News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Live Update 40k

Started by Caruncula, 17 August, 2012, 10:41:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

gertinc

Ja det var godt kommet igen, jeg kan ikke erindre at have set en så stor sejr de sidste par år .-)

mvh
Jens
Jeg skulle ikke have scoutet...

gammelpot

Nå I kan lige få en lille Update inden jeg skal putte sove... Der er lagt snedige planer mod Frankrig, men de har nogen gode lister og er lidt svære at matche mod. Dog har vi en plan så må vi se om den holder...

I forhold til kampen mOd Tyskland. Så stod vi match up mæssigt rigtig godt og den kunne sagtens have været vores... Af lidt "meeh" situationer kan nævnes vores Gk mister begge sine dreads til lyn i tur 1... Vores bt siezer corteaz, bliver lidt for aggressiv i tur 1 og failer 2 nightfight rul mod gk terminators som stod helt fremme alene, men bliver skudt retur med rigtig gode rul fra biler på baglinjen...
Vores orks hev lidt mindre end forventet, men deres sm spillede også super defensivt og sådan er det jo... Den værste var nok mod Thor, hvor en speeder fløj ind og contestede et objektiv hvor han havde en ring af termagaunts omkring og hvor Thor og tysken bliver enige om han ikke kan være der, da en dommer ser det, afbryder og siger det kan den godt da den tomme speederen skal være væk måles fra basen på termagaunts op mod selve speeder modellen... Lol

Jeg selv havde et hårdt spil mod DE der lykkedes med de ting han skulle når han ville, og ellers var der dommer flere gange ved os da han lavede skumle ting. Bl.a rettede på venoms på flight stand flere gange for at give cover bagved...

NÅ ikke mere tud, vi må give den videre gas i morgen...

Ps. Rumænien var der ikke meget at skrive om, de fik bare bank

EFA

Det var satme ærgerligt vi ikke bare fik en draw mod tyskerne.

Synes lige jeg vil nævne Sune der trækker 14 point mod deres Orks, det var fandme stærkt.
Jeg fik IG lige den kamp jeg gerne ville så forventeligt med sejre både i spil 1 og 2. Ved ikke lige hvad de tænker når de counter med dem, men jeg er glad ;D

ButterBoy

Det skal også siges jeg tabte polskroullette i går. Satser på ikke at gøre det igen. Men ja mistede 6 points på en dommer ruling i går, som var helt ude i hegnet. Det bliver dog spændene i dag, de har ingen DE/CSM så vores horder står overall godt

Stephan

Kan ikke helt forstå problematikken mht den speeder? Man måler jo netop fra base til hull når det er skimmers?
Se good trader ved at trykke på jordkloden <----

Synes godt om alt hvad Asger skriver omkring tonen herinde:)

Kaltenberg

Hvordan ser matchups ud mod frankrig?
Quote from: Thraundil on 18 June, 2019, 15:34:19
Vindicaren siger bare fuck af. Og somme skyder han et nyt pishul i en knight - det føles dejligt, og kan ikke ignoreres.

Belial

Er Caruncula nu ved frisøren igen?  ;D

Updates! We demand them! ;)

Og godt med et comeback efter Tysklandkampen.

MVH

Belial

Caruncula

Danmark vs. Frankrig
Necrons  7      SW 13
SW 18             Daemons 2
BT   2              Eldar 18
Nidz   12         Orks 8
Orks  16          Sisters 4
SM    2            Necrons 18
BA  4               Tau 16
GK  2               GK 18

Frankrig satte frem først. 63 points til Danmark.
Have you ever seen anyone celebrate mediocrity so much?

I guess you weren't burdened with an overabundance of schooling

Belial

Hvordan går det så? :)

MVH

Belial

Caruncula

Nederlag til frankrig. Jeg skriver resultater ind lige om snart.

Deadman

Quote from: Caruncula on 18 August, 2012, 14:19:55
Nederlag til frankrig. Jeg skriver resultater ind lige om snart.

Kender godt til kvinders definition af "snart".. ;) ;D
<(indsæt ligegyldige teen-kommentar her)(tilføj gerne tegn/Ikoner eller links,som kan fremhæve din sørgelige tilværelse)>
"People laugh at me because i'm different. I laugh at them because they're all the same"

Ryback

Det lader til de har lidt knas med resultaterne på den side, Jens linkede til. Ellers er det bare mig som er en sinke.

Men Danmark er vist oppe mod Nordirland i runde 4, og jeg krydser fingre det bedste jeg har lært.

Mvh
Ancient Battle Brother
Emperor's Pride

gertinc

Det er bare tabellen der er wack. Nordirland i runde fire.

Caruncula

Danmark vs. Nordirland
GK   3             Necrons 17
Necrons  13      BA 7
SW  13             DA 7
BT    7               GK 13
SM   18             IG   2
Nidz 19             Orks 1
Orks   12           DE 8
BA  15               SW 5

Danmark satte frem først.

gertinc

Har du fået runde 3 resultatet?

Mvh
Jens

Caruncula

Kampen mellem Danmark og Frankrig er nu opdateret med resultater.

Broderen!

øv at se det går DK så dårligt.. :( men de vinder nok over Irland
Har været på afveje siden jeg gik i dagpleje...

Caruncula

Stephan

Se good trader ved at trykke på jordkloden <----

Synes godt om alt hvad Asger skriver omkring tonen herinde:)

Johan B.

Godt at se drengene få hevet endnu en sejr hjem! Glæder mig til at se hvad de møder i næste runde ;)

/Johan B.
Johan B.

Kaltenberg

Så gælder det sidste dag. Nu skal i vise i ikke kun kan vinde om eftermiddagen. Kom så ETC hold!
Hvem skal i møde i morgen?
Vindicaren siger bare fuck af. Og somme skyder han et nyt pishul i en knight - det føles dejligt, og kan ikke ignoreres.

gammelpot

Vi er løbet ind i Spanien og sidder og gennemgår match ups lige nu... Der er et par ting vi desværre ikke havde set komme match up mæssigt., hvor vores stakkels gk er blevet straffet lidt, ærgerligt at vores kampe mod både Tyskland og Frankrig havde nogen voldsomme sving i hvem der vandt match ups på enkelte terninge rul...

En ting der er lidt ærgerlig er at der stod flere dommere ved Spaniens bord ved sidste match up mod USA... Og både Polen og USA sagde de var nogen skod hovedet at spille mod... Så jeg håber ikke vi får endnu en tysker kamp

Caruncula

Danmark vs. Spanien
Necrons 18       SM 2
GK    17             IG 3
Orks   13           BA 7
SW   13             Eldar 7
Nids  11            Necrons 9
BA    8               Orks 12
BT   7                SW 13
SM   11             GK 9

Spanien satte frem først og skulle åbenbart være pænt nedern at spille mod. 98 point til Danmark.

Kaltenberg

Belial