News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Video fra ETC af JoeyBerry

Started by plznomore1s, 25 August, 2012, 10:21:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

plznomore1s

Så er der en video oppe fra ETC 2012 af Joey Berry til dem der skulle være interesserede.
http://www.youtube.com/watch?v=uHOEA_-xx1A&feature=g-u-u

Mvh

- Jacob -

CNA

En kvinde der gider lave en hjemmelavet doku på halvanden time om warhammer.....så har man set det med :-)

andse

Joey er et guddommeligt Youtube fænomen! Et Hun menneske der spiller warhammer, og forholder sig sagligt til det... sjældnere end høns med tænder!
NB Kan i gætte hvilken hær hun spiller...?

Belerophon709

Hvorfor kigger Ben Curry hele tiden på sin tissemand?

Marcus

Overhamsteren

Er der nogen danskere med? Eller andre highlights?
Bortgives:
Mennesketusindben. Stort set ubrugeligt. Larmer. Savler. Kræver mad konstant.
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=56662.0

Belerophon709

Jeg så Troels i starten... Synes også jeg så Kaptajn Brunøje i Ipren-position, men det var flygtigt... Ved ikke om de bliver interviewet...(?)

Marcus

CNA

Lyden er desværre dårlige visse steder, men jeg er ganske sikker på at hende og Gareth (fra bad dice podcast) på et tidspunkt er enige om at danskerne er nogen flotte fyre, hehe.

Ellers spottede jeg også kun Troels da hun går igennem ved første rundes match-up, og selvsamme Troels´hær bliver præsenteret som en discount-tomb-king-hær, da den er lavet ud af en enkelt battalion :-). Man ser også Benny ret kort inde i seancen.

Og svaret på Andses spørgsmål er.....Wood Elves...naturligvis...hendes træmand hedder Morgan Treeman...hendes youtube-blogs er bestemt ikke uden humor.

Mvh C

Overhamsteren

Bortgives:

Telmor

Der er lidt snak om danskerne omkring 35 minutter inde. Om hvordan vi råber og spiller uden top, begge dele noget jeg har et nært forhold til  8)
The Calculator kom

The Calculator så

The Calculator... Calculated

Overhamsteren

Quote from: Telmor on 26 August, 2012, 08:36:05
Der er lidt snak om danskerne omkring 35 minutter inde. Om hvordan vi råber og spiller uden top, begge dele noget jeg har et nært forhold til  8)

I gør os sgu stolte derude i den store verden  :D
Bortgives:

Jeppe Sejer

Det var sgu da skide god omtale :)  og fik hende Joey lige hintet lidt, at der også var nogen lækre fyre på holdet?
Quote from: Player1 on 28 October, 2010, 15:47:36
Da jeg fandt de videoer var jeg inde i en periode hvor bumser på brysterne var det nye analt!
- Regelrytteri er ligesom at prutte. Hvis du presser for hårdt, lukker du bare lort ud.

CNA

Der er også omtale i den seneste bad dice podcast, men der bliver det nævnt at det danske hold fremstår arrogant. Super ærgeligt at få smidt i nakken fra en så stor og anderkendt podcast. Kan holdet overhoved nikke genkendende til det i efterrationaliseringens navn? For mig virker det helt fjernt da holdet for et par år tilbage ellers var meget populært.

Mvh C

ButterBoy

Ja Ja hende wargamergirl er da ganske pæn, og jo man kunne godt. Men damn hun har the Crazy eyes

Overhamsteren

Quote from: Jeppe Sejer on 30 August, 2012, 23:16:12og fik hende Joey lige hintet lidt, at der også var nogen lækre fyre på holdet?

'There's some scary looking guys' det kan vel med lidt held gå begge veje. :D

Er det episode 88 Christian, og hvilket minuttal?
Bortgives:

Jeppe Sejer

Quote from: Overhamsteren on 31 August, 2012, 00:06:57
Quote from: Jeppe Sejer on 30 August, 2012, 23:16:12og fik hende Joey lige hintet lidt, at der også var nogen lækre fyre på holdet?

'There's some scary looking guys' det kan vel med lidt held gå begge veje. :D

Hehe jep, men hun har også lidt kropssprog kørende og en snak om, at hun skal ind og kigge, da hun hører nogen af dem har smidt trøjen. Hun er nok til 'scary looking guys.'

Vi ved selvfølgelig godt, at "scary looking guys" for hende betyder "batshit fugly, men jeg er dybt afsporet, og tænder på det shit."
Men hey - det var et kompliment  :)
Quote from: Player1 on 28 October, 2010, 15:47:36
Da jeg fandt de videoer var jeg inde i en periode hvor bumser på brysterne var det nye analt!
- Regelrytteri er ligesom at prutte. Hvis du presser for hårdt, lukker du bare lort ud.

CNA

Yep, den sidste nye her....husker ikke hvad minuttal det er, men mener det er i forbindelse med den sidste evaluering, så indenfor de sidste tre kvarter mener jeg. Det er ham Gareths holdning, så ved ikke hvad der skal ligges i det....synes som sagt bare det er rigtig ærgeligt, da mediet kommer så bredt ud.

Hammer

Nu har jeg ikke hørt det endnu, men eneste jeg kunne forestille mig er i forbindelse med noget hold foto til allersidst. Der var intet officielt hold foto fra værtsorganisationens side ligesom sidste år. Men bad dice tog det så på sig at tage billeder. Det blev dog ikke rigtig kommunikeret ud og virkede meget sådan on the fly. I allersidste runde kommer Gareth så op til vores bord række og spørg om vi ikke lige kan samles til et billede. Jeg forsøger at samle tropperne, men det er lige i forbindelse med match ups og der er lidt stress på så det ender med at vi må afslå. Ved ikke om det er den episode han tænker på, men hvis det er så synes jeg vi er lidt uden skyld.

AndersN

Garm glammer ved Gnipahulen!

Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey. A kiddley divey too, wooden shoe.

Azrael

El Rey

Ja hvis det er ham Gareths holdning så er det nok det Hammer skriver der. Jeg stod ved siden af dem og kunne se han blev lidt tøsefornærmet da folk ikke lige sprang fra at lave match up til stille op til hans foto.

El Rey

Quote from: AndersN on 31 August, 2012, 09:14:22
Fuck ham.

Ja han er jo bøsse, så det kan da godt være du kan få lov til Anders.  :-*

Asger

Synes du ligger meget mere i det end hvad jeg hørte, men hey hum :)

Jeg hørte bare at vi var det lækreste hold, at Ben forsøgte at få os diskvalificeret fra titlen qua Kent, og at Gareth gerne ville have "fingeren" op i Anders ;)

Asger

CNA

Fakta er vel at manden hænger holdet ud som værende en smule arrogant?  :)....men det er jo også nemt for dig at sige når du bliver singlet ud som verdens sødeste mand på selvsamme podcast :-*

Men det lyder som om det er en tøsefornærmet mand, hvilket så ikke retfærdiggør at han omtaler holdet sådan i en podcast. Netop med det pres der måtte være op til pairing osv.

Mvh C

Vedel

Hahaha :) Da jeg blev interviewet omkring holdets største svagheder til warmup, nævnte jeg netop arrogance, som vores måske største problem, hvilket jeg stadig mener er sandt.

Så jeg vil da helt sikkert mene, at det danske landshold alle dage har været en smule arrogante(eller blot har lidt for meget selvtillid) ved bordene. Dog er det bestemt ikke noget jeg mener har indflydelse på de andre holds mening om os, da vi stadig er et af de mest sociale og vellidte hold væk fra bordene, hvor jeg bestemt ikke mener vi er arrogante.

Vedel
One rat to rule them all:-)