News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Kunne man ikke dele 40K og WHFB forummet i to?

Started by Asger, 24 January, 2012, 15:49:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Asger

Som det er nu, kommer der en rød markering hver gang der tilsyneladende skrives en post på et board på 40K siden jeg ikke en gang har adgang til. Det virker bare formålsløst at noget af forummets funktionalitet er sat fuldstændig ud af kraft her.
For alle praktiske hensyn er arbejdet også fuldstændig todelt, og kunne uden problemer fungere på hvert sit sub-forum. Den smule delte funktionalitet der har været, er stort set kun benyttet af Fantasy folkene, og det bliver selvfølgelig ikke forbudt at skrive hos hinanden, det sørger bare for at fokusere det mod det rette publikum.

Det kan også sagtens være at der er en god grund til at holde det samlet, den er bare gået min næse forbi indtil nu :)

Asger

El Rey

Det synes jeg ikke er nødvendigt. Det med farve skulle gerne komme til child boards igen, tror VonPanne arbejder på det. Ellers kan man også godt se skriften er lidt tykkere på et childboard hvis der er et nyt indlæg der.

Hammer

Plejer også bare at kigge på skriften på childboardet!

Troels C

Quote from: Asger on 24 January, 2012, 15:49:50
Som det er nu, kommer der en rød markering hver gang der tilsyneladende skrives en post på et board på 40K siden jeg ikke en gang har adgang til. Det virker bare formålsløst at noget af forummets funktionalitet er sat fuldstændig ud af kraft her.
For alle praktiske hensyn er arbejdet også fuldstændig todelt, og kunne uden problemer fungere på hvert sit sub-forum. Den smule delte funktionalitet der har været, er stort set kun benyttet af Fantasy folkene, og det bliver selvfølgelig ikke forbudt at skrive hos hinanden, det sørger bare for at fokusere det mod det rette publikum.

Det kan også sagtens være at der er en god grund til at holde det samlet, den er bare gået min næse forbi indtil nu :)

Asger

+1

Det er skide irriterende for at sige det lige ud. Ikke noget med at jeg ikke kan lide de andre - sådan er det bare :)

El Rey

Der er flere ting der ikke helt er på plads endnu. Men det må i lige vente lidt med, der er også nogle ting der genere mig, men det hjælper ikke så meget at begynde at lave boards osv om.