News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Malestafet for Daxtor og zKoTTe

Started by zKoTTe, 20 January, 2012, 16:22:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

zKoTTe

Så der lidt update :)

Jeg har fået lavet ekstremt meget slave arbejde i denne uge, nemlig baser og counters. Ryback var så galant at give mig en hånd med mine scrap counters, tusind tak for det.

Min eyeball counter til Coppelius

Scrap Counter til Weaver Widow

Og så lige en Hollow of Despair til min Avatar Pandora

Jeg har lavet en del mere i sidste uge, men det er dette der blev færdigt.

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

merlin

D. 23, det er jo imorgen, ellers må du p.... ham Zkotte, så han kommer igang.

zKoTTe

Af en eller anden grund så virker mine piske slag aldrig, men han kommer dog hjem til mig på mandag.

Så slipper han sq ikke :p

Skal du ikke med til Aroscon Merlin :)? (som jeg af en eller anden mærkelig grund altid udtaler som butikken Merlin)
Morten Juel Søndergaard

Daxtor

Ja så kom jeg da igennem ræset og det blev til en maledag! Mestendels snak, skulpteren og frihånd på zKoTTes figurer, men der er vist også travlhed med dem ;) Er sikker på han smider et par billeder op snart!

Og jeg har bestilt en kortlæser fra England, så nu skal jeg også til at svine penslen igen og komme ind i kampen :) Det næste bliver et hængeparti jeg længe har haft... Følg med, følg med! :)

zKoTTe

Jeg har snart en rigtig god og lækker update klar, men venter lige med at poste den til Daxtor kan være med, ellers er det unfair konkurrence.

Men jeg har fået en ide, efter at have set det eneste Dub-step nummer jeg kan lide.

Min ide er en Dreamer model baseret på pigen i musikvideoen, og det sorte skygge monster i ryggen som Lord Chomppy Bits.

http://www.youtube.com/watch?v=2cXDgFwE13g

Kender i nogle gode figurer der vil kunne repræsenterer disse godt? :)

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

Etchy

Quote from: zKoTTe on 14 March, 2012, 20:36:46

Jeg har lavet en masse slave arbejde (læs: baser + counters)

zKoTTe/Morten

hvordan har du lavet de fede baser??

zKoTTe

Alt for meget putty, og så det gode gamle dyre 60,- sand fra GW.

Grundmal det.
Umbral Umber (PP farve) blandet med vand over hele basen
Drybrush med Iyaden Darksun (GW - Foundation)
Repeat bare med 50% Menoth White Highlight (PP maling)

Og græstotterne har jeg købt i Wicked Workshop, de skal bare limes med Superlim

Så det ikke en billig base, men man kan lege langt mere med dem når de får en såkaldt 3. dimension i højden. :)

Og tak for kommentaren for øvrigt :)
Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Så der picture-update!

Daxie, kom nu igang med den update ;)

Terror Tot

Fuck Line of Sight, den er mindre end original dukken, den kravler og den er elevated - Come at me bitches :-*

Arcane Effigy

Zoraida

Mysterious Effigy - Malet af Ryback

Pandora, Avatar of Mindfuck

Insiduos Madness

Coppelius

Alps - Mindfuckers

Desp Merc - Tematiseret efter Elektra (ikke Carmen)

Og så lige 4 billeder fra kampen mellem Rud og Sonny :)

Rud fik taget overhånden med sit Leviticus Crew, men det var ikke let. For Sonny slog fra sig!

I denne uge skal der males flere Facefuckers og en Desp Merc efter Lara Croft Tema

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Jeg vil mægtig gerne have de sidste statcards til mit crew, men jeg har virkelig ikke lyst til at betale Wyrds 92 kroners porto for 16 stat kort.
http://wyrd-games.net/shop/

C. Hoffman
Sorrow
Mobile Toolkit
Desperate Mercenary
Guardian
Hunter
Peacekeeper
Ryle, Guild Pawn
Watcher
Poltergeist
Candy
Insidious Madness
Terror Tot Nephilim
Zoraida, the Hag
Nino

Ronin

Så jeg tænkte lidt, om der var en eller flere der planlagde et køb fra Wyrd med deres nye speciel edition dukker:

Jo flere vi er, jo billigere bliver det jo sjovt nok for os allesammen :)

Noget andet er at jeg lige har kontaktet Maelstroem, vedrørende de statcards. Begynder de at sælge dem ville det blive fantastisk!!!

Så hvis i støtter op om ideen, så må i meget gerne skrive til dem og fortælle hvorfor det ville være en god ide at sælge :)

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

Daxtor

Yes yes, så lykkedes det da  ;D Fandt mig en billig kortlæser til 50 kr. som virker ganske fint! Jeg er ikke helt sikker på hvor jeg slap, så der er lidt billeder af hele crewet som det ser ud nu:

Lenny conversion:

Bad Juju conversion:

Og endeligt, et hængeparti jeg har haft liggende pinligt længe, nogle goblins til en sej orc hær, venligst udlånt af Player1!

I morgen smutter jeg i sommerhus med kæresten, jeg tager goblins og Lenny med, så når jeg er hjemme igen er der friske ting til tråden! Go' arbejdslyst zKoTTe  :D

King_Cuttuk

Nogle fantastiske figurer du får malet. Ting man ikke ser andre steder :D

zKoTTe

Her er min Desp Merc #2 Lora Craft W.I.P

(jeg har først det den gigantiske mold line på venstre arm da jeg tog billedet... DAMN!)

Og så fik jeg afsluttet mine 2 sidste Alps idag, de er simple, men de virker til formålet mener jeg :)

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Så der lidt update :)

Hollows of Despair counters

"Fear of Death"

"Lust"

Sorrow

Alps

Lora Craft

I denne weekend bliver jeg nok færdig med begge counters og Sorrow, det er ihvertfald planen :)
Morten Juel Søndergaard

Daxtor

Det ser godt ud Morten, dejlig produktivt! ;D Din "Lust" figur har fået en dejlig hudfarve.

Og så har jeg også en update og er gældsfri igen! Det er blevet til hudfarve og småting:

Hudfarven kørte honky dory for goblinerne og jeg fortsatte så med farverne på Lenny. Af en eller anden grund endte han med at ligne en syg Hulk, det bliver desværre en ommer! Uheldigvis har jeg sculpted en pæn del af ham, så han kan desværre ikke bare få et syrebad.

zKoTTe

Du skal da bare putte mere vand og Elf flesh som highlight farve, det skal sq nok gå :)
Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Er der nogle der kender nogen fede krage eller skade figurer?

Hvis jeg kan nå det inden Aroscon, så overvejer jeg nemlig at tage en Raptor med til Zoraida.

Men det vil nemlig kræve en "swarm" af fugle eftersom de skal på 40mm base
Morten Juel Søndergaard

Etchy

Quote from: zKoTTe on 10 April, 2012, 11:18:36

Hvis jeg kan nå det inden Aroscon, så overvejer jeg nemlig at tage en Raptor med til Zoraida.

Njal Stormcaller har en Ragn eller lign. ved sin side.. den fås både som siddende på skulderen og som flyvende.. Sidste ved jeg så ikke om fås mere, men jeg har vist en liggende.. men hvis der skal mange til, så skal der nok tages en del rebligater af den?!

zKoTTe

Morten Juel Søndergaard

TF Riley

Quote from: Daxtor on 08 April, 2012, 00:39:11

Hudfarven kørte honky dory for goblinerne og jeg fortsatte så med farverne på Lenny. Af en eller anden grund endte han med at ligne en syg Hulk, det bliver desværre en ommer! Uheldigvis har jeg sculpted en pæn del af ham, så han kan desværre ikke bare få et syrebad.

Hvad med at tone ham med nogle akryl inks?! Winsor Newtons ink skulle være fine, ellers har vi fået Magic Color inks i WW. Tamiya Clear ville også kunne gå til jobbet, tror jeg...

TF Riley

Quote from: zKoTTe on 10 April, 2012, 11:18:36

Hmm Nina fik mit gamle Arcane Architecture fra Citadel. Der var en ravn på en pind. Man kan jo lave nye afstøbinger. Hun har sagt, hun ville kigge ned forbi WW med de ting, så jeg kunne fifle lidt med dem til noget terræn, men det er ikke sket endnu...

zKoTTe

Hvis du kunne finde ud af det med hende, så ville det være fantastisk! :D
Morten Juel Søndergaard

TF Riley

Quote from: zKoTTe on 10 April, 2012, 12:01:27
Hvis du kunne finde ud af det med hende, så ville det være fantastisk! :D

Det gør jeg, men det blir nok ikke i tide til Aroscon. Jeg er på ferie den næste uge, så det blir allerførst derefter...

Fede figurer i øvrigt! Der var et par stykker, jeg ikke fik set med fingrene forleden! Det må blive næste gang :)

zKoTTe

Det går nok, kan sagtens vente :)

Alle siger inde på Wyrds forum at Raptors er på 40mm base, men selve billedet og errataen viser intet med en 40mm base, men derimod 30mm istedet.

Nogen der har en forklaring til det? :)
Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

En lille update har jeg fået til at lave af Daxtor idag :)

Jeg har klippet og cuttet 2 Gallows Groves fra Privateer Press i stykker for at lave et værdigt træ til min Avatar Zoraida

Corpse Counters

De helt færdige Hollows Of Despair

Sorrow

Morten Juel Søndergaard

Daxtor

Så nåede jeg at poste på målstregen ;D

Jeg fik kigget lidt mere på de små gobbos, det var alt hvad det kunne blive til for denne gang.

Det ser godt ud zKoTTe, er spændt på hvad masakren på dit træ ender med at blive til! :)