News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Fantasy-holdet til ETC 2012

Started by Daniel, 08 January, 2012, 21:26:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Daniel

Kære Powerfistere

Troels, Wilhelm og Daniel har her til aften holdt møde og drøftet kandidaterne til dette års ETC.

Vi er glade og stolte over det hold, der er valgt og håber, at I på vanlig vis vil bakke op om holdet. De udvalgte spillere er orienteret telefonisk.

De spillere, som af den ene eller anden grund ikke er blevet valgt, er velkomne til at høre mere om processen bag udvælgelsen. Det kan ske enten pr. pm. eller ved at ringe til en af os tre udvælgere. Det har ikke været nemt at vælge nogen fra, og det er kun sket efter lange og gentagne overvejelser.

ETC-holdet for 2012 er følgende:
Kent Max Hansen
Wilhelm Grøfte
Mikkel Skadhauge
Troels Cederholm
Asger Sams Granerud
Anders Nøhr
Rasmus Hammer
Daniel Hedegaard

Ud over de otte skal der vælges en træner til holdet. Dette valg foretages af de otte spillere. På nuværende tidspunkt har Michael Vedel meldt sig som træner. Hvis andre har interesse i tjansen bedes der gøres opmærksom herpå (pm. til Daniel, eller her i tråden) inden tirsdag d. 10. januar kl. 20:00. Såfremt andre melder sig foretager spillerne herefter en afstemning.

Mvh
Troels, Wilhelm og Daniel
Daniel Hedegaard
Jeg er jo den ikke-tilstedeværende, den helst usynlige, den man ikke henvender noget ord til, og hvis eksistens man forsøger at fortrænge.  -  Kaptajn Brunøje
Min blog om at eje alle hære (8/15 done): http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=62775.0

Asger

Fantastisk at være på holdet gutter! Glæder mig til stolt at vise de rød-hvide farver frem ;D

Nu glæder jeg mig bare til at komme i gang! Kent har I en intern deadline på hvornår AR skal være klar?

Asger

The rasmus

Super fedt at se I allerede er i fuld gang. Det er en super stærk opstilling, og jeg er sikker på at den rød-hvide kampmaskine nok skal indgyde frygt og rædsel i vores modstandere!!

Har I overvejet hvordan evalueringen fra sidste år skal klares? Det vigtigste er nok at få evaluering fra de personer som ikke direkte knytter til holdet i år, dvs Kragh og jeg (forudsat at Vedel bliver træner). Om det er skriftlig eller mundtlig er op til jer.

Jeg håber at det går jer super godt, og står naturligvis klar til at få tæsk i nogle testspil.
Rasmus Budde

Vedel

Godt og hurtigt arbejde af udvælgelseskomiteen... Ser endnu engang superstærkt ud.

Tillykke til de udvalgte :)

MVH Vedel
One rat to rule them all:-)

Jan D'Souza

Jeg synes holdet ser rigtig godt ud. Jeg har i flere år forsøgt at lokke her calculator tilbage. Jeg ser det som en enorm styrke at han er på holdet.
Det skal i nok kunne hive et godt resultat hjem på.

Hyg,
Jan

El Rey

Quote from: Asger on 08 January, 2012, 21:36:33
Nu glæder jeg mig bare til at komme i gang! Kent har I en intern deadline på hvornår AR skal være klar?

Ja starten af februar. Folk er lige ved at fortælle hvad de synes. Dan fra England har lagt et system ud med mindre comp, men jeg har sagt jeg er for mere, det samme har Tyskeren, samt at alle der var for mere comp blev valgt ind(3). Så at det tyder på at folk gerne vil have mere af det. Så nu får vi se.

Asger

Cool!

Husk nu at alle de gange team restriktioner har været på bordet, er de blevet skrottet. Det handler ikke om at balancere holdene, men om at balancere det enkelte spil! Medmindre I ændrer fokus hvilket I selvfølgelig er I jeres gode ret til, jeg tror bare vi sparer tid hvis I helt springer team forslagene over :)

Asger

Asger

Jeg får det til 29 års erfaring på holdet!

6-Kent
5-Asger
4-Troels
3-Hammer
4-Daniel
4-Wilhelm
2-Anders
2-Mikkel

Plus træneren...

Asger

Grøfte

Azrael

Tillykke til alle!
Håber på en stor sideevent så jeg endelig kan komme afsted og heppe!

Troels C

Stærkt at læse Tobias! Det ville kun være en fordel for os hvis du (alle) kommer med der ned og hepper/spiller side event :D

Hvad står comp. for?? Sådan helt præcis. Ikke hvad det betyder, men hvad det står for.

rainbowman

Composition?= som i army compostion, altså hvordan en hær sammensættes- Altså et andet ord for selection når vi snakker restriktioner.

Asger

Quote from: Grøfte on 09 January, 2012, 14:21:09
4 inkl. et år for team Canada :)

Du var med de første tre år?

Hukommelsen er sgu ikke hvad den har været... Der er virkelig kun to år du ikke har været afsted?

Asger

AndersN

Skal der ikke divideres med placeringen de enkelte år dog, for et bedre samlet estimat :P

Møs møs
Garm glammer ved Gnipahulen!

Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey. A kiddley divey too, wooden shoe.

Asger

Du dividerer skam med lige det du selv synes  :D

Asger

AndersN

Fair nok. Overordnet er jeg enig, det ser fornuftigt ud :)
Garm glammer ved Gnipahulen!

Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey. A kiddley divey too, wooden shoe.

Grøfte

Quote from: Asger on 09 January, 2012, 14:53:56
Du var med de første tre år?

Hukommelsen er sgu ikke hvad den har været... Der er virkelig kun to år du ikke har været afsted?

Asger
Skaven og  Highelf i polen samt Empire i italien,  Hvis jeg havde spillet samme hær havde jeg heller ikke kunne huske det  :)
Wilhelm

Telmor

Mener kun at have vaeret med to gange, begge i polen... Med tomb kings og lizardmen.

Tak for opbakningen.

Mvh

Mikkel
The Calculator kom

The Calculator så

The Calculator... Calculated

Kragh

Tillykke. Ser stærkt ud!

Meld gerne træningsweekender hurtigt ud så man kan være med til at træne holdet.
Thomas Kragh
Se min blog

Daniel

Michael Vedel er træner.  8)

Træningsweekender planlægges hurtigst muligt.

Mvh
Daniel
Daniel Hedegaard
Jeg er jo den ikke-tilstedeværende, den helst usynlige, den man ikke henvender noget ord til, og hvis eksistens man forsøger at fortrænge.  -  Kaptajn Brunøje
Min blog om at eje alle hære (8/15 done): http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=62775.0

mcpolle

Ser rigtig godt ud drenge , godt gået,

Polle
If the word of the day is "Legs", then hey, spread the word

Paul "Polle" Bridge

PeterK

Ligner et kanon stærkt hold drenge - og reflekterer jo klart hvem der har været mest formstærke og aktive i 2011.

The rasmus

Lige en hurtig en. Har I overvejet reserver, kva sidste års erfaring? Eller blev konklusionen at det var bedre at finde dem hvis det bliver nødvendigt?
Rasmus Budde

Daniel

Såfremt det bliver relevant med reserver, eller en niende spiller, vælger vi tre udvælgere de nye spillere.

Mvh
Daniel
Daniel Hedegaard

Asger

Som Daniel siger bruger vi den officielle model for 2013, allerede i 2012. :)

Asger