Velkommen til Kion og Fanny.

Started by Kloen, 18 September, 2012, 22:57:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kloen

Jeg mødtes med Kion og Fanny til et par spil her til aften. Vi spillede et 300 og 600-point spil. Det gik hyggeligt og smertefrit. Om end jeg tror både Kion og Fanny blev forundrede over hvor brugbare support-powers'ne som Perplex, Outwit og Probability Control egentlig er.  ;D
Det første spil, 300-spillet, blev hurtigt en klassisk 3-mandssandwich hvor Kion og Fanny gik i flæsket på hinanden mens mine X-men bare hang lidt ud og kunne rydde op til sidst.
600.spillet blev noget mere spændende; Vi var i Madripoor hvor min Hawkeye hurtigt tog plads på tagtoppen og ellers bare sad og plaffede folk i småstykker flankeret af Mockingbird og supportet af Scarlet Witch, mens Vision fes lidt rundt og tog kampen op mod Kions Avengers - hvor Fannys tropper ikke havde mange overlevelseschancer mod Kions Sentry.
Jeg ser frem til flere spil!
"'We hold these truths to be self-evident, they said, 'that all men are created equal.' Strange as it may seem, that was the first time in history that anyone had ever bothered to write that down. Decisions are made by those who show up!"
Pain is weakness leaving the body!
http://clixreports.com/

Bartok

Jeg siger også velkommen til og håber, at I havde nogle gode spil her til aften. Selv kunne jeg desværre ikke være med.

Jesped

Velkommen til. Lider som nogle gode spil.

Sporh

Velkommen til!

Det er altid sjovt med nye spillere, som hver har deres egen spillestil, yndlingshold og selvfølgelig ditto univers.

KingKongCopenhagen

Det var en lærerig aften!
Det var rigtig fedt at få spillet ''rigtigt'', og der var en masse ting som faldt på plads og pludselig gav mere mening. Det var en positiv oplevelse for os begge...På trods af vi fik tæsk  ;D

Spillestil er der nok ikke så meget af på nuværende tidspunkt, men yndlingshold er der helt klart....AVENGERS ASSEMBLE!
Ved ikke helt med Fanny, men det ender nok med at vi skal have fat i noget Batman til hende  :)

Kloen

ja, efter Hawkeye og Storm fik skudt hendes tropper i stykker blev hun lidt interesseret i konceptet bag Batman-figurernes stealth-koncept  :P
"'We hold these truths to be self-evident, they said, 'that all men are created equal.' Strange as it may seem, that was the first time in history that anyone had ever bothered to write that down. Decisions are made by those who show up!"
Pain is weakness leaving the body!
http://clixreports.com/