News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Battle Report: Adeptus Mechanicus vs Biel Tan

Started by Speaker to Machines, 03 April, 2012, 02:32:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Speaker to Machines

Adeptus Mechanicus field tests fortsætter, denne gang mod Kaimes Biel-Tan:

http://sdahl.net/~sdahl/whepic/20120402/

Tak for spillet!
Stephan Dahl

Kaime

Linket virker ikke, jeg får "The connection to the server was reset while the page was loading."

Speaker to Machines

Quote from: Kaime on 03 April, 2012, 06:30:08
Linket virker ikke, jeg får "The connection to the server was reset while the page was loading."
ISP problemer; De er fixet nu...
Stephan Dahl

Frede

Fedt!

Men i må se at passe bedre på jeres terræn i EP. Det er synd og skam at se at jeres fede terræn efterhånden er så hærget..

Jeg kan se på Tac.Com. at der er frådende kamp omkring udviklingen Ad. Mech. listerne. Kører du lidt dit eget løb med Stenberg forge, eller hvordan stiller du dig i kampen om Ad. Mech.?

- F -

Speaker to Machines

Quote from: Frede on 03 April, 2012, 14:50:58
Men i må se at passe bedre på jeres terræn i EP. Det er synd og skam at se at jeres fede terræn efterhånden er så hærget..
Jaeh, det trænger lidt til en touch-up maling og så noget mat lak... Det bliver jo brugt.

Quote from: Frede on 03 April, 2012, 14:50:58
Jeg kan se på Tac.Com. at der er frådende kamp omkring udviklingen Ad. Mech. listerne. Kører du lidt dit eget løb med Stenberg forge, eller hvordan stiller du dig i kampen om Ad. Mech.?
Heh, ja, festligt, ikk?  ::)

Jeg playtester på core-listen i håb om at få den stabiliseret (og måske få lidt indflydelse på hvordan robotter og ordinati ender med at virke), og så har jeg mine to Stenberg lister (PDF/Installations og Explorator) ved siden af.  Når støvet har lagt sig, opdaterer jeg stats i mine lister så de matcher core. 

Det skulle gerne ende med en "NetEA Approved" liste så man kan tage dem med til turneringer, og så mine lister til hygge/scenariespil (der kommer jo mere baggrundshistorie...)
Stephan Dahl