News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

IG bonanza

Started by JacobFrandsen, 17 August, 2011, 22:33:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

JacobFrandsen

Jeg har gennem StM bestilt 21 chimeras og et batteri trukne earthshakers, som jeg skal have malet inden vores spil. Ved ikke hvornår de kommer, men jeg lover at få dem malet hurtigt.

Giver lyd lige så snart jeg har dem, så vi kan få planlagt arrangementet.

/Jacob

TF Riley

I må da godt sige til, når I bestiller fra odderen?

Frede

Quote from: TF Riley on 26 August, 2011, 13:30:47

+1
Og Thomas må også gerne give et heads up inden han smider en masse på eBay...

- F -

elThyge

Er både med på spil i EP fremfor GF og tilslutter mig fælleskøb fra odderen, (skal da have mig nogle ordentlige terminators). Jeg er også kommet lidt foran i forhold til malearbejdet til mit GDC 2011, så det vil ikke være noget problem, hvis vi skubber spiltidspunktet fra begyndelsen af oktober til slutningen.
- You mean, I'm trapped here?
- Oh yes, we all are.

Let Me Warn You (1936)Horisont

JacobFrandsen

Bekalger fjelen. Tænkte ikke over det. Det skyldtes alene mangel på omtanke og ikke rendyrket ondskab.

Mhuaahaahaa

/Jacob

TF Riley

Quote from: Frede on 26 August, 2011, 13:33:29

+1

- F -

Frede, lever du? ;D Tænker du på noget særligt, f.eks. feral orks  ::)

Der er alligevel ingen af jer, der gider betale, hvad jeg kan få for tingene på eBay.

Frede

Ja jeg lever skam endnu. Og jeg kunne da godt have fundet en plads til et par squig katapulter..

- F -

JacobFrandsen

Quote from: TF Riley on 26 August, 2011, 13:36:22

+1

- F -

Der er alligevel ingen af jer, der gider betale, hvad jeg kan få for tingene på eBay.

Jeg køber mine orker hos GW for at støtte udviklingen af hobbyen fremfor en parasitagtig snylten på fordums storhed på e-bay.

/Jacob

TF Riley

Quote from: JacobFrandsen on 26 August, 2011, 13:38:22

+1

- F -

Jeg køber mine orker hos GW for at støtte udviklingen af hobbyen fremfor en parasitagtig snylten på fordums storhed på e-bay.

/Jacob

Host host, udvikling?

TF Riley

Sorry for thread derail btw, please continue about your business ;D

JacobFrandsen

Quote from: TF Riley on 26 August, 2011, 14:24:18
Quote from: JacobFrandsen on 26 August, 2011, 13:38:22

+1

- F -

/Jacob

Host host, udvikling?

Jep. Ingenting sker af ingenting. Der bliver ingen gw-udvikling, hvis ingen køber deres figurer. Og et eller andet sted skal det jo starte.

Jeg gætter på, at vi havde fået mere udvikling, hvis ikke der lå så ukristeligt mange figurer fra gamle dage på lofter og i kældre, som man kunne tage frem og male eller købe sig til.

GW-nutid konkurrerer jo med GW-90'erne. Det i virkeligheden en slags surrealistisk tidsrejseproblem. Måske kommer de af vandvare til at foretage en handling, der ikke harmonerer med fortiden, hvorved der opstår en fejl i årsag-virkningsforløbet, som gør den nuværende virkelighed umulig. Det vil muligvis få tiden til at gå i hak eller ødelægge universet som vi kender det.

Alene risikoen for dette er vel argument nok for at købe GW-nu's produkter.

/Jacob

/Jacob

Speaker to Machines

Quote from: JacobFrandsen on 26 August, 2011, 13:35:36

Bekalger fjelen. Tænkte ikke over det. Det skyldtes alene mangel på omtanke og ikke rendyrket ondskab.

Det var casual evil, ikke professional evil  - sowwy :'(

Det var bare fordi jeg ville støtte den gode sag (en ALLCAPS ARMOURED MISSILE LAUNCHER som han manglede kildemateriale til), og så så jeg samtidig at Jacob manglede Chimeraer, jeg manglede flere Macaronier og turrets til at bygge Chimedon'er ud a mine Rhinos, og så røg ordren afsted.

Jeg skal nok lade hatten gå rundt i klubben når ALLCAPS'erne er klar - dem skal jeg helt klart have nogen stykker af :)

Quote from: JacobFrandsen on 26 August, 2011, 14:33:57
GW-nutid konkurrerer jo med GW-90'erne. Det i virkeligheden en slags surrealistisk tidsrejseproblem.
...
Alene risikoen for dette er vel argument nok for at købe GW-nu's produkter.

Ja, jeg foretrækker nu ofte GW-90 produkterne - af en eller anden grund har de bare mere Mojo...
Stephan Dahl

JacobFrandsen

Nå, men vi skal jo stadig have defineret vores arrangement.

Jeg er igang med at male ìg-ere, og kan stille med 6000 point, der evt. Kan deles op på to hære.

Hvis vi kan stille ighære a 3000 point og to marinehære af 3000 point, så er vi ready to go.

Hvad siger I? Skal vi have flere point med? Isåfald skal vi nok have blandet lidt flere marines i dejen.

/Jacob

PS: er ved at male første saltets (edit:saltshakers). Det er en fantastisk model!

elThyge

Jeg kan nemt stille med 3000 point malede IG-ere. Skal vi ikke prøve at lave armylists via Kaimes armygenerator , så vi har et bedre overblik over sammenstillingen af de samlede hære.

Jeg har endnu ikke hørt fra Steven, men hvis han ikke kan, er der jo mulighed for at en anden kan spille med mine SM-er. Nu, jeg har fået et Bike Company færdig, skal det bestemt på banen til lidt billedsjov.

Hvis vi kan stille med tre spillere på hver side med min. 3000 point hære, er jeg rigtig tændt. ;D

Her er fx, hvad jeg anser for min fuldt malede grundhær, hvor alt er mobiliseret uden udvidelser.I alt 3250 point:

http://traitor-legion.appspot.com/chooser.html?list=IG_steelLegion&force=Incompertus~512~514~515~11x10~516~14x3~500~500~500~502~41x1~502~41x1~502~43x1
- Oh yes, we all are.

Speaker to Machines

Jeg kan strikke 2x 3000 Marines sammen, hvis vi har en deltager der ikke selv kan bringe imperielle styrker.

2nd Company, Airborne

3rd Company

(Der er en bug i Armyforge, så points for Vindicators og Dreads passer ikke helt).
Stephan Dahl

JacobFrandsen

elThyge

Må jeg opgradere min hær til 4000 point, (det samme kommer til at gælde for en af de tre SM-hære)? Det giver os så 10K per side, og jeg får 750 point til at købe lidt udvidelser som f.eks. et par Hydraer, Demolishers og lidt forstærkning af de mekanisere kompagnier. :D

Jeg kunne droppe en RR platoon eller/og et Artillery Battery, men jeg vil meget gerne sende mit RR Company i felten.

Angående mit SHT Company, så har jeg ikke defineret det nærmere, men tænkte modsat dine på en blanding, med to Baneblades eller to Shadowswords. Skal det være tre ens, vil det passe bedst i den visuelle stil med tre Shadowswords.
- Oh yes, we all are.

JacobFrandsen

Quote from: elThyge on 29 August, 2011, 09:06:08
Må jeg opgradere min hær til 4000 point, (det samme kommer til at gælde for en af de tre SM-hære)? Det giver os så 10K per side, og jeg får 750 point til at købe lidt udvidelser som f.eks. et par Hydraer, Demolishers og lidt forstærkning af de mekanisere kompagnier. :D

Jeg kunne droppe en RR platoon eller/og et Artillery Battery, men jeg vil meget gerne sende mit RR Company i felten.

Angående mit SHT Company, så har jeg ikke defineret det nærmere, men tænkte modsat dine på en blanding, med to Baneblades eller to Shadowswords. Skal det være tre ens, vil det passe bedst i den visuelle stil med tre Shadowswords.

Jeg er egentlig ikke så nervøs for 1000 point ekstra i to af hærene, når vi bruger en hel dag.

Jeg er så nok mest stemt for:

4000 IG
3000 SM
3000 SM

mod

3000 IG
3000 IG
4000 SM

Så er der ikke så stor forskel på sammensætningen.

Hvis vi sætter navne på så bliver det:

4000 IG (ElThyge)
3000 SM (Daner??)
3000 SM (Steven??)
3000 IG (Jacob)
3000 IG (Mr. Reilly??)
4000 SM (StM)

/Jacob

TF Riley

Hvorfor spørger I ikke Benny, hvis der mangler spillere? Han har trods alt en betydelig mængde IG.

Jeg stiller altså ligeså gerne Skitarii og TL, men kan godt se det ikke passer ind i planen :D

JacobFrandsen

Quote from: TF Riley on 29 August, 2011, 11:00:07
Hvorfor spørger I ikke Benny, hvis der mangler spillere? Han har trods alt en betydelig mængde IG.

God ide.

Beeeeeeennnnnyyyyy???? Hvooooor eeeerrr duuuuuu???

Giv lyd!

/Jacob

elThyge

Jakob, hvorfor foreslår du at spille med blandede i stedet for rene hære? Ikke fordi jeg er afvisende; blot lidt nysgerrig.

Tilslutter mig råbekoret:
Steeeeeeveeeeeeen? ??? Hvooooor eeeerrr duuuuuu???
- Oh yes, we all are.

Frede

Er der sat en dato? For hvis ellers jeg kan så kunne jeg da godt fristes til at lege med, hvis jeg må..

- F -

JacobFrandsen

Quote from: elThyge on 29 August, 2011, 11:10:02
Jakob, hvorfor foreslår du at spille med blandede i stedet for rene hære? Ikke fordi jeg er afvisende; blot lidt nysgerrig.

Tilslutter mig råbekoret:
Steeeeeeveeeeeeen? ??? Hvooooor eeeerrr duuuuuu???

Jeg er egentlig ligeglad, men vil bare forsøge at få os lidt frem i bussen.

Ren ig vs. ren SM er lige så fint med mig.

Jeg vil bare gerne spille et stort spil!!!

/Jacob

JacobFrandsen

Quote from: Frede on 29 August, 2011, 11:12:16
Er der sat en dato? For hvis ellers jeg kan så kunne jeg da godt fristes til at lege med, hvis jeg må..

- F -

Datoen er ikke fundet endnu. Vi har mange interessetilkendegivelser, men lur mig om ikke feltet snævres ind, når vi skal finde en dato. Stay tuned.

/Jacob

elThyge

Quote from: Frede on 29 August, 2011, 11:12:16

- F -

Du må da gerne lege med. Hvis deltagerfeltet ikke svinder ind, så laver vi da bare et jysk bonanza også. Jeg lægger da gerne lejlighed til et 4-6 mands spil på et op til 300x120 spillebord, (en plade større end det oprindelige Epic i Vejen spil).
- Oh yes, we all are.