News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Alea tools til D&D

Started by DarkAngel, 25 November, 2011, 13:12:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

DarkAngel

Hej

Nogen der ved om man kan få dette sæt i DK eller i Europa?

http://www.aleatools.com/Ultimate-GM-p/ugm.htm

Det er nemlig genialt til D&D, vi bruger det i vores gruppe men vedkommende der har det har betalt en meget grim pris fra USA.

/Christian

Lasse

Hvad går det ud på - baser i sjove farver eller ..?
Pledges 2009-2014: +153/+33/+19/-28/+61/-30
Kommentarer ved køb og salg

MS

Skal de være magnetiske?
Ellers kunne et sæt poker jetoner måske bruges, der er også mange farver.

- Martin

DarkAngel

Det er smart det er magnetisk.

@Lasse - Det er markører til at holde styr på alt der sker. Bloodied, fly, poisioned osv. Der er så meget der skal huskes at man får plus dor ditten og datten, så en enkel lille markør til at huske en på at ens karakter er påvirket af en eller anden omstændighed.

Lasse

Man kunne måske bare købe en stak magneter (Panduro måske) i den rette størrelse og farve dem i den rigtige farve  ... ja, man kunne ligefrem skrive noget på kanten af dem :)
Pledges 2009-2014: +153/+33/+19/-28/+61/-30
Kommentarer ved køb og salg

Player1

Quote from: Lasse on 27 November, 2011, 21:49:04
Man kunne måske bare købe en stak magneter (Panduro måske) i den rette størrelse og farve dem i den rigtige farve  ... ja, man kunne ligefrem skrive noget på kanten af dem :)
Man kan også støbe sine egne tinfigurer og male dem med vandfarve. ;)
Bare fordi det er figurer vi nørder, betyder det ikke at det ikke kan kombineres med enhver drengs behov for gadgets.

DarkAngel

Det er en gadget, men en fed en. Og den virker.

Som jeg allerede har skrevet har vi et sæt i vores gruppe og jeg vil gerne selv have et - netop fordi det bare virker!

Så jeg var egentlig bare interesseret i at høre om andre kendte til om det kunne købes i DK eller Europa?
Og fortælle andre det de ikke har tænkt på de mangler til D&D findes :)