News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Dybdals Inquisition! 5/11 den lille og den store!

Started by Dybdal, 10 May, 2012, 17:41:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Dybdal

I denne tråd vil jeg vise alt det frem som har med inquisitionen at gøre.. Ud over Grey Knightsne selvfølgelig!

Og til at starte ud med ska i da se min Inquisitor!
Igen så synes jeg ham her også er noget af det bedste GS arbejde jeg har lavet! Han mangler bare touch ups og maling som han den anden :D

Hva synes i så?

duckdive

Du er sgu god til det GS arbejde.
Glæder mig til at se noget mere.
Tjek min blog Projekt 40K

the damned artificer

Ohh cool :D Hvis du skal give den det sidste kick så prøv at gøre kanterne på tøjet mere skarpe, det vil virkeligt gøre meget :D

Dybdal

Tak for rosen gutter.
Tda: jeg prøvede at file lidt på frakkens kanter også synes det gav meget.. Det ska jeg da lige gøre noget mere :p tak for tippet.

the damned artificer

Jamen velbekomme ;) Har lige fået min entry til open kategorien ind ad døren her til morgen, det bliver svedigt :D :D Det kommer ikke til at være en GW model, og den er stor! (og bare rolg det bliver ikke en titan ;) )

Dybdal

Så er Inquisitoren sku blevet malet!
Synes jeg slap ret godt fra det. Hans frakke er lidt svær at se men den har fået mange lag af forskellige grå farver og så vasket ned. For at holde det så dæmpet med highlights som muligt. Det er svært at se på billederne. Og så fik han liiige en tand for meget beskyttende spray.
Men her er han:

Hvad synes i?

Dybdal

Sikke jeg er gavmild for tiden..
Er igang med at lave et squad Deathwath marines som jeg synes i ska se. Da jeg har lavet nogle ret fede marines efter min mening

Har prøvet med nogen af dem at ramme deres chapters feel.

Kan i gætte hvem der fra hvilket? Nogen af dem er ret nemme fordi i kan se ikonet :P haha
Men hva synes i?

PS STORT billed!

duckdive

Tjek min blog Projekt 40K

Dybdal

2 dages fri og en kæmpe male lyst kan male et 10 mands squad... Så ved i det!
Prove:

Og så lidt close ups

Og så et billede af alle Chapter symboler. De er enten selv lavet i green stuff eller en shoulder pad med det meste eller noget af symbolet der er blevet rettet lidt så det passede.

Kan se at ham Ultramarines fyren unne bruge lidt touch ups. Men ellers er jeg ganske fint tilfreds.
Nu til næste projekt... Det er en lidt større en af slagsen :D :D :D

Hva synes i?

Tulsa Doom

Det ser sgu godt ud. Lækre poses, fornemt malet - alting fungerer bare. Misundelig, ja - det må man nok sige :)
Any technology distinguishable from magic is insufficiently advanced.

Safran

Andreas Lykke Rasmussen
40k -  space wolf, chaos (wordbearers) og deamons, daemonkin
Bloodbowl - nurgle, chaos dwarf

Tore Bolhøj

"There is no right or wrong in our profession. The present changes the past from moment to moment. Only pray for the future to vindicate your actions."

— Litany of the Adepts, Canticle of the Administrator

Dybdal

Hva saaaatan tænker i sikkert. Lever han endnu?
Og ja det gør jeg! I aller bedste velgående. Har bare været igennem en besværlig flytning kombineret med nogle dårligt timet skole ophold.
Men nu er vi kommet godt ind i den nye lejlighed og jeg havde endelig lidt tid til at pille ved små plastik mænd sådan at jeg kunne bygge disse gutter færdige.

Som i sikkert kan gætte er det nogle meget convertet Guardsmen. De har fået lavet carapace armor i stil med Storm Troopers fordi jeg elsker de figurer! og så bolters fordi jeg synes det giver dem lige de ekstra punch de har brug for til billige point. Og så plasma fordi en hver hær kan bruge plasma!

Men hvad synes i?

Belial

Jeg synes det ser herre godt ud. :)

MVH

Belial

the damned artificer

Enig, de er vold fede! :D Et vloseup af dine environmental sealed helmets ville heller ikke gøre noget :D

Dybdal

Takker for rosen. Skal prøve at få taget et close up når de er blevet malet. Men har bygget dem efter Storm Troopers hjelme.

Dybdal

Så blev de sku færdige. Synes de er blevet vold fede!

Men hvad synes i?

Pis. Glemte et close up af en hjelm. Håber billedet giver et bedre syn på de hjelme :D

joakim balsgaard

Jeg er dybt misunderlig. damn de er fede.
MVH Joakim Balsgaard

Snake eyes warhammer i Hillerød

the damned artificer

Dybdal

Mange tak for rosen!
og som tak så får i sku da også liiige nogle close ups!

og et "do you feel lucky punk?"

PS. De er faktisk ret nemme at lave. Bolters passer ganske fint til dem uden at skulle skære i armene(andet end at fjerne lasguns). Og det at GSe hænder er også ret nemt. Det er bare at kaste sig ud i det :D

carstone

Din røde er ret så sprød på det closeup - kan du give en lille guide, for det farve tema er ret lækkert :)

Og super fede convertions.

Dybdal

Mange tak for rosen. Glad for du synes om det :D
den røde er faktisk ret nem.
Brugte Mechrite Red som basecoat.
Shade med Gryphon Sepia.
Layer Blood Red på(sådan så shaden er en revnerne i tøjet osv)
Highlight med Blazing Orange(tror jeg det var. I hvert fald en meget rød orange)
Og så et fortyndet wash af gryphon igen. Den røde var meget lys for og skinger. Dette nedtoner det lidt :D
Håber det kan bruges

JanusHedemann

Ser virkeligt lækkert ud :)
Vi vil se mere :)

Har du en liste du arbejder frem imod ?

/J

Dybdal

Ikke sådan umildbart.
Jeg kan tilgengæld godt lide at lave units som jeg kan bruge i den liste jeg normalt spiller med uden at lave de helt store ændringer.
Har lidt små planer om jeg skal ud i noget allies snart. Men har lige en 3 tanks jeg lige skal have samlet og malet.