News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Flames of War at the ETC

Started by Asger, 27 October, 2011, 10:58:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Asger

Hej folkens, både 40K og WHFB.

Så skal der tages stilling til om ETC skal udvides med enenu et system, dvs. FoW. Afstemningen foregår på TWF pt.

Min personlig mening er at stemme nej, men kom med jeres så DKs to hold ikke glemmer deres stemme. :)

Asger

El Rey

ButterBoy

Jeg er enig i at FoW og Warmachine for den sags skyld ikke høre til ved ETC. Jeg ser det som en Hammer event med de spil i fokus. Derudover tror jeg også det kan tage fokus fra de enkelte spil hvis der er for mange forskellige

The rasmus

Kan du lokkes til at uddybe hvorfor du stemmer nej? For min umiddelbare tanke er at det vil være federe med endnu flere folk til etc.

Er det pga at det bliver sværere at finde venue når der udvides? Kræver mere koordinering fra arrangørerene?
Rasmus Budde

Asger

http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic.php?f=43&t=91738

Kort: St?rre er ikke n?dvendigvis bedre, og der er s? ufatteligt mange andre ting som der b?r forbedres inden man begynder at t?nke p? en udvidelse...

Hvorfor lige FoW? Hvad med warmachine? Hvad med Epic? Hvad med..? Eller skal ETC lige pludselig v?re for alle disse? Til at starte med mangler jeg helt reelt det gode argument for at lige FoW skal med i f?rste omgang, og hvorfor det skal v?re nu.

S? m? vi se hvad afstemningen ender med :)

Asger

Hammer

Nej til FOW, ja til større sideevent samtidig med hovedturneringen så ALLE ikke kun landsholdet kan få del i ETC stemningen!

AndersN

Garm glammer ved Gnipahulen!

Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey. A kiddley divey too, wooden shoe.

Jan D'Souza

mcpolle

If the word of the day is "Legs", then hey, spread the word

Paul "Polle" Bridge

Daniel

Daniel Hedegaard
Jeg er jo den ikke-tilstedeværende, den helst usynlige, den man ikke henvender noget ord til, og hvis eksistens man forsøger at fortrænge.  -  Kaptajn Brunøje
Min blog om at eje alle hære (8/15 done): http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=62775.0

Hammer

The rasmus

Jep ligner et dansk nej fra fantasy.
Rasmus Budde

Hammer

Så er der stemt nej... selvom det tilsyneladende er en intetsigende afstemning...

Asger

Kan vi ikke ændre vores stemme til "blank"?

Som det er nu gør afstemningen absolut ingen forskel, de holder alligevel FoW til ETC 2012 uanset hv ad vi stemmer, og en blank stemme kunne udstille det komiske i det :)

Asger

Doktor Helge

Det ser helt klart ud til at FoW er på ETC
Har Danmark.. eller skandinavien et FoW Hold ?
(ku være fedt at spille spille FoW til ETC)
Suddently reappearing from the void, belived lost in the warp.
Apothecaries har det let.. de skal bare rive organer ud af deres kammerater