Spillere på Sydsjælland og Øer, Hvem, Hvad og Hvor

Started by gammelpot, 10 November, 2011, 18:33:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

gammelpot

Jeg synes det kunne være fedt lige at se hvor mange vi var og hvad vi render og leger med.
Så jeg vil da selv starte

Morten Kirsted - Stensved

Spiller hovedsagligt 40k, men har Warmachine og Fantasy, yderligere er Strangefellow og den gruppe han spiller med mine buddies, så mon ikke man lokkes i uføre med lidt Fow,
men men 40k er klart sagen.

mvh

PS. Hvis i har buddies der ikke bruger Powerfist kunne det være mega fedt, hvis i fik hevet dem herover så vi kan få stablet noget mere seriøst spilmiljø op hernede.

EFA

Emil Andreassen - Vordingborg

Spiller hovedsagligt 40k men har også warmachine/hordes

40k
BA
SW
DE

Hordes
Trollbloods
Circle

Zrie

Stefan Berg - Vordingborg

har en lille 40k hær som der håber på at blive stor endag  :)

Reddawn

Henrik Nielsen- Guldborg
Er medlem i LFTG og har tidligere spillet i bunker 313

Spiller fantasy (DE, Empire, VC, HE)
Og 40k (CSM, IG, Nidder)

hmmibsen

Morten Ibsen - Vordingborg

spiller kun 40k (IG)

og glæder mig til at komme igang med at kaste nogle flere terninger  8)

strangefellow

Jamen godt initiativ med den her tråd Morten.

Kommer fra Vordingborg og spiller p.t kun privat, da FOW og Malifaux ikke har den store base her endnu.

Spiller:

Fow:
Lw: Red devils

Malifaux

Arcanists (Rasputina)
Ressurectionists (McMourning)
Neverborn (Pandora)
Outcasts (Leveticus)

Puppetwars

Leger også lidt med tanken om at lave en mindre 40K hær igen og kan vel egenligt lokkes til det meste...man er vel billig.

Introspil i Malifaux faldbydes hvis det har interesse  :)

Macmoffe

warmachine, hords, infinity, malifaux, fow..... og så vider
Har også 40w, wh, mordheim, IQ, battlefleet m.m. men det er som om jeg er vokset fra GW-produkter så det samler bare støv-

Vi er et par stykker der mødes privat i Nyk. F. en gang om ugen

kdkhr-1n

Thomas og fra Haslev.

spiller primært FOW og lidt 40k, fantasy og BFG.

overvejder at starte op på trafalgar (sejlskibe) og lazalle (napoleon landkrig)
Har masser af terræn til fow og intet til de andre spil.

lizardmaster

Hedder Daniel og er fra Nykøbing F.
Spiller 40K: Space marines og har så en lille deamon hær.

SSJ

Mark Jaszczak
Fra: Maribo

Spiller:
Warhammer fantasy - wood elves - Dark elves - Skaven

Magic the gathering - primært Legacy, cube og draft.

TheAndz

Anders Christiansen
fra sandby nærmerebetegnet Nakskov
spiller fantasy High Elfs
samt magic the gathering ...
"Always Outnumbered - Never Outgunned"
"A Wolf is Nothing Without The Pack "Andz"

Swellzong

Peter Nielsen fra Nykøbing F.

Spiller Fantasy (Tomb Kings) og har en lille Eldar hær.

elflord

Karsten wagner bang. Næstved. 32år med hus, kone, unger osv.

spiller warmachine/hordes (cryx, cygnar, trollblood)
IronGrudge: Den dansk-udviklede Warmachine & Hordes app. til Android.

tigerdyret78

kan se det er en gammel tråd denne her, men kom der noget på benene?

strangefellow

Mig bekendt er der kun en klub i Nyk. F, der er endnu ikke kommet noget på benene i Vordingborg (ihvertfald ikke noget jeg kender til) men emnet er da til tider oppe at vende.

Hvad spiller du?

tigerdyret78

quest, shadowrun.

fantasy og 40K har UD og Skinker og tyranid.

så lidt af hvert.

har også et necrumunda team men overvejer at skaffe mig af med dem :-)

Chestbuster

Simon Bendtsen - Lundby (mellem næstved og Vordingborg) 29 år, kone, barn osv...

Jeg har ikke spillet 40k i 10 år. så jeg har glemt stort set alt om regler osv, men er så småt begyndt at sætte mig ind i dem igen (de nye self) . Jeg er begyndt at male en tyranid hær op ca 2000-3000p.

Hare

mbayne

michael bayne 33 år lige flyttet til Allerslev i marts,  kone barn osv.
Jeg spiller fantasy wood elves 4000 point malet primær hær, skaven ca 2500 points ikke malet, lizardmen 2500 points semi malet og chaos dwarfs 2000 points nuværende male projekt. Jeg har ikke meget tid til leg lige for tiden, da den står på hus renovering, men man kan nok finde tid til et enkelt spil eller 2  ::)

Gablag Nosebreaker

Quote from: mbayne on 16 July, 2013, 23:15:59
michael bayne 33 år lige flyttet til Allerslev i marts,  kone barn osv.
Jeg spiller fantasy wood elves 4000 point malet primær hær, skaven ca 2500 points ikke malet, lizardmen 2500 points semi malet og chaos dwarfs 2000 points nuværende male projekt. Jeg har ikke meget tid til leg lige for tiden, da den står på hus renovering, men man kan nok finde tid til et enkelt spil eller 2  ::)

Det er slet ikke så langt fra det område hvor jeg bor. Himlingøje landsby nær Hårlev. Jeg spiller hovedsageligt Orcs.

27.-29. september afholder jeg et stort warhammer arrangement i Himlingøje Forsamlingshus. Vi prøver at klemme en turnering ind men det er mest bare afslappet hygge-hammer, hvor alle er velkomne til at komme og gå som det passer dem. Du er meget velkommen til at kigge forbi hvis du skulle have lyst Michael. Det er et halv-årligt event og der er altid mega god stemning.  :)
"I see tree tings; green wots mine, green wots soon ta be mine, and not green wots soon ta be mine!!" Imgreen TooToofs

mbayne

Det vil jeg gerne. Det lyder hyggeligt. Hvor mange spiller er i og skal man tilmelde sig eller bare dukke op?

Gablag Nosebreaker

Det er et stort forsamlingshus så der er plads til mange. Vi er indtil videre 13 der er "sikre" på at komme. Så er der også en del der ikke med sikkerhed kan (har lyst) til at binde sig fast til dagen hvis nu der skulle komme andre ting i vejen. De kommer og spiller de dage de nu kan.
Men jo mere man kan tilmelde sig jo bedre er det helt klart! Det er rart at vide hvem der kan og hvem der ikke kan.

I år kommer der desuden 3 nye fantasy spillere som jeg ikke har mødt før. Så det er bestemt ikke en lukket klikke ;)

Desuden har jeg spurgt en Martin fra Stevns som jeg kun kender fra Powerfist, han havde lyst til at lave en sideløbende 40k turnering. Det ser ud til at det også bliver til noget. De bliver omkring 10 spillere.
"I see tree tings; green wots mine, green wots soon ta be mine, and not green wots soon ta be mine!!" Imgreen TooToofs

mbayne

Det lyder som sagt super hyggeligt. Jeg vil gerne melde mig på som sikker deltagende, efter at have vendt det med generellen  ;D, jeg har læst den tråd fra januar, er det de samme restriktioner som er gældende, jeg spørger fordi jeg godt kunne tænke mig at tage chaos dwarfs med, dem har jeg til dato endnu ikke spillet 1 eneste spil med, og hvis det er 2600 points skal jeg lige bestille et par figurer til  ;D. Jeg kan også tage 2 underlag og terræn til ca. 2 borde, hvis det er nødvendigt. Jeg ved dog kke endnu, hvad tid jeg kan være der om fredagen, da jeg ikke har set mit skema for næste skoleår. (Underviser i Haslev)

Api

ulrik
vordingborg

40k og fantasy
har spillet meget i faraos cigarer kbh og lyngby.
and it's gone.

peterlyberth