News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Afstemninger på TWF

Started by Asger, 14 November, 2012, 17:33:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Asger

Hey folkens.

Er der nogen der tager ansvaret for alle TWF afstemningerne? Kaptajnen? En interesseret kandidat?

Jeg synes både det er vigtigt, men jeg synes også det handler om at udvise respekt for dem der rent faktisk gør en ekstra indsats for ETC, ud over hold delen.

Asger

Troels C

gertinc

Ni? Tun?

(jeg synes iøvrigt vi skal stemme nej til FOW, selvom det i praksis er vedtaget).

mvh
Jens
Jeg skulle ikke have scoutet...

Ni

Yes, vi har den. Lad os bare svare fælles, så jeg lægger min stemme i den anden tråd.
TourneyKeeper.net - hjulpet spillere med at holde styr på deres lort siden 2013

Ni

Jeg synes sgu det er lidt rodet lige nu. Jeg undrer mig i hvert fald over at samtlige stemmer for at holde 40k og fantasy samlet, men de fleste vil ikke have fow med. Hvad er det forskellen er? Nu formastede jeg mig til at stemme i "fow afstemning", sammen med et par andre 40k-spillere, og blev straks bedt om at daffe ud igen. Er vi ude i at skulle have en principiel snak omkring om vi vil samles som land omkring ETC, skal vi bare have klinisk adskilte spil eller noget helt tredje? Jeg synes sgu det sejler lidt. Helt korrekt set er at jeg er halvdelen af den gældende 40k-kaptajn, men jeg føler ikke jeg har det mentale overskud til at trække læsset i at skulle samle hele nationen...

Helt kort sagt, så vil jeg dælme da gerne have at vi kan samles på tværs af spillene. Men hvorfor så kun warhammer? Hvad er der galt med fow? warmachine?

El Rey

Personligt vil jeg også have det fint med at 40K og WFB var adskilt. For mig er det et problem hvis det bliver for stort og der fx ikke er plads til en side turneringen i WFB ved siden af. Eller jeg skal stå i kø 10 min mere ved kiosken pga FOW spiller eller 40K for den sags skyld. Dertil er der et reelt problem for event som helhed, at det ikke er nemt for folk at holde da der ikke er plads til så mange folk.

FOW har intet med warhammer af gøre, de kan jo ligeså godt holde deres egen ETC i stedet for at piggyback det vi har lavet.

Asger

Quote from: Ni on 14 November, 2012, 22:10:50
Nu formastede jeg mig til at stemme i "fow afstemning", sammen med et par andre 40k-spillere, og blev straks bedt om at daffe ud igen.

Indtil du har taget en snak og gjort et arbejde, så er der to stemmer, et per system. Det er naturligvis umuligt at have med at gøre, hvis stemmerne rodes sammen. Jeg har intet imod dit forslag, men har heller ikke tænkt mig at gøre noget for at effektuere det. Dit behov, dit job.

I forhold til FoW inkl. så er der skrevet side op og side ned omkring det inde på TWF. Hvis du vil have argumenterne vil jeg anbefale dig at læse derinde, personligt gider jeg ikke gentage hverken dem eller debatten.Jeg tvivler på at du kan tilføje noget andre ikke allerede har gjort, og jeg tvivler også på jeg selv kan tilføje noget nyt. Argumenterne er bragt på banen, nu er det op til den enkelte at beslutte sig.

Asger

AndersN

Undskyld mit sprog:

Shit nogle bonghjerner at så mange lande stemmer ja til FoW. Det bliver da umuligt at holde et så stort arrangement kørende fast - både ifht. organisering og charme.

Tror det bliver begyndelsen til enden for ETC. I hvert fald nogle gevaldige problemer.
Garm glammer ved Gnipahulen!

Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey. A kiddley divey too, wooden shoe.

Ni

Det ser jo ud til allerede at være for stor en sag  at håndtere på frivilligt plan. Der kommer til at være et opgør med at holde det hele samlet, samtidigt med at bibeholde den konstruktion det har nu. Det at fow kommer med vil nok bare fremskynde den proces. Jeg siger bare at vi nok ville gøre klogt i at forberede os på det som land. Fow i polen virkede overordentligt godt organiseret, f.eks. var terrænet  astronomiske enheder foran 40k. Det kunne være vi kunne lære noget af dem.

Men whatever, jeg kunne nok udpege 2 af spillerne på fantasy-holdet fra i år hvis jeg mødte dem på gaden, så for min udflugt til ETC ville det ikke gøre en kæft forskel om det var samlet eller ej.