforge, heresy miniatures og hasslefire også nogle våben der minder lidt om det med lidt arbejde. Ellers har jeg også stødt på firmaer der laver "insurgant" taliban figurer som også bruger de russiske våben.

Mvh. Skanque
"The stars themselves once lived and died at our command, yet you still dare to oppose our will"

"En hær skal ikke være venlig, den skal være  fjendtlig" - Julie

Belial

Synes altså hun ser for tumbet ud, til at kunne blive til noget smart.

Ansigtet, skoene... tja det hele. Afskyelig model imo.

Har du ikke en anden?

Beklager min post er så ukonstruktiv, men... adr altså.  :-X

MVH

Belial

zKoTTe

Jeg troede jeg skulle bygge hende ud fra en af de andre modeller i blizterpacken, men fik hende her med posten, så går ud fra det var Tc's foretrukne valg :), så indtil da, der arbejder jeg bare på hende :)

Men ja du har ret, hun ligner lidt en mongol :)

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

Belial

Så er det jo godt, at du er ganske ferm med green stuff. :)

MVH

Belial

zKoTTe

Haha tusind tak, kan godt mærke jeg er lidt rusten, og hendes cadet (?) hat er lidt mere spiffy end forventet.

Men må indrømme at en dremel og en hammer nok ville gøre underværker på hende ;)

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

rubber

Må desværre erklære mig enig med Belial, den figur ser ikke så pæn ud i ansigtet...

Den russiske sniper til Darksons AE WWII har sådan et gevær. Spørgsmålet er bare om ikke at den er for fin til lige den figur?

Mvh.

Stephan

Har figuren skæg, eller bare et ordentlig kæbeparti?
Se good trader ved at trykke på jordkloden <----

Synes godt om alt hvad Asger skriver omkring tonen herinde:)

zKoTTe

Hun har en kæbe der ville T-Rex misundelig :), men hun begynder faktisk at se bedre og bedre ud, jo mere jeg kommer væk fra original modellen :)
Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Så er der lidt updates

Dette bliver ca den kvalitet Maov får sine dukker i

Og her er lidt mere Natasja, hun har brug for meget kærlighed endnu, men hun skal nok blive god :)

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

Snus

Glæder mig til at se flere billeder!  ;D

zKoTTe

Her er hvad jeg har lavet indtil videre

Og her er rud igang med Flash Gits, og snart skal vi spille Malifaux

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Sådan der, så blev de endelig lagt op på nettet!

Her er Maovs Gun mages, de blev malet for 400,-

Black 13th

Nu når jeg har prøvet at lave en rigtig commission, har jeg nu lavet en prisliste:

Standard infanteri Ogresized  Monster Vehicle Characters Andet
Grundfarver           25,-               40            100     100          +15      x
Wash                     +5                +5           +10    +10           +5        x
Highlighting           +10              +10         +40     +40           +30      x
Assempling            +5                +5           + 20    +30           +10     x
Converting Der aftales prisen

Grundfarver = Jeg maler alle flader osv, men laver ikke skygger osv
Wash = Jeg washer dukken med de nuancer der nu engang passer til dukken
Hightlighting = Jeg hightlighter alle steder på figuren
Assemblling = Jeg samler dukken for dig
Converting = Noget af det jeg elsker mest og føler jeg er bedst til! Bare kig rundt omkring på min Blog

Jeg har skole og arbejde ved siden af, men foruden det har jeg et godt stabilt tempo, dukkerne i ser her er lavet med en [Grundfarver, Wash og Hightlightning] så det er 40,- per model.

Hvis i vil kontakte mig, så send mig en PM, skriv her eller kontakt mig på zk0tt3@msn.com

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

maov

For lige en god ordens skyld, hvis billederne ikke skulle tale sagen nok; er jeg meget tilfreds med resultatet, konsistent over hele linjen så helt klart pengene værd :)

TrueRonin

Hej Morten, trist måde at blive gjort opmærksom på denne tråd. Anyways... The Assault Group sælger på deres hjemmeside den skyder du skal bruge til Tcs figur (Modern Russian Weapons). De har også mange andre geværer fra diverse supermagter og epoker op igennem det tyvende århundrede. Fra WWII til Vietnam og moderne våben, så der er nok at vælge imellem.
- Nørd med Aspergers Syndrom, er du i tvivl så spørg Google.

Min trader tråd.

Amareis

Assempling er med b :) Assembling/Assemble

Trist at høre det med Skat  :'( ...noget værre pis og piveri.
Håber du kan fortsætte med kommisioner.

zKoTTe

Jeg er deltidssprogspasser, så bær over med mig ;)

Og bare rolig, send mig en PM og så ved man aldrig om jeg er ledig ;)
Morten Juel Søndergaard

merlin

Quote from: zKoTTe on 12 September, 2011, 13:58:38

Og bare rolig, send mig en PM og så ved man aldrig om jeg er ledig ;)

:P gamle gris...

zKoTTe

Man er først gammel når man når de 23 år, indtil da, der er jeg bare lummer ;)
Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Efter lidt for lang tid kan jeg nu endelig sige at de er færdige!

Morten Juel Søndergaard

King_Cuttuk

zKoTTe

Tusind tak :)

Når det endelig skal være GW, så er VC og Chaos helt klart noget af det jeg foretrækker at male for andre :)
Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Lige lidt extra at kigge på :)

Morten Juel Søndergaard