News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Hvem har lyst til at deltage i ETC 2012 (40 K)

Started by easyrider, 30 January, 2012, 11:47:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

easyrider

Hej alle Euopean Team Championship folk.

I weekenden blev det afgjort hvem der skal stå for udvælgelsen af de folk der skal af sted til 40 K ETC til sommer. De første 4 deltagere er fundet og det er dem der skal vælge de næste. De 4 er Martin Bræmer (TUN), Morten Kirsted (gammelpot), Emil Andreasen (EFA) og undertegnede.

For at vi kan sætte det bedste hold vil vi bede alle der gerne vil med om at skrive i denne tråd. Vi skal finde 4 mere, og vi går som udgangspunkt efter at finde de bedste spillere, først derefter vil vi fordele hvem der skal spille hvilke hære, men vi vil selvfølgeligt også skæve til det i udvælgelsen. (orkhæren er f.eks. i spil :-) )

Vi regner med at vi vil stille GK, BA, SW, orks, IG (og necrons). De sidste hære er lidt mere åbne, og vil bl.a. afhænge af de nye codex, der kommer inden turneringen.

Vi vil bede jer om at følge denne skabelon:

Navn:
Jimmy Petersen
Powerfist nick:
Easyrider
Jeg kan stille og spille på ETC niveau:
Orks, IG og tyranids
Derudover kan jeg stille og spille:
Eldar og sisters of battle.
Turneringssejre i større turneringer: (vi snakker ikke instore o.l.)(man behøver ikke have nogen)
EC X 2010
EC XI 2011
GF 2011
ETC erfaring:
ETC 2009
ETC kval 2011
Andet/bemærkninger/div/pral etc. :
Jeg er en flink tørvetriller der elsker at lege med dukker. Jeg har gjort det i 25 år, men jeg får ikke spillet ret tit fordi jeg har en stor børneflok, der hellere vil have jeg leger med dem, end med mine små dukker, og det vil min kone i øvrigt også...

Venlig hilsen:
Jimmy Petersen
Der er altid en på powerfist.com der er parat til at give en hånd med
At tænke før man taler er som at tørre sig før man skider- Arne and
Har 40k:Adepta Sororitas, Astra militarum, Eldar, Dark Eldar, Tyranids, Orks, Blood Angels, Deamons, CSM, Knights, Revenant , Warhound og Reaver titan og lidt GK

gertinc

Jeg er meget interesseret i at deltage.

Jens Gertsen
gertinc
GK, Tau .-), SM, DA
IG
Turneringssejre i større turneringer:
Clash i Odense 2011 (i kraft af at dukke op til alle fire .-))
Spillede GK til etc 2011. Startede GK op specifikt til etc, og nåede hurtigt et højt niveau - er bestemt villig til at gøre det igen med en ny hær. Spiller med til alle de turneringer jeg kan komme i nærheden af (og klarer mig fint), da jeg til daglig ikke får spillet meget 40k pga. arbejde og familie. Har det sidste års tid koncentreret mig meget om at spille defensivt (hvilket jeg synes er sjovt), men vil kunne skifte til en mere offensiv rolle.

mvh
Jens

Edit: selvom jeg ikke spiller meget 40k udover turneringer, er jeg topmotiveret til et langt og intensivt forberedelsesforløb, ligesom sidste år, og er klar til at afsætte tid og resourcer til det. For mig er forberedelsen en af hovedattraktionerne ved etc.
Jeg skulle ikke have scoutet...

Imarco

Jeg er rigtigt intreseret i at deltage.

Andy Horvath
Imarco

Jeg vil godt tage stillingen som kaptajn.

CSM, Tau, SM, GK
Alt

3 plads på battle pts til giant fanatic 2011
3 plads til The end times 2011
2 plads til A fist full of dice (hold turnering)

ETC erfaring
ETC 2009, 2010 og 2011
ETC kval 2010 (win)
ETC kval 2011 (win)
2. plads ETC 2012  ;)

Jeg har nu den stor del erfaring med ETCbåde med henhold til det niveau der spilles på og matchup delen. Til den sidste ETC scorede jeg flest pts på holdet med 86 og scorede næst flest pts med CSM overall. Ham som lå over mig var den tyske spiller med 87.
Jeg startede en ny hær specifict til kval, fordi jeg synes at CSM er ved at være lidt bad ud power mæssigt, og fordi de er for svære at parre med til en 4. mands turnering. Jeg nåede hurtigt et højt niveau med hæren, og er bestemt villigt til at starte endnu en hvis det er nødvendigt.
Jeg spiller alle turneringer jeg kan, og spiller generelt 1-2 gange om ugen.

MVH
Andy
In the criminal justice system of Gotham City the people are represented by three separate, yet equally important groups. The police who investigate crime, the district attorneys who prosecute the offenders, and the goddamn Batman.
These are their stories.

Omalley69

Jeg er super hooked på at spille mere ETC.

Navn:
Thomas Gade
Powerfist nick:
Omalley69
Ba, Nids, Dark eldar men mest af alt hooked på Necron scarab farm
CSM, Deamons
:(
ETC erfaring:
2009 40K Nids
2010 40K Blood Angels (kaptajn)
2011 40K Space wulfies
2012 40k ETC kval (Team Jugs)
Stærkt engageret med gå på mod, team player, spiller flere gange om ugen, er ikke bleg for at tage en for holdet hvis der skal ofres.

Jeg har ikke noget imod at være kaptajn.
Ham de kalder Dr. Sloppy Moist!         
-------------------------
(????)?????*(???
-------------------------            ¯\_(?)_/¯

Stephan

Navn:
Stephan Brochdorff Jensen
Powerfist nick:
Stephan
IG, GK, Orks, dæmoner (  ;) )

Turneringssejre i større turneringer: (vi snakker ikke instore o.l.)(man behøver ikke have nogen)
Giant Fanatic 12
Randers Figurfestival 1
Randers Figurfestival 2
R3T 2
ETC erfaring:

Jeg har ufattelig meget motivation til at komme til ETC, det har længe været mit mål. En af mine styrker er min stædighed, som kan få betydning i regelfnidder. Jeg er en arbejdshest, så kan også bruges til forberedelserne til match ups, og har overblikket til at kunne hjælpe med selve match-up til ETC. Jeg har spillet de fleste hære, enten med proxy eller har selv ejet dem, derfor vil jeg mene at jeg er en af de bedre til at tilvænne mig nye hære :).

Jeg er i gennem mine erfaringer fra arbejdet, god til at fordele arbejde. Har også erfaringer som turneringsarrangør at planlægge sig ud af praktiske opgaver
Se good trader ved at trykke på jordkloden <----

Synes godt om alt hvad Asger skriver omkring tonen herinde:)

Septimus

Navn: Chris

Powerfist nick: Septimus

Jeg kan stille og spille på ETC niveau: DE, Daemons og IG

Derudover kan jeg stille og spille: hvad som helst

Andet/bemærkninger/div/pral etc.: al relevant turneringshistorik ligger i min blog; Best served cold.

Jeg har ikke førhen haft den store interesse for ETC, grundet deres "AS" i form af ingen SC, men det ser ud til at være fjernet, så nu er jeg frisk  8)
Min blog: Best served cold http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=299.0

How fun are Dark eldar? Like duct taping a hundred knives to a bicycle and riding it through a children's playground and then crashing into a tree.

Caruncula

Jeg vil også gerne med.

Majken
Caruncula

Kan stille og spille:
Alle typer mariner, CSM, Eldar

4. plads på battle points til GF 2010 (med CSM)
Vinder af Viking Con 2011
3. plads på battle points til 4 mands holdturnering i Borås, Sverige 2010

ETC erfaring:
2. plads til ETC kval 2011
2. plads til ETC kval 2012
9. mand til ETC 2011

Jeg har stor motivation til at komme med til ETC. Jeg har spillet unrestricted hærlister i næsten al den tid jeg har spillet 40k, så har efterhånden stor erfaring med at spille både med og mod den type af hærbuilds. Jeg spillede helt ny hær op til GF og nåede hurtigt et højt niveau med den og er bestemt meget villig til at starte ny hær igen skulle det være nødvendigt. Jeg spiller hver uge og deltager i alle turneringer jeg overhovedet kan komme til.

Mvh.
Majken
Have you ever seen anyone celebrate mediocrity so much?

I guess you weren't burdened with an overabundance of schooling

Sune Krarup

Navn:
Sune Krarup
Powerfist nick:
Sune Krarup
IG
Jeg mener at ville kunne spille de fleste hære med lidt forberedelse, men er klart stærkest med shooty hære. (jeg vandt 4 ud af 5 med necrons til GF 14 ;))
Warmaster ligaen 2010
Warmaster ligaen 2011
En enkelt omgang til Clash i Odense
Et par 2. og 3. pladser til EC (jeg taber som regel den afgørende kamp til Jimmy ;))

ETC erfaring:
ETC 2011 (IG)

Jeg syntes selv jeg er en ret habil warhammer spiller og har spillet IG i rigtig mange år nu. Selvom det ikke er blevet til mange turneringssejre, da jeg desværre ikke rigtig har tid til at deltage i alle de turneringer jeg gerne vil. Jeg spiller primært defensivt og er meget tilhænger af stabilitet, frem for gimmicks i mine hære.

Efter sidste år er jeg blevet meget hooked på at tage til ETC igen. Vi lærte enormt meget, som jeg godt kunne tænke mig at gøre anderledes i år, hvis jeg får chancen. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at være med til at trække den danske 40K ETC deltagelse mere i retning af fantasy både organisatorisk og spilmæssigt. (tildels fordi de klarer sig noget bedre ;)) Selvom det allerede med denne her kvalifikation virker som om miljøet er noget mere samlet. Det er super fedt.

Hvis ikke jeg skal med, vil jeg gerne hjælpe til med de forberedende øvelser, også så jeg kan blive endnu klogere til næste år.

Venlig hilsen:
Sune
Sune "Mer' lasgun" Krarup

Medlem af bevægelsen for et gladere Powerfist!

Rune Hilbert

Navn:
Rune Hilbert

Powerfist nick:
Rune Hilbert

Orks, IG, Eldar, CSM, (Necrons).

Alt.

GF 2010 (IG)
ETC kval 2010

ETC erfaring:
ETC 2009 (Eldar)
ETC 2010 (Orks)
ETC 2011 (Orks)

Bemærkninger:
Jeg er, som altid, super hooked på ETC, det er klart det fedeste der findes at være afsted og kæmpe under flaget!
28 år, studere på Game Design kandidaten på IT-universitetet i København.
Jeg har spillet Warhammer i 15 år, deltaget i turneringsmiljøet i de sidste 10.
Jeg har igennem tiderne spillet stort set samtlige hære der findes, og ejer eller har ejet SM, CSM, SW, DA, BA, Deamons, Tyr, Eld, Orks og Tau.
Fik flest point af alle orkspillere til ETC 2010, med en utraditionel (og super sjov at spille) all-trukks hær.

Mvh
Rune

EDIT: Havde glemt at jeg vandt den ene ETC kval sidste år :)

Skanque

Navn:
Kasper Scharling
Powerfist nick:
Skanque
Eldar
Tau, CSM, Sisters + hvad jeg nu ellers bliver bedt om at proxy når jeg træner med vennerne
2 plads PAAS 2011
2 plads GF 2011
3. plads på battle points til 4 mands holdturnering i Borås, Sverige 2010

ETC erfaring:
ETC 2009 (Eldar)
ETC 2010 (Eldar)
ETC 2011 (Eldar)

Jeg har været 1 terning slag fra at spille uafgjort med vinderen af ESC 2011, som spillede GK, han blev noget nervøs da han var ved at draw til mechdar (3 objektiver)
Så har jeg spillet draw imod Darkwynn aka Leafblower, som kun fik draw fordi spillet forsatte ): han ville være wiped i tur 6
Så var det mig der tog og stoppede necron win streak til GF 14 hehe (sorry Sune)

Jeg ved dog ikke med ETC i år, men evt. vil jeg gerne være sparings partner hvis i kommer til at have trænings dage (:

Mvh. Kasper
"The stars themselves once lived and died at our command, yet you still dare to oppose our will"

"En hær skal ikke være venlig, den skal være  fjendtlig" - Julie

ButterBoy

Thor Madsen
Powerfist nick:
ButterBoy
Mariner (eneste jeg ejer), men kan spille Tau, nider og andre marine codexer.
Alt
AFOD 2009: 3. plads
AFOD 2010: 2. palds

ETC erfaring:
ETC 2009: Tau
ETC 2011: Nids (4 points under den bedste selvom jeg endte med ikke at være counter)
Tja der er vel ikke så meget at sige, Emil slog mig her til kvalen på at vi tog 7 ture (havde vundet i tur 5 og 6), så mit spil bør tale for sig selv, selvom jeg spiller inferior codex SM

Tager gerne en evt. organisatorisk kaptajn rolle (mener dog rollen skal deles op)

Choker

Lad os da få mig på den lange liste :P

Bjarke Buch
Powerfist nick:
Choker
Tyranids
GK
Intet stort

ETC erfaring:
ETC-kvalifikationer 2011 og 2012

Jeg synes selv, at jeg har en god sans for holdarbejde, hvilket jeg mener er noget af det vigtigste for ETC-holdet.
Dertil har jeg spillet 40k i rigtig mange år, men det har alle de dygtige mennesker, som har skrevet her vel :)

Mvh Bjarke
Quote from: Stephan on 09 October, 2008, 08:25:32
Har hentet en busfuld kællinger, der står i kø for at blive kneppet!

Ni

Navn:
Michael Bræmer Nielsen
Powerfist nick:
Ni
SM, Necrons (snart!)
Hvad som helst
Masser af top 3 placeringer omkring år 2000 i fanatic-turneringer
Top 2 ved GF1+2
Deltaget ved GT UK 2 gange, pæne placeringer
ETC erfaring:
ETC fandtes vist slet ikke da jeg holdt pause :D
ETC kval 2012
Jeg har spillet 40k i snart 20 år nu og er vendt tilbage for fuld damp efter en pause på en håndfuld år. Jeg har en meget bred spilforståelse og vil kunne lære at spille hvad som helst og vil kunne stikke huller i de fleste lister og spillestile. Rent praktisk, så har jeg har et ganske veludrustet spillerum, mulighed for at stable mindst 2 borde op, samtidigt med at kunne overnatte et helt etc-hold. Derudover var jeg sammen med Martin den eneste der ikke tabte til Emil fra fredag til søndag under kval-weekenden!

EDIT:
Jeg er helt klar på at være kaptajn, jeg arbejder til dagligt som teamleder i en teknisk hverdag hvor det at kende folks styrker ud til fingerspidserne og få det bedste ud af det er det jeg er bedst til. Hvilket naturligvis involverer at tage en på munden for holdet!
TourneyKeeper.net - hjulpet spillere med at holde styr på deres lort siden 2013

Patrick Glikmann

ATT: Det Danske Warhammer 40.000 ETC landshold 2012

Navn:
Patrick Glikmann
Powerfist nick:
Patrick Glikmann
Space Wolves, Tyranids
Grey Knights, Tau, Dark Angels, Blood Angels.
CPH Masters League Champion 2009 - Space Wolves
Placeret 22 på 40k ranglisten ud af 400 spillere (all time rankingen gennem årene).
ETC erfaring:
ETC 2009 - Space Wolves, Kaptajn
ETC 2010 - Space Wolves, Kaptajn
ETC Kval 2011 Silkeborg (4 plads, tabte finalen til Jimmi med 1 KP  :'(), ETC Kval 2011 København (Organizer)
ETC 2011 - Space Wolves, Kaptajn
ETC kval 2012 - Space Wolves for Team 3 Plus, 7 plads (9.5 point i snit per kamp)
Min ETC statistik gennem årene kan ses her: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=50250.0
Jeg har ingen problemer med at spille andre hære og har adgang til samtlige hære og builds igennem mit kraftige sociale netværk og mit arbejde  8). Jeg har spillet adskillige turneringer i udlandet (Argentina, Spanien, Skotland, Sverige blandt andet) og har generelt skubbet figurer i 40k universet gennem 23 år (siden Rogue Trader). Jeg er meget social og har stiftet venskab med flere af de andre hold der har været med til ETC gennem årene (har stadig en invitation til at spille med i både den Polske, Amerikanske og Spanske ETC træningsturnering, og er generelt meget god til at få engageret andre til at opnå mål (i kraft af erfaring som Salgschef og Salgscoach blandt andet på mange af mine arbejdspladser). I det civile er jeg igang med min kandidat i Strategic Market Creation, med fokus på projekt og teamledelse, og har som andre hobbyer interesse for fodbold, lege med lego og spille matador med min søn (min win ratio er ikke særlig god) samt at lave mad og holde events indenfor hobbyen. Jeg er entutiastisk og energisk og rar at se på  :-*. Og nu har jeg lovet både den amerikanske Kaptajn og den Polske CSM spiller at vi tar et spil i år i Polen, så det ville rigtigt fedt at kunne holde det løfte. En lille addet bonus er at jeg kan skaffe stort set alle figurer til holdets deltagere til en meget billig pris i kraft af mit arbejde.

pd: Jeg tager gerne Kaptajn rollen igen, dog har jeg snakket meget med de andre på 2011 holdet om at det ville være en god ide at outsource nogle af de opgaver Kaptajnen traditionelt har haft for engagere hele holdet mere og opnå større effektivitet på alle områder. Mit speciale som Kaptajn har altid været kontakten til de andre Kaptajner samt til arrangørerne da jeg har haft den rolle og opgave de sidste 3 ETC turneringer i træk  ;D

med mange venlige hilsener
Patrick
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.

easyrider

Det er godt at se at der allerede er 13 der er interesserede, keep it coming. Jeg kan allerede nu sige at jeg er ked af at vi kun har 4 pladser at dele ud af, da vi gerne ville have mange flere med, men sådan er det jo.

Vi lader tråden stå i nogle dage inden vi tager beslutningen. 

Som en lille bonus info kan jeg sige at der ikke er nogen af os første 4 der er særligt interesserede i at være kaptajn, så dem der er det må gerne lige skrive det i deres indlæg. (gå tilbage og edit)

Jimmy
Der er altid en på powerfist.com der er parat til at give en hånd med
At tænke før man taler er som at tørre sig før man skider- Arne and
Har 40k:Adepta Sororitas, Astra militarum, Eldar, Dark Eldar, Tyranids, Orks, Blood Angels, Deamons, CSM, Knights, Revenant , Warhound og Reaver titan og lidt GK

Broderen!

Navn: Thomas wollbrecht Powerfist nick: Broderen! Jeg kan stille og spille på ETC niveau: GK,BA,Eldar,daemons,DE,Necrons,SW,chaos, SM, BT. Derudover kan jeg stille og spille: Det hele vil jeg mene. Turneringssejre i større turneringer: (vi snakker ikke instore o.l.)(man behøver ikke have nogen) 4 emperors chosen. GF 9 eller 10. kan sq ikk huske det. sommercon. troa con. dragon wars. 5 team turneringer. viking con. Lige hvad jeg kan huske og et hav af 2 og 3 pladser.
ETC erfaring:
ETC 2009 - Daemons
ETC 2010 - Daemons Andet/bemærkninger/div/pral etc. :

Champen er klar på alt det frække ;)
Har været på afveje siden jeg gik i dagpleje...

AlexBware

Navn:
Alexander Dzougov
Powerfist nick:
AlexBware

ORKS ORKS ORKS ORKS ORKS!!!...
Black Templar (på vej op i niveau), Eldar
CPH Masters League 2011 3. plads (PAAS) - ORKS ORKS ORKS ORKS ORKS!!!... (Første turnering nogensinde)
End of Times 2011 1. plads - ORKS ORKS ORKS ORKS ORKS!!!... (Anden turnering nogensinde)
ETC erfaring:
ETC kval 2012 - 4. plads, Kaptajn for "Masters of the Universe" - ORKS ORKS ORKS ORKS ORKS!!!... (3. turnering nogensinde)

Bemærkninger:
Jeg har egentlig ikke planer om at deltage i ETC 2012, men vil meget gerne have nogle træningsspil mod jer - Jeg vil jo gerne have revanche oven på den sidste spillerunde. Den bøf vi lavede med pairings sker ikke igen  ;)

Derudover er jeg en ret flink fyr, der kun har spillet 40K i ca. 1½ år (men har tilsyneladende sans for spillet - Noget, der kun bliver bedre med tiden).

Hvis I vil have nogle træningsspil mod en anderledes ork-spiller end Jimmy (eller mod mine BT og Eldar på et lidt lavere niveau (Jeg skal nok forbedre mig med tiden)), så er jeg på (jeg lægger gerne spillelokale til). T.O. så har jeg allerede lavet en forbedret ETC Ork-liste - Den er rent win :)

Mvh
Alexander

Excommunicate

Hej gutter

Nu er det ikke fordi jeg vil være på tværs, men I er et par stykker, der kender mig ret godt i 40k regi, så hvad jeg har vundet, spillet med til ETC og hvilken type fyr jeg er, ved I godt. :)

Jeg vil mene at jeg kan spille alle hære på det niveau der skal til, når jeg har spillet mig varm på dem. Det har jeg selvfølgelig i sinde at gøre, skulle I vælge at udtage mig til holdet.

Mvh
Simon

Sune Krarup

Hej Simon

Nu må det ikke tage det ilde op på nogen måde, men jeg syntes det ville være en god ide hvis du ville skrive lidt om dig selv alligevel.

Jeg syntes vi skal prøve at undgå alt det med at nogen kender hinanden bedre end andre og så videre. Jeg er da sikker på at der er nogen, mig selv inkluderet, som udemærket kender dig, men ikke er helt sikre på hvilke turneringer du har vundet, præcis hvilke år du har været med til ETC, osv. Jeg syntes også det kunne være spændende at få alle de mulige deltageres historik med.

Det er på ingen måde fordi jeg skal bestemme hvordan det her skal gøres. Det er kun ment som et venligt forslag  :D

Sune

Excommunicate

Hmm...

Ok, for rimelighedens skyld, så vil jeg da imødekomme dit ønske, Sune :) Men du skal bare vide, at grunden til at jeg ikke skrev hele smøren i først omgang intet har at gøre med, at jeg regner med at komme på holdet fordi jeg kender, dem der skal sætte det. Grunden var, at de kender mig så godt, at det ikke er nødvendigt, at skrive, hvad jeg har præsteret. Informationen er jo til dem - og som sådan ikke til dig og alle mulige andre :)

Navn:
Simon Darre
Powerfist nick:
Simon Darre
Alle typer Marines inkl. Chaos og "codex Henchmen", Eldar, Orks, Tyranids, Dark Eldar,
Resten.
Iron Halo
Storm!
Dragon Wars
AFOD Holdturnering
Derudover er der et hav af top 3 placeringer; Slaget på Heden, Comequests, Nifcon mfl.

ETC erfaring:
Jeg startede det danske 40k ETC hold. Det tog 2 år, før vi fik bakset os sammen til at komme af sted i hvilket tidsrum, samt det første år vi var af sted, jeg fungerede som kaptajn på holdet.
Jeg har været til ETC 2 gange; i 2009 og 2010.

Før i tiden har jeg kunnet tage et "vigtigt" spil 40k meget seriøst. Jeg tror ikke, der er nogen, der har syntes jeg nogensinde har været ubehagelig, men jeg har været villig til at gå "ned" på samme niveau som min modstander - gerne lige en tand ekstra, hvis jeg virkelig har syntes jeg var oppe mod "that freakin' guy". I dag tager jeg nok 40k lidt mere løst, men er godt klar over man tager til ETC for at vinde. Og det vil jeg gøre.

Som nogle ved har jeg haft en pause på lidt over et år, hvor figurerne ikke har fået meget opmærksomhed. Det er jeg dog fast besluttet på at ændre - lige meget om jeg kommer på holdet eller ej. Jeg er stadig en lille smule rusten, men ETC kval kampene var en god smørelse :)

Mvh
Simon Darre

Sune Krarup

Asger

Quote from: Simon Darre on 31 January, 2012, 00:37:07Informationen er jo til dem - og som sådan ikke til dig og alle mulige andre :)

Hvis I i 40K har et sekundært mål om at udbrede opbakningen og opmærksomheden til landsholdet, så er denne slags information faktisk netop også til alle mulige andre :)

Asger

Excommunicate

Quote from: Asger on 31 January, 2012, 12:11:30
Quote from: Simon Darre on 31 January, 2012, 00:37:07Informationen er jo til dem - og som sådan ikke til dig og alle mulige andre :)

Hvis I i 40K har et sekundært mål om at udbrede opbakningen og opmærksomheden til landsholdet, så er denne slags information faktisk netop også til alle mulige andre :)

Asger

Jeg ved godt, hvad du mener, Asger. Det her er bare ikke en ordentlig måde at gøre dét på. Ej heller tror jeg det er intentionen med tråden.

Det her ligner jo en bunke ansøgninger. Og ansøgninger er ikke normalt noget, man ligger op til offentligt skue. Det kan man gøre med en præsentation efter, man er kommet på holdet. Så kan folk se, hvad der skal til for at komme på holdet. Det kan også gøres mindre "selvfedt" end det føles nødvendigt at gøre her.

Bland nu ikke tingene sammen, Asger. Der er rig mulighed for at udbrede opmærksomhed og kundskab til landsholdet ud over at skulle lægge sit "40 CV" til frit skue for alle.

Mvh
Simon

Asger

Hov det var ikke meningen at skulle gøre det til en diskussion :) Det må I alle undskylde! Jeg svarer Simon per PM :)

Asger

gammelpot

Vi har udvalgt holdet i den her post http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=54611.0

Tak for jeres info.