News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Projekt DW (Angels of Redemption)

Started by Belial, 16 July, 2011, 11:41:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Belial

En lidt skør idé, som alligevel er på vej til at blive ført ud i livet.

Angels of Redemption 1st Company (aka Deathwing):

Indtil videre er jeg oppe på 69 Terminators plus Beleth (aka Belial), 1 Librarian og 2 Interrogator-Chaplains, 1 Land Raider Crusader, 1 Venerable Dreadnought og en almindelig Land Raider (stadig i kasse - ikke på billedet).

Håber en dag at kunne bruge hele baduljen i et Apocalypse slag, men ellers er 1500 points øremærket til NifCon15 og en små 1750 points til daglig brug (så er der lidt at skifte mellem).

MVH

Belial

Sadomator

Det var en ordenlig omgang terminators.

Belial

Ja bestemt og en hulens bøvl når man skal skaffe 40mm baser til hele molevitten. :)

Takket være den gode hr. Jaspar har jeg nu 74 Terminators (+ characters), så mangler ikke så mange igen.  :D

MVH

Belial

Belial

5 mere til samlingen fra en handel med CAK, så nu er totalen på 79+characters (almost there).

Fik forøvrigt et spil mod den gode Jaspers nye SW.

Jeg havde endelig en nogenlunde normal save dag og Kenneth skal lige lære at omstille sig fra IG/Nid, så det gik over al forventning.

Jeg er dog stadig hovedrystende dårlig til at skyde med Cyclones. 8 Cyclone skud mod en Rhino gav 1 stunned result.

Til gengæld ordende Beleth (Belial) og hans command squad en enhed Bloodclaws m. Leader, 1 Wolf Lord på ulv og sendte 1 enhed GH med Leader og psyker på flugt (dem fik jeg sendt af bordet med 6" reglen). Det endte godt nok med at Beleth og squad blev udslettet, men der var skaden udrettet. Kenneth var så også lidt uheldig med sine scouts, der ventede helt til tur 4 med at dukke op og skød så huller i luften med deres plasma og melta våben.

MVH

Belial

Sadomator

Jeg ved ikke om du tæller de Terminators, fra mig, med i det her sammenhæng, men hvis du får brug for dem inden Horisont, så siger du bare til, så sender jeg stakken ;)

Belial

Nej det er faktisk uden, så burde nå de 100+ til Horisont.

Det haster nu ikke. Når alligvel ikke at male dem inden da. :)

MVH

Belial

Belial

Lektie lært.

Man skal ikke lige tage sin NifCon hyggehær med en ekstra termie squad mod en tooled up AFOD eldar hær.

Især ikke hvis ens Cyclones ikke er samarbejdsvillige. 4 Cyclone Launchers i tre stive runder (24 krak missiler) mod Wave Serpents resulterede i 1 shaken og 1 stunned result (4 af skudene var endda uden cover af nogen art).

Den eneste der formåede at hive en Serpent ned var en gut med lightning claws. WTF!?  ???

Formåede dog med hiv og sving at klemme nederlaget ned til KUN 15-5.

Igen var det Belial med hans gruppe som var bedst. 1 Wave Serpent, 6 Fire Dragons og 10 Banshees med Exarch.

Det ender nok med, at jeg må krybe til korset og inkludere en Librarian, men Ld 9 på hood er bare så... meh.

MVH

Belial

Belial

84 Terminators.

Efter Horisont er jeg godt over 100. Jeg har dog ikke helt overblik over om jeg har 40mm baser nok, men jeg har i hvertfald skrabt en ordentlig røvfuld til mig.

MVH

Belial

Belial

Så er min NifCon hær godt på vej:

Den skal selvfølgelig danne grundstammen i fremtidige hære, samt basen for Apocalypse styrken.

MVH

Belial

Belial

NifCon hær snart klar til lift-off:

MVH

Belial

Belial

Med min sprit-nymalede NifCon hær i baggrunden er jeg begyndt med udvidelsen til 1750 points:

MVH

Belial

VonPanne

Det er en rigtig flot hær du har fået ud af projektet. Og sejt at du holder dampen oppe og kører på!

Flashgit

Og kudos herfra fordi du ikke bisser den max med rene TH/SS squads. ;D
Waterboarding at Guantanamo Bay sounds super rad, if you don't know what either of those things are.

Belial

Takker mange gange for kommentarerne.

Mine squads har dog alle to-tre TH/SS gutter til at tage det værste AP2 ild. De ekstra Storm Bolters har ligeledes vist sig nyttige til at tynde en smule ud i horde hære "before impact".  :)

Belials squad har ´ligeledes et par lightning claw gutter til at "even out the odds" en smule mod horder. Underligt nok er deres hovedbedrifter indtil videre en Thunder Wolf Lord og en Wave Serpent.  ???

MVH

Belial

Belial

Mission "få samlet alle plastik sæt" fortsætter...

Længe har jeg haft en Land Raider liggende i æsken og når den ligger der, så bliver der aldrig spillet med den og den bliver aldrig malet.

Som på Crusader'en regner jeg med at sætte lidt Cities of Death lir på, så den får lidt mere gothic feel.

MVH

Belial

Belial

Det tager lidt tid at skære/klippe sværdene til, men jeg synes det er totally worth it. :)

MVH

Belial

Belial

Lidt mere styling (gothic style):

MVH

Belial

Torben Kastbjerg

Du har ret - det er totally worth it!
Terninger & Tinsoldater, Pladder & Penselstrøg samt Blog for the Blog God - de hippeste nye blogs på Powerfist!

Psykomamba

Det ser godt ud! Kommer nok til at stjæle noget inspiration fra dine Land Raiders. Det ser fedt ud.

Hvis du står og mangler det har jeg et sæt DA Land Raider dører fra FW som jeg ikke selv bruger. Frontdøren er blevet klippet til i de der hængsler der er.
Jeg udvider langsomt min Vostroyan Firstborn hær i denne blog: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=638.0

Belial

Det er rigtig pænt af dig, men siden det er Angels of Redemption, så passer det ikke helt ind og nu har jeg limet skidtet sammen. :)

Jeg håber lidt på, at mine Angels skal op på 2000 points malede figurer og så være med i et Apocalypse slag ala det jeg så for nyligt under EP's board, som var meget inspirerende.

MVH

Belial

Belial

Aftenen gik med at male de sidste grundfarver på de 5 terminators og snitte gothic styling til den anden side af Land Raider'en.

Byttede mig til en Land Raider Redeemer/Crusader, som måske kunne blive den tredie Land Raider i hæren, men så skal det jo være en Crusader. Alternativt kunne det blive en Redeemer til mine Novamarines. Juryen voterer stadig.

MVH

Belial

Frede

Hvis nu du magnetiserer den lidt smart, så jan den vel være begge.

- F -

JoeSmokem

Mht. bevæbning så er magneter vejen frem, men Morten er jo en feinschmecker når det kommer til paint jobs til sine chapters. One does not simply proxy a Land Raider to ones chapter you know :)

Belial

Præcis. Den går bare ikke og Dark Angels kan som bekendt ikke få en Redeemer.

Det er nok ikke utænkeligt, at de får adgang til den, når de engang får et nyt codex, meeen...

MVH

Belial