News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Dybdals Inquisition! 5/11 den lille og den store!

Started by Dybdal, 10 May, 2012, 17:41:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

JanusHedemann

Ok, skulle lige undersøge for inspiration :)

/J

Dybdal

Så er der satme en update langt om længe!
Det er blevet til en chimera som mine henchmen kan gøre rundt i:

Men hov vent.. Var det den store eller den lille? Jep det var den lille for her er storebror!

Som i nok kan gætte har jeg taget meget inspiration fra fortress of arrogance. Hvilket er derfor jeg har kaldt den fortress.
Regler for den bliver meget som netop fortress of arrogance med lidt undtagelser(takket være man selv må lave sine tanks i apopocalyse :D )
Den skal tælle som at have Psybolt ammo da det jo er en Inq Baneblade. Og så have noget anti air i form af Heavy Bolteren på toppen.

Hvad synes i?

kenhir incarnated

De ser satme godt ud, det blanke sorte med hvid highligts er anderledes til GK og virkelig cool, well done Sir!
Trader Profil:
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=57097.0

Kristian D Olesen. Odense.

Dybdal

Dét er sort med codex grey highlights. Billederne snyder lidt.
Jeg har valgt at male min inqiusitorial dele sådan. Med lidt rød blandet ind.

Seb

Ved ikek hvorfor...men det giver mig sådan en Sisters of Battle feeling med de farver :) Men super fedt er det!
Sebastian Thoms Christensen
Operation: Malifaux gaming table - http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=96419.0

Dybdal

Tak tak.
Sisters of battle har vist et farve skema der ikke er langt fra så vidt jeg husker. Så dét undrer mig ikke. Plus de jo også arbejder lidt med inquisitionen..

the damned artificer

Hov... Hvorfor har jeg ikke lagt mærke til den baneblade før nu?? :P Den ser fed ud, nu mangler du bare at bygge Yarrick til at stå og skrige ad orker på den :P

Dybdal

Du har vel ikke glemt MIG!?
haha. Altså jeg har tænkt mig at bruge min Inquisitor som Yarrick for spil. Ikke bruge Yarricks regler men bare bruge ham i stedet. Fortress of Arrogance har jo heller ikke en AA mounted Heavy Bolter.

Miffer

F*** det ser godt ud, jeg er virkelig vil med din malestil, især den røde er blevet mega blæret på begge biler :) Det glæder jeg mig til at se meget mere af, nu nu nu nu nu
Ravneborg - Figur- og brætspil samt Pen&paper
Islev skole Tirsdag 18-23, Onsdag 18-22 og Torsdag 18-23
Warlord Supreme - 2015
Sorcerer Supreme - 2016

Dybdal

Er glad for du synes om den røde på begge biler da den er malet anderledes da jeg har mistet min ELSKEDE blood red! Så måtte lave den på en anden måde.
Men må nok skuffe dig lidt da inquisition delen ikke lige er dét første på hylden der skal laves. Men dét skal nok blive fedt! Dét lover jeg!