News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Epic:A turnering 4. februar 2012

Started by JacobFrandsen, 16 January, 2012, 09:25:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

elThyge

Jeg kigger ikke forbi i denne omgang, men jeg glæder mig til at sidde i mit jyske eksil og se de mange billeder. :)
- You mean, I'm trapped here?
- Oh yes, we all are.

Let Me Warn You (1936)Horisont

JacobFrandsen

Hej,

Tak for en fed dag.

Lidt evaluering/forberedelse til en mulig gf:

Set-up'et med tre spil på en dag passer mig fint. Så er jeg mæt og lettere basket og flere spil ville ikke have gjort det bedre.

Det ville være fint, hvis vi havde gode alternativer til standardscenariet, men som det er nu, så fungerer det måske bedst med det velkendte. Input til andre scenarier vil blive modtaget med kyshånd.

Godt at møde så mange spillere, som jeg aldrig havde set før. Håber at vi ses over et spillebord en anden gang.

/Jacob

JacobFrandsen

Quote from: TF Riley on 28 January, 2012, 00:50:32
Så er der lidt nyt terræn klar til turneringen. Træer i en lidt nemmere

Det kan være, at limen stadig klistrer, men det er en særlig lim, der klistrer konstant, så der kan I smide lidt mere flock på, hvis det er for irriterende. Enjoy!

Thomas, træerne var virkelig lækre. De passede perfekt!

Godt lavet.

/Jacob

Frede

Hvem vandt og endnu vigtigere, hvor er billederne!?

- F -

Elrik

Tack för igår. Det var riktigt hyggeligt att komma över och spela. Det gör jag gärna om.

Jag håller med om att tre spil på en lördag är lagom. Standardscenariot är bra, men man skulle kunna lägga till/byta något objektiv ibland: fx kan BTS kan kanske bytas mot annihilera 50% av motståndarens enheter. Jag tror att det skulle missgynna eldar, som har många små enheter, och arméer med stora "odödliga" BTS-enheter.

JacobFrandsen

Quote from: Frede on 05 February, 2012, 07:38:57
Hvem vandt og endnu vigtigere, hvor er billederne!?

- F -

1. post opdateret. Billeder blev taget, og jeg håber, at der kommer nogle af dem op her.

/Jacob

Frede

Men du er desværre kommet til at opdatere den med volapyk...

Jeg er bange for jeg skal have det skåret ud i pap.

- F -

Jonz

Tak for sidst, det var fab!
Jeg skal nok lægge et par billeder på og skrive lidt tanker. Det bliver nok i morgen, i dag står den på venner og Super Bowl (go Ultramarines!)

Citat: "Jeg skal nok have det skåret det ud i pap".

Her pap for dig:
V0 - L3 Jonz - Eldar
...betyder Victory=0, Loss=3, til Jonz der spillede Eldar.

Således er mine evner udskåret i pap...

Fed og lærerig dag! Har lært meget om hvordan man ikke spiller Eldar, og forhåbentligt også noget om hvordan man gør.

"I shall return..."

/Jonz

- Rigtige mænd leger med 6mm soldater

JacobFrandsen

Quote from: Frede on 05 February, 2012, 14:48:00

- F -

Så skulle den være rettet.

Det var nok mere en intro og mødes event. Der blev heller ikke kåret en vinder.

Der var stor forskel på hvor meget folk havde spillet og på hærene. Desuden havde jeg lavet turneringsplanen sådan, de jeg vidste havde spillet mange gange ikke mødte hinanden, for at sikre, at der var mest muligt regelkendskab ved de enkelte borde.

Det var derfor ikke et forsøg på at finde en vinder.

/jacob

DarkAngel

Tak for en god dag, og jeg fik lært spillet lidt mere. Så tak for jeres tålmodighed også med mine spørgsmål.
Tak til Speaker for at hygge da jeg hurtigt tabte.
Tak til Jacob for et godt spil, hvor mine Thunderhawks virkede efter hensigten.
Tak til jer andre også.

Her er lidt visuel dokumentation

Min hær venligts udlånt af Jacob

Jacobs mechaniserede hær på bybordet

Noget af Speaker to Machines hær (Snyde Eldar) :)

Svensken (aka. Erik) 's hær

Eldar vs Eldar / Speaker vs Elrik

Fik ikke taget billeder af Simoxers hær, den farlige Ork Gargant var rigtig flot. Fik heller ikke taget af Jonz Eldars.

Hygge
/Dark Angel

Frede

Quote from: JacobFrandsen on 05 February, 2012, 17:48:20
Quote from: Frede on 05 February, 2012, 14:48:00

- F -

Så skulle den være rettet.

Det var nok mere en intro og mødes event. Der blev heller ikke kåret en vinder.

Der var stor forskel på hvor meget folk havde spillet og på hærene. Desuden havde jeg lavet turneringsplanen sådan, de jeg vidste havde spillet mange gange ikke mødte hinanden, for at sikre, at der var mest muligt regelkendskab ved de enkelte borde.

Det var derfor ikke et forsøg på at finde en vinder.

/jacob

Ahh ok, så forstår jeg.

Det ser fedt og fornøjeligt ud. Jeg har allerede sat kryds i kalenderen til GF. Så det har bare at blive til noget i år.

- F -

JacobFrandsen

Quote from: Frede on 05 February, 2012, 19:34:11Jeg har allerede sat kryds i kalenderen til GF.

Godt tænkt. Du kan roligt begynde at varme orkerne op. Jeg har fået en del positive tilkendegivelser, så skibet bliver sat i søen...

/Jacob

Speaker to Machines

Hej Alle,

Så er der flere billeder, og kommentarer, her: http://sdahl.net/~sdahl/whepic/20120204/

Tak for en hyggelig dag til alle!  Jeg glæder mig til næste gang.

Jeg synes egentlig også tre spil på en dag er fint.  Skulle vi ikke prøve et format til GF med én dag med en tre-runders standard turnering, og én dag med et stort demospil?
Stephan Dahl

Kaime

Ser cool ud drenge, gid jeg kunne have været der :)

simoxer

Ja godt og se nogle Epic hoveder. Jeg kan ikke finde ud af at styre en Great gargant. Holder mig til Stompers fremover.