News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Projekt IG (Cadians)

Started by Belial, 10 July, 2011, 23:48:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hare

QuoteGrundet en heftig sene-skede-hinde-betændelse i håndledet er det ikke blevet til så meget, men nu lader det til at jeg er back in business.

Nååå... det er dét det hedder, jeg troede det hed "dovenskab"  ;)

Belial

Uha. En længe ventet up-date er vist på plads.

Jeg er ved den langsommelige proces at base 100+ figurer:

MVH

Belial

Belial

Fik luftet de heroiske Cadians. Spillede mod JPs Grey Knights.

Folk klager altid over, at der ingen billeder er i mine Battle reps, så her er en flok:

Min deployment (vi spillede mission 2 fra den nye ETC pakke):

JP rykker frem (har skudt 3 arme af dakka dreads):

Min plasma tank kan ikke ramme Rhinos:

Men det kan min Manticore godt:

Min Vendetta bliver skudt ned:

Al'Rahem og venner kommer ind fra siden og nakker 5 teleport-GKs:

Jeg glemmer at bruge ordrer (I ET PAR TURE I TRÆK)og klumrer lidt rundt og straks er GK tilbage i spillet:

Biler og mænd farer forvirret rundt mellem tablequarters. Hver inch gælder og hvert terningrul er kritisk:

Til sidst endte det sørme med 6-2 Primær til JP (kill Points), 4-0 Sekundær til mig (quarters) og 4-4 i Victory points.

Altså 10-10

Super spændende kamp, som jeg egentlig troede jeg havde styr på ret tidligt, men som var lige ved at gå helt i lort fordi jeg glemte at bruge ordrer.

Tak til JP for en god kamp. :)

MVH

Belial

PS: Jeg hader Shrouding...

PPS: Eller rettere så hader jeg GK... ;)

Frede

Yaahoo!! Billeder! ;D

Fed rapport.

- F -

Belial

Tak, tak. :)

Næste gang tager jeg dælme en Deathstrike Launcher med. Så skal den Dakka-dread bunker få en forskrækkelse den sent glemmer.  >:(

Men lortet bliver vel 4" radius eller scatter ud over bordet og så har man bare en dyr bil, langt væk fra fjende, med en heavy flamer...

Min Leman Russ var ikke specielt overbevisende, men den tog da en del rending ild, før dens Über-plasma-kanon blev skudt af og var med til at sikre mig sekundær missionen.

MVH

Belial

Belial

Maleaften med kammerat Simon blev til flere mænner, som næsten er færdige og en Fleet Officer, som også er tæt på:

MVH

Belial

Belial

Hmm.

Har fundet ud af, at jeg kom til at snyde lidt sidst jeg spillede Cadians.

Jeg synes det var så smart at give "fire on my target" ordren til min egen CCS med lascannon.

Det er det sikkert også, men ikke når man sidder i en Chimera.

Man kan give ordren "ud af" en Chimera, men ikke til nogen, som sidder i en Chimera.

Så en CC kan ikke give ordren til sin egen squad selvom han sidder i samme bil...

Lidt mystisk, men sådan er det jo.

MVH

Belial