News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Udvælgelse af holdet til 2013

Started by Asger, 03 November, 2011, 15:29:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Asger

Hej folkens, dette skal snart på plads.

QuoteForslag 1(år 2011):
Det isolerede kalenderår inden ETC turneringen på ranglisten afgør hvem der automatisk er kvalificeret til holdet. Top 3 på den liste er sikret en plads, og vil også samtidig være Udvælgerne af de resterende pladser på holdet. Hvis der er nogen i top 3 der ikke vil deltage i selve turneringen ryger pladsen ikke videre til nr. 4 osv, men der er så flere pladser der skal udvælges.

Inden udgangen af januar efter top 3 er fundet, skal de 3 have fundet resten af holdet. Hvis muligt skal de forsøge at sætte holdet inden nytår. Alle holdets udvalgte indbetaler 1000kr i depositum der ikke kan refunderes ved frafald, for at sikre at man mener sin deltagelse alvorligt.

Hvis ikke holdet kan komme til enighed om de hvilke hære der skal spilles af hvem, beslutter udvælgerne hvilken strategi der skal ligges og hvem der spiller hvad.

Uanset om udvælgerne deltager eller ej, kan de stadig udvælge holdet. Er der nogen af de tre der ikke gider udvælge, går man tilbage og bruger udvælgerne fra året før, og bliver ved med at gå et år tilbage indtil der er tre der gider.

Sker der frafald på holdet er det dem der udvalgte det oprindelige hold, der træder til og vælger erstatningsspilleren.

Dette er ét forslag, men kom med andre. Der var også noget med "stand-in" spillere vi gerne ville have afklaret for fremtiden. Jeg har indskrevet min variant i forslaget ovenfor, samt ændret hvordan "strategien" besluttes, da den forrige formulering alligevel ikke blev overholdt.

Jeg vil foreslå at denne afstemning er afsluttet inden NWL finalen, således at de sidste resultater hurtigt kan komme på, og udvælgerne kan findes :)

Asger

Asger

Husk at alle kan komme med deres mening her, ikke kun ETC spillerne!

Asger

Stephan

Ja, gid vi kunne gøre det samme til 40k :)
Se good trader ved at trykke på jordkloden <----

Synes godt om alt hvad Asger skriver omkring tonen herinde:)

Asger

Ingen infight herinde tak :)

Intet forhindrer jer dog i at følge vores eksempel!

Asger

Azrael

Forslag 2:

Det isolerede kalenderår inden ETC turneringen på ranglisten afgør hvem der automatisk er kvalificeret til holdet. Top 3 på den liste er sikret en plads, og vil også samtidig være udvælgerne af de resterende pladser på holdet. Hvis der er nogen i top 3 der ikke vil deltage i selve turneringen ryger pladsen ikke videre til nr. 4 osv, men der er så flere pladser der skal udvælges.
Vinderen af forrige års NWL er desuden automatisk kvalificeret til holdet. Denne vil ikke som udgangspunkt deltage i udvælgelsesprocessen, men kan naturligvis vejlede udvælgerne, skulle de ønske det.

Inden udgangen af januar efter top 3 er fundet, skal de 3 have fundet resten af holdet. Hvis muligt skal de forsøge at sætte holdet inden nytår. Alle holdets udvalgte indbetaler 1000kr i depositum der ikke kan refunderes ved frafald, for at sikre at man mener sin deltagelse alvorligt.

Hvis ikke holdet kan komme til enighed om de hvilke hære der skal spilles af hvem, beslutter udvælgerne hvilken strategi der skal ligges og hvem der spiller hvad.

Uanset om udvælgerne deltager eller ej, kan de stadig udvælge holdet. Er der nogen af de tre der ikke gider udvælge, går man tilbage og bruger udvælgerne fra året før, og bliver ved med at gå et år tilbage indtil der er tre der gider.

Sker der frafald på holdet er det dem der udvalgte det oprindelige hold, der træder til og vælger erstatningsspilleren.

The rasmus

Godt hvad er deadline for at  komme med forslag? 10 inden nwl finalen? Så er der 7 dage til at stemme i.
Rasmus Budde

Asger

Quote from: The rasmus on 03 November, 2011, 16:34:52
Godt hvad er deadline for at  komme med forslag? 10 inden nwl finalen? Så er der 7 dage til at stemme i.

Købt!

Asger

The rasmus

Rasmus Budde

Kragh

Vil bare sige det ikke er sikkert at NWL bruger samme restriktioner som ETC, hverken til at starte med og slet ikke til finalen.
Thomas Kragh
Se min blog

Asger

Altid godt at vide når man skal stemme om NWLs sær status ;) Tag det med et gram salt min gode kompis Kaptajn Brunøje ;D

Asger

Asger

Jeg overvejede om man skulle indføre et krav om 1000krs depositum (ikke refunderbart), som alle der takker ja til en plads skulle betale. Bl.a. for at undgå sidste års situation hvor 25% af holdet pludselig falder fra.

Asger

Daniel

Kaptajn Brunøje har større problemer her i livet.  :-* Men de 1000 kroner er en fremragende idé.

Mvh
Daniel
Daniel Hedegaard
Jeg er jo den ikke-tilstedeværende, den helst usynlige, den man ikke henvender noget ord til, og hvis eksistens man forsøger at fortrænge.  -  Kaptajn Brunøje
Min blog om at eje alle hære (8/15 done): http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=62775.0

Jan D'Souza

Jeg synes det er vigtigt, der er tid nok til at folk kan formulere deres forslag. Det skal ikke rushes igennem!

Jeg mener derfor vi gør klogest i at vente til efter nwl-finalen med afstemningen - midt december´ish. Jeg foreslår at foreslagende senest skal være smidt op herinde fredag den 2. december og at den efterfølgende afstemning varer en uge, så den er afsluttet fredag den 9. december.

Vh. Jan

Asger

Jeg synes det er ærgerligt at folk lader sig overraske af at dette kommer hvert år, og ikke selv tager initiativ til at formulere deres forslag i god tid. Intet ondt ord, men man har trods alt haft et helt år til at gøre det, og oplægget har netop været at disse afstemninger skulle laves heromkring. Havde jeg skrevet dette om 3 uger, havde der igen været ønsker om at udsætte det yderligere tre uger... Min anbefaling er derfor at folk fremover sørger for at forberede deres forslag i god tid inden vi kommer til November.

Når det er sagt så synes jeg da ikke vil skal skynde os forbi gode forslag, så hvis der er nogen der skriver at de arbejder på forslag, og kommer med en grovskitse af ideen, så synes jeg det er helt fint at vente lidt, f.eks. med din tidsramme Jan :) Men heller ikke meget senere, så det ikke risikerer at overlappe med udvælgelsen. Alt erfaring viser desværre at den slags fjerner fokus fra det væsentlige.

Men jeg synes ikke vi skal vente, medmindre der er nogen der melder ud at de vil barsle med et forslag. Vi har tidligere hørt at f.eks. Grøfte havde et forslag, som han så aldrig fik lavet færdigt, og jeg kan ikke se at vi skal vente på ingenting. Så meld ud hvis I barsler med noget, eller lad processen køre. Hvis ikke der er nogen der per Buddes forslag har bedt om udsættelse, så synes jeg at vi skal køre videre.

Asger

Daniel

Enig med Asger - og Jan.

Lad os holde os til Buddes tidsramme, medmindre folk melder ud at de arbejder på en idé. I så fald kan vi gå over til Jans. Hvis folk begynder at tænke over forslag nu, kan det vel også nå at blive klar på en uge. I så fald behøver fristen ikke engang at blive udskudt.

Mvh
Daniel
Daniel Hedegaard
Jeg er jo den ikke-tilstedeværende, den helst usynlige, den man ikke henvender noget ord til, og hvis eksistens man forsøger at fortrænge.  -  Kaptajn Brunøje
Min blog om at eje alle hære (8/15 done): http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=62775.0

El Rey

Quote from: Asger on 04 November, 2011, 10:35:55
Jeg overvejede om man skulle indføre et krav om 1000krs depositum (ikke refunderbart), som alle der takker ja til en plads skulle betale. Bl.a. for at undgå sidste års situation hvor 25% af holdet pludselig falder fra.

Asger

Hehe det var det jeg forslog sidste år, men der var du og en del andre ikke så glade for det. ;) 

Asger

Sidste år havde det aldrig nogensinde været relevant før :) Jeg er en stor fortaler for ikke at indføre regler der dækker alle tænkelig situationer når vi alligevel har med fleksible gruppe dynamikker at gøre. I hvert fald ikke på forhånd inden de har vist sig at være mere end teoretiske potentialer.

Selv en blind høne kan finde korn, og selvom du i det store hele bare er en dum nord jyde, så får du en sjælden gang imellem en ide der kan bruges hvis man ændrer den eller bare gør det på det rigtige tidspunkt  :P

Og så glæder jeg mig til at skam kneppe din beardy WoC hær i runde 2, hvis du da har 20pts på det tidspunkt ;)

Asger

Jan D'Souza

Asger

Skal du da til at vinde spil i år? ;D

Asger

Jan D'Souza

Ja ja selvfølgelig. Det er jo ikke alle der snyder og derved må blive disket efterfølgende 8)

Asger

Hvem blev disket knægt? ;)

Men ok, det er Kent du spiller mod, og han er ikke bare so last year eller last decade, han er last century.

Min super fluff liste skal nok smadre jer alle  ;D

Asger

Vedel

Quote from: Asger on 04 November, 2011, 16:46:25

Men ok, det er Kent du spiller mod, og han er ikke bare so last year eller last decade, han er last century.

Asger

Tror du mener millennium, Asger :)
One rat to rule them all:-)

The rasmus

Håber en af jer køber kaninøre til fluffbunny Asger
Rasmus Budde

Asger

Quote from: Vedel on 04 November, 2011, 16:52:44
Quote from: Asger on 04 November, 2011, 16:46:25

Asger

Tror du mener millennium, Asger :)

Også det :)

Asger

Troels C

Troede lige jeg læste noget seriøst og så var jeg lige pludselig til skumfest på love parade. Back on track gutter!  ::)

Jeg synes dit forslag lyder rigtig godt Asger.

NWLfinalepladsen er sgu noget underligt noget. Alle har chancen og jeg synes det er fedt at der er denne wild card mulighed :D Desuden giver det en plads mindre de 3 udvalgte skal bitch fighte over.

Jeg tror dog det bliver de samme folk der kommer afsted lige meget hvilken skabelon vi bruger :)