News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Malestafet for Daxtor og zKoTTe

Started by zKoTTe, 20 January, 2012, 16:22:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

zKoTTe

Mig og Daxtor har indgået en pagt, vi er begge dovne og ugidelige så vi vil afprøve et nyt koncept.

Reglerne er som følge: Hver gang en af os opdaterer denne blog... med billeder! Så har modparten 24 timer til at komme op med en ny post. og så bliver det nulstillet igen, ellers ville det være skruen uden ende :)

Pointen er så at man kan stikke til hinanden med lige at opdaterer bloggen, og hvis man ikke gør det, så der straf!

Straffen er at hvis man ikke får opdateret efter reglerne, så skal man i en uge her på Powerfist skifte sin avatar ud, Jo dummere jo bedre og i bestemmer :)

Jeg håber det er til at forstå, men jeg ligger ihvertfald ud med at vise nogle af mine bjørne frem.

WiP

Din tur Daxtor ;)

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

Frede

Men hvorfor skal hele forumet straffes så!?

- F -

Daxtor

Quote from: Frede on 20 January, 2012, 17:15:21
Men hvorfor skal hele forumet straffes så!?

- F -
Vi ændrer malestraffen fra at have et billede i sine posts til bare at ændre profilbilledet, så det ikke bliver alt for trælst for jer andre. Men vi satser nu på at holde malestafetten hellig og aldrig bryde den ;D

Pokker tage dig Morten, og så på en højhellig fredag!

PS. husk at skamkritisere Mortens Yogi Bear, han dræbte min Ophelia i sidste kamp...

Daxtor

Og her kommer så første modsvar efter forumopdateringen! Først og fremmest har jeg fået 4 grise færdige og det som jeg i forgårs har pønset på, er opstarten på en hjemmelavet Bad Juju (en sumpalligator der har forvildet sig ind i byggelsen af en golem ;) ).

(Den "bloatede hud er lavet med green/greystuff blandet med Kapersfingerens nitter, så fandt jeg endelig mit første formål med dem  ;D Tillader mig lige et link til de lækre dimser: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=52281.0 )

merlin

zKoTTe

Hvad er der med dig og pisk? :p

Bare rolig jeg holder Dax i kort snor, og han holder mig!

Nu begynder man jo at blive produktiv :p
Morten Juel Søndergaard

merlin

Quote from: zKoTTe on 24 January, 2012, 19:25:13

Bare rolig jeg holder Dax i kort snor, og han holder mig!

Naughty boy :P

zKoTTe

Vi har det man kan kalde tekniske problemer, min computer er brændt sammen, og Daxtors ligeså :(

Men vi arbejder på at få lavet en lækker update snart :)
Morten Juel Søndergaard

Tordenskjold

Quote from: zKoTTe on 30 January, 2012, 22:49:18
Vi har det man kan kalde tekniske problemer, min computer er brændt sammen, og Daxtors ligeså :(

Men vi arbejder på at få lavet en lækker update snart :)

Jeres respektive hard disks kunne tydeligvis ikke rumme alle de awesome figurbilleder i lagde ind på dem.

Det ser virkelig godt ud begge to, håber på snart at kunne gå i gang med mine egne figurer (syntes at huske jeg havde en blog engang)

Etchy

Synes der er kommet stop i de lækre billeder..

Mega superfede konverteringer i har gang i.. Hvor holder i til, hvis nu man har lyst til at se jer arbejde :)

merlin

Quote from: Etchy on 28 February, 2012, 14:49:57
Synes der er kommet stop i de lækre billeder..

Host Host... :P, der bliver ik´uploadet billeder af alt...

zKoTTe

Vi holder til i Roskilde :)

Og vi maler ca to gange om ugen, der ryger som regel en øl eller to ned, bliver spillet nogle ultra dumme film og snakket om alt mellem gamingboard og rummet :)

Hvis du kan klare følgende, så er du mere end velkommen :)

Jeg har endelig fået min computer hjem med memory kortet i, så jeg kan begynde at smide billeder op igen!!

Daxtor har desværre en portefolio til en tegneskole at skulle have klar til den 15. Marts, så han er desværre ikke så aktiv i øjeblikket...

Men jeg derimod, jeg skal nu male minimum 1 dukke om dagen for at nå mine crews til Aroscon.

Her er en lille appetizer til mit Pandora Crew.

Poltergeist

Jeg tilbage i nerdmode, så forbered jer på masser af gøgl og løjer :) (denne gang bliver jeg jo nød til at holde hvad jeg lover, der jo Deadline på!)

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Aprospro

Jeg skal have malet en masse, og det er svært nogle gange at holde gejsten oppe alene, så hvis der er nogle der føler trang til en maledag, så bare sig til. Så finder vi ud af noget :)

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Lige lidt bedre billeder af fronten

Morten Juel Søndergaard

King_Cuttuk

Ser super godt ud og god ide at ånden kommer op af munden på den døde.

HVIS jeg skal komme med noget kritisk, så kunne jeg godt bruge noget mere skygge i folderne på spøgelset. Lidt for ens farve over det hele imo.

zKoTTe

Illusionen er jo netop at den er flad :)

Havde den haft dybde ville det vare ligne et flyvende stykke turquis tøj :)
Morten Juel Søndergaard

Sonny

Hvad skal den repræsentere i spillet?

King_Cuttuk

Quote from: zKoTTe on 09 March, 2012, 11:19:48
Illusionen er jo netop at den er flad :)

Havde den haft dybde ville det vare ligne et flyvende stykke turquis tøj :)

Jeg må sige jeg ikke er helt enig. Ligesom når man skal have noget der ligner sand på sine baser, så nøjes man ikke med at lime sand på. Man limer sand på og derefter maler det så det ligner sand.  Eller hvis en metal figur skal have et metalsværd. Da lader vi heller ikke være med at male sværdet. Jeg siger ikke du ikke har malet din figur, bare at du kunne få en bedre effekt ud af figuren hvis du gjorde noget mere ud af skyggerne. imo.

zKoTTe

Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

@Kong Kuk

Jeg tror du har ret :), sandheden er også lidt at jeg er bange for det går galt med shadingen, nu når jeg er så tilfreds med dette resultat :)
Morten Juel Søndergaard

Thejs

Jeg tror ikke der skal så meget til, en mørkegrøn eller mørkeblå wash og så 2-3 highlights med grundfarven gradvist blandet op med hvid.
Quote from: SonnyNu er det jo heller ikke fordi jeg render og stripper koedet af babyer jeg har fanget i nabolaget.

King_Cuttuk

Quote from: Thejs on 09 March, 2012, 13:03:59
Jeg tror ikke der skal så meget til, en mørkegrøn eller mørkeblå wash og så 2-3 highlights med grundfarven gradvist blandet op med hvid.

enig

mvh den nu omdøbte Kong Kuk :P

zKoTTe

Her er så min endelige liste over hvad jeg skal have i min Zoraida liste

Neverborn Crew - 35 - Scrap

Zoraida, the Hag -- 5 Pool
+ Zoraida, Avatar of Fate [2ss]

Desperate Mercenary [2ss]
Desperate Mercenary [2ss]
Mysterious Effigy [4ss]
Nurse [6ss]
Papa Loco [7ss]
Terror Tot Nephilim [3ss]
Weaver Widow [9ss]

Denne gang vil jeg stadig kunne producerer i et mindre omfang, men samtidig have nogle flere dukker så jeg kan dele arbejdsudgaverne ud lidt bedre.
Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Her kommer så min Voodoo Doll

Den skal lige have lidt sting hist og her, men ellers er den helt færdig :)

Mig og Rud skal spille idag, så det kan være der kommer flere billeder op senere :)

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Så der update!!

Jeg har lavet en masse slave arbejde (læs: baser + counters)

Wicked Dolls og de non-wyrd af bamserne kommer også til at lege Alps, hvis jeg får muligheden for at summone dem

Lidt Counters

Weaver Widow

Hvad der mangler at blive færdiggjort

Hvad der bare er en Bitch at samle, nemlig Avatar Pandora!

Min W.I.P Zoraida Avatar

Daxtor er desværre først igen aktiv fra den 23. Marts af. Jeg har regnet på det, jeg mangler 17 dukker, så hvis jeg bare får malet en hver 3 tredje dag, så når jeg det!

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard