News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Hvem har lyst til at deltage i ETC 2012 (fantasy)?

Started by Daniel, 21 December, 2011, 22:59:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Skummelkrat

Quote from: Troels C on 24 December, 2011, 14:24:39
Orv. Det var egentlig ikke særlig mange som gerne vil være med... Er der en grund til det?

Det er jo en ganske snæver kreds, som har chancen for at komme på holdet. Måske er det derfor, at folk holder sig tilbage. Der er ingen grund til at skrive sig på vel vidende, at man ikke har en chance.

Martin
Bibliotekaren siger: Search and destroy!

Bom

Så skriver jeg mig sq på, med min 171. plads på ranglisten har jeg ikke en kinamands chance for at komme med, men hvis i alle skulle blive syge lige netop den weekend så tager jeg gerne afsted.. :)

- Peter

Stefan

Quote from: Skummelkrat on 25 December, 2011, 17:28:37
Quote from: Troels C on 24 December, 2011, 14:24:39
Orv. Det var egentlig ikke særlig mange som gerne vil være med... Er der en grund til det?

Det er jo en ganske snæver kreds, som har chancen for at komme på holdet. Måske er det derfor, at folk holder sig tilbage. Der er ingen grund til at skrive sig på vel vidende, at man ikke har en chance.

Martin

Helt enig Martin. Der er jo nogle få endnu, som måske er savnet på listen, men det var måske lettest bare at sende dem en PM.

Vh
Stefan

El Rey

Jan se på facebook der har jeg lavet en begivenhed til ETC.  ;)

Hvad med en coach, hvordan finder vi ham, nogen der vi stille op til det?

Skummelkrat

Jeg tror, at man skal være af en ganske særlig støbning for både at være i stand til at udfylde rollen som coach tilfredsstillende og samtidig udholde ikke selv at skulle spille. I mit sind er Hammer et es.

Martin
Bibliotekaren siger: Search and destroy!

Stefan

Hvis det ikke skal være Hammer synes jeg da i skal ridse op hvad rollen indebærer. Som jeg ser det er der faktisk også nogle ret fede ting forbundet med tjansen. Efter hvad jeg har hørt bliver man en integreret del af holdet, og er med til at træffe centrale beslutninger. Det sagt, så er jeg på ingen måde selv interesseret, men synes bare de gode sider skal med.

Vh,
Stefan

Asger

Det er et ni mands hold, og der er ni medaljer. Træneren er en integreret del af holdet og er helt uundværlig. Ja, hans rolle er anderledes end andres, men der er også massiv forskel på rollerne for en dværge spiller og en dark elf spiller. :)

Hammer er nok bedst til at forklare hvad rollen præcist indebærer, både inden og under turneringen.

Asger

Vedel

Jeg regner under alle omstændigheder med at tage med til Polen til sommer, og stiller efter overvejelse gerne op som spiller igen.

Derudover er jeg også interesseret i at overtage coach-tjansen, såfremt Hammer kommer med på holdet i år som spiller, eller han ikke længere vil være med som coach.

MVH Vedel
One rat to rule them all:-)

Daniel

Jeg har opdateret den første post med træner-tilkendegivelser. Denne del af tråden er ikke bindende, da de tre udvælgere ikke har noget med den del at gøre. Jeg skriver det alene på for at vi allesammen kan få et hurtigt overblik.

Under alle omstændigheder fastlægges træneren først efter de 8 spillere er fundet.

Mvh
Daniel
Daniel Hedegaard
Jeg er jo den ikke-tilstedeværende, den helst usynlige, den man ikke henvender noget ord til, og hvis eksistens man forsøger at fortrænge.  -  Kaptajn Brunøje
Min blog om at eje alle hære (8/15 done): http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=62775.0

Azrael

Telmor

Jeg har besluttet at melde mig under fanerne en sidste gang for at forsvare danmarks aere, hvis hun vil have mig...

Jeg kunne godt forestille mig at goere dette ved at beside Coach-rollen paa holdet.

Mvh

Mikkel
The Calculator kom

The Calculator så

The Calculator... Calculated

Asger

Yes!

Så blev det nytår alligevel ;D Håber der bliver plads til dig som spiller, men ellers ville træner sgu også være super! Exciting times  :D

Asger

Troels C

Så det sgu blevet 2012  :) Lad os så se at komme igang med at erobre vores titel tilbage :D Jeg går ud fra at der stadig mangler opdateringer på ranglisten fra nwl finalen og jule turneringen. De skal da begge to med ik?

Så vidt jeg kan se har Daniel været med til begge turneringer og klaret sig godt, så han burde være ret sikker. wilhelm  kan jeg ikke huske om var til finalen, men var til jule turneringen. Så han er vel også ret godt med. Jeg kan se at jeg ligger på en 3. Plads. Men  siden jeg ikke har været til nogen af de to sidste turneringer så går jeg ud fra at jeg bliver  overhalet. Hvem er nummer tre så?

Man kan selvfølgelig bare vente, men det er jo altid sjovt at lave  gisninger ;)

Daniel

Mit bedste bud er, at stillingen vil være den samme efter de næste to opdateringer som den er nu:
Dvs:
Daniel
Troels
Wilhelm

Det eneste der eventuelt kan ske er, at Wilhelm rykker ned under Asger. Det er kun 5 points det drejer sig om. Men jeg ved ikke helt hvordan det gik for Wilhelm i Haderslev - andet end han tabte til mig  ;)

Jeg kan nu se i rangliste-tråden, at VonPanne ikke kan opdatere foreløbigt... Men jeg kan ikke se hvordan vi på anden vis kan fortsætte processen. Andet end at vente   :(

Mvh
Daniel
Daniel Hedegaard
Jeg er jo den ikke-tilstedeværende, den helst usynlige, den man ikke henvender noget ord til, og hvis eksistens man forsøger at fortrænge.  -  Kaptajn Brunøje
Min blog om at eje alle hære (8/15 done): http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=62775.0

Troels C

Er der en måde hvorpå vi kan fremskynde processen? Hjælpe eller noget?

Daniel

Hvis Asger og Wilhelm på magisk vis er enige om alle valg er der ikke noget problem...  :)

De resultater Carsten har fået er allerede sat op som de skal, så tror ikke vi kan hjælpe med det desværre.

Mvh
Daniel
Daniel Hedegaard

Troels C

The rasmus

Hvad med at spørge Von Panne om tidsrammen for at få de sidste resultater på, inden der  begyndes på "lappe" løsninger.
Rasmus Budde

Troels C

Troels C

Han er vist syg. Det er næsten lidt meget at spørge...

The rasmus

Arh ok undskyld, den havde jeg ikke lige fanget. Nej der er ikke grund til at plage ham hvis vi kan finde en anden løsning.  :)
Rasmus Budde

Troels C

Jeg har ikke rigtig noget begreb om hvor mange points man kan flytte pr turnering. Så jeg tænker at vi skal vente. Hvis det dog med stor sandsynlighed bliver de fire så kan de jo også bare gøre det. Dog er det nok smartest at følge reglerne..

Asger

Det er ikke den uge der gør det. Lad os nu vente og følge reglerne for ikke at spilde unødigt arbejde og dermed potentielt skabe unødig frustration. Processen kan være øm nok i forvejen :)

Asger

Grøfte

Hej
Jeg vandt 3 og tabte 2 til jule nifcon. så den er nok lige på vippen :)
/Wilhelm