News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Warhammer 40.000: Catachan Junglefighters

Started by zacret, 18 September, 2011, 22:18:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hare

Super, ærgeligt man ikke kan "dele dem ud". Det ville se super ud hvis hver enhed lige var boostet af en stor gut med en stor gøp. Og naturligvis også lidt ærgeligt at de er alt alt for dyre (so I've heard)...

zacret

Quote from: Hare on 06 December, 2011, 13:35:15
Super, ærgeligt man ikke kan "dele dem ud". Det ville se super ud hvis hver enhed lige var boostet af en stor gut med en stor gøp. Og naturligvis også lidt ærgeligt at de er alt alt for dyre (so I've heard)...

Fook yeah det ville være super fedt... og ja de er alt for dyre og kun sjove i fluf games. Men nu er de så super fede figure at jeg blev nød til at have dem. Desuden skal jeg bruge dem til en lille mini series af batreps i den nære fremtid ;)

zacret

Så blev nummer to færdig. Ham som alle elsker at hade fordi han ser så fjolle og orket ud^^. Jeg kan nu rigtigt godt lide ham efter han fik noget maling på ;D.

En mere orkogryn to go ;)

edit: Af en eller anden grund er billedet blevet lige lovligt lille denne gang. Hvis i vil se et større og bedre billede, så tag over på min catachan blog i bunden af min signatur.

Michael C

Ville hellere have en lilla bums på næsen af ham ;D
9k Gaming

zacret

Michael C

Who knows, de der imperial guard er jo let fordærvelige, det er set tit ;)
9k Gaming

Michael C

Der er foresten skeletter i klubben til dig ;)
9k Gaming

zacret

Så blev den sidste ogryn færdig og det vil så sige at jeg nåede denne månedes mål!

Og her er drengene samlet.

Jeg har stadig en 5-6 ogryns umalet, så kan være at jeg på et tidspunkt goes crazy og maler flere op til squaden...!

Decembers mål:

3 ogryns

bonus mål

Nork

zacret

Lavede en HD video på min youtube channel med mine nyeste modeler, som jeg vil dele med folket.

http://www.youtube.com/watch?v=1lMdS1EDDPU&lc=g2gSFiCu9rx3nflpbj93CRJ1T9FFhZ4jjj95TADDQcQ&feature=inbox

Håber den falder i folks smag ;)

Frederik

Nej, hvor ser det fint ud!

Hvordan gør man det?

zacret

Frederik

zacret

Ahh køb et godt HD cam, en fod til kamera og køb rotater på ebay for 35 kr ;D

Sempthegreat

Det er den bedste Catachan hær jeg har set. Og den får mig til at syntes de er fede :P

King_Cuttuk

Quote from: zacret on 29 December, 2011, 00:12:45

Hvilken rotater?

zacret

Quote from: Sempthegreat on 29 October, 2012, 10:30:59
Det er den bedste Catachan hær jeg har set. Og den får mig til at syntes de er fede :P

Tak Søren :)

Quote from: King_Cuttuk on 29 October, 2012, 11:10:20
Quote from: zacret on 29 December, 2011, 00:12:45

Hvilken rotater?

Jeg købte det på ebay for 35 kr + porto ^^. Ved ikke om denne specifike model er der endnu, men der var mange billige dengang og går ud fra det er det samme nu.

King_Cuttuk

Kan du sige noget om hvad du søgte på eller hvad den hedder? Jeg kan kun finde "rotating display platforms" til 50$+

zacret

Prøv at søge på rotating display så burde der kommer en masse op :)

Belial

King_Cuttuk

Fimbulvetr

Hvis man hellere vil have en eksklusiv model i træ  ::) er der også denne her fra IKEA:
http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/90074483/

Den har en diameter på 40 cm, og hviler på en drejeskive der vel er cirka 20 cm. Den er fin nok til at undercoate figurer til, men jeg forstår ikke helt hvorden de tænker at man skal kunne servere fra den,uden at den vælter  :o

King_Cuttuk

zacret

Quote from: King_Cuttuk on 29 October, 2012, 21:58:07
Denne tror jeg da lige jeg skal have fingre i :D

Haha! Ja den overvejede jeg også i sin tid til en character. Men så så jeg prisen og tænkte over hvor meget plastik jeg kunne få for den sum!

King_Cuttuk

Quote from: zacret on 29 October, 2012, 22:07:19
Quote from: King_Cuttuk on 29 October, 2012, 21:58:07
Denne tror jeg da lige jeg skal have fingre i :D

Haha! Ja den overvejede jeg også i sin tid til en character. Men så så jeg prisen og tænkte over hvor meget plastik jeg kunne få for den sum!

Ja desværre enig, jeg kan finde den på Ebay til 73$ + 30$ forsendelse.. liiiige lovlig i overkanten.