News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

ETC udvælgelse 2013 - 40k

Started by gertinc, 20 December, 2011, 11:47:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hvordan sætter vi 40k holdet 2013?

Kaltenberg (turneringsplaceringer)
13 (31%)
gertinc (holdturnering)
29 (69%)

Total Members Voted: 42

gertinc

Hej allesammen, lad os se om vi kan få en beslutning .-)

Edit:
Resultatet er flest stemmer for en holdturnering

Afstemningen løber til 1/1-2012

Forslagene er:

Kaltenbergs forslag:
QuoteTurneringsrangliste til udvælgelse af ETC holdet 2013
• Formål: At belønne de spille som gennem en hel sæson kan vise at de kan vinde turneringer eller i det midste kan placeres sig højt på listen gang på gang. Ideen er at jo oftere hen over året man kan vise dette, jo bedre spiller bør man være.

• Hvordan: Spillerer som opnår placeringerne 1-3 i en given turnering for point på en ETC rangliste. Pointgivningen uddybes længere nede.
Efter 1 sæson  udtages de 4 spillere med flest pint på ranglisten automatisk til ETC holdet. Disse 4 udpeger så de sidste 4 deltagere. Sæson regnes fra januar 2012 til og med december 2012. (Minus ETC kval Århus som ikke har noget at gøre med ETC 2013.)

• Ansvar jeg vil gerne tage ansvaret for at holde rede i ranglisten og for at søge for så mange turneringer som muligt bliver inddraget.

• Pointgivning:  Dette er mit foreslag. Hvis der er indvendinger imod de specifikke antal point som gives vil jeg meget gerne diskutere dem. Det er ikke fastlagt. Formål med pointgivningen er at belønne vindere som kan spille 40k på de betingelser som spilles til ETC mere end de spillere som vinder en turnering med en hårdt AS, og evt hvor malescore/quiz indgår i kriterierne  for at vinde den givne turnering.

-Først: Alle turneringer som giver point til ranglisten skal sige god for det. Hvis en enkelt turnering ikke har lyst til at anspore et konkurrence element som jeg forstiller mig det vil give at der var point på spil, så skal de have lov til at lade være.

-Et krav for turneringerne kan tælle på ranglisten er at de er 2-dages events med min 4 spil, og min. 12 deltagere og 20 udbudte pladser. (Fantasy ranglisten kræver også 12 deltagere.)

-De turneringer som vil være med i ranglisten, skal vægtes efter
A: Størrelse (jo større jo svære er de at vinde.)
B: AS, jo tættere på ETC "AS'et" jo flere point.
C: Træning af matchupdelen. Dvs. en hold turnering kunne give flere point end en singleturnering.
Der uddeles så point efter sejr, andenplads og tredjeplads, f.esk 10/6/3
Jeg tænker pointsatserne kunne se således ud:

Enhver turnering giver følgende point 3/2/1 til henholdsvis vinder, nummer 2 og nummer 3.
Er det så en turnering som med samme AS som ETC (lige nu ingen AS) så lægges der point overni: +3/2/1
Er det en stor turnering (over 20 deltagere) lægges der point overni +1/1/1
Er det en meget stor turnering (over 35 deltagere) lægges der yderligere +1/1/1
Er det en holdturnering ligesom ETC lægges der point oveni +1/1/1
Er det en turnering hvor malevurdering, fluffquiz eller lign tæller over 40% af pointene trækkes der point fra. -3/2/1

gertincs forslag til 40k etc udtagelse 2013
Quote from: gertinc on 06 December, 2011, 14:50:09
Der afholdes senest i januar 2013 holdkvalifikationsturnering som til udtagelsen i 2012, dvs. 4 mandshold, vinderholdet sætter alle otte pladser.

Alle interesserede arrangører er velkomne til at byde ind på arrangementet, er der flere der gerne vil, afholdes der en afstemning senest 1/9 2012.

Særlige forhold som fx malekrav afgøres af turneringsarrangøren (og indgår dermed som parametre i en evt. afstemning).

Denne tråd er kun til afstemning; kommentarer og spørgsmål henvises til:

http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=52842.0

I må meget gerne skrive her at I har stemt, det vil være rart at se hvilken form for opbakning det her har .-)

mvh
Jens

Edit: der er interesse for at vide hvem der har stemt hvad, så skriv det gerne her i tråden. Passer de åbne stemmer ikke med den lukkede poll, må vi se på hvad vi gør.
Jeg skulle ikke have scoutet...

gertinc

Og jeg har stemt .-)

mvh
Jens

Edit: stemte på mit eget forslag
Jeg skulle ikke have scoutet...

EFA

Me to ;D

Stemte på Jens.

Asger

Stemt p? gertincs forslag  ;)

Asger

AlexBware

Stemt - Jens' forslag

Stephan

Jeg vil anbefale at man ikke bruger en poll, men at man ligesom med Fantasy skriver hvilken en man stemmer på...
Se good trader ved at trykke på jordkloden <----

Synes godt om alt hvad Asger skriver omkring tonen herinde:)

Kaltenberg

helt enig med stephan.
Der skal navne på alle som stemmer.
Quote from: Thraundil on 18 June, 2019, 15:34:19
Vindicaren siger bare fuck af. Og somme skyder han et nyt pishul i en knight - det føles dejligt, og kan ikke ignoreres.

Nanayaah

Ni

TourneyKeeper.net - hjulpet spillere med at holde styr på deres lort siden 2013

Johan B.

Jeg har stemt på Gertincs forslag.
Johan B.

easyrider

Der er altid en på powerfist.com der er parat til at give en hånd med
At tænke før man taler er som at tørre sig før man skider- Arne and
Har 40k:Adepta Sororitas, Astra militarum, Eldar, Dark Eldar, Tyranids, Orks, Blood Angels, Deamons, CSM, Knights, Revenant , Warhound og Reaver titan og lidt GK

Gulbech

- Ask Gulbech Jensen

Min 40k og terrain blog: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=290.0

Tun

Morten Stensgaard

He bonds of blood transcend all others.
But no blood runs stronger than that of Sanguinius.

Unforgiven

Chaplain
"Stand up for what you believe in, even if it means standing alone." - Unknown
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=51782.0 Læs og hjælp til så bliver det sjovere at lave turneringer.
EP på PF: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=271.0

Uther

Thomas Paulsen

Ghost

Kaltenberg

Stemmer forøvrigt på mit eget forslag. :D
Quote from: Thraundil on 18 June, 2019, 15:34:19
Vindicaren siger bare fuck af. Og somme skyder han et nyt pishul i en knight - det føles dejligt, og kan ikke ignoreres.

Belial

Jeg har stemt på Gertincs forslag.

MVH

Belial

Stephan

Foreløbig resultat:

Kaltenberg: 8
Gertinc: 8

Jeppe Sejer

Quote from: Player1 on 28 October, 2010, 15:47:36
Da jeg fandt de videoer var jeg inde i en periode hvor bumser på brysterne var det nye analt!
- Regelrytteri er ligesom at prutte. Hvis du presser for hårdt, lukker du bare lort ud.

Stephan

Heimer