News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

WHFB udtagelse 2014 - Afstemningen

Started by Kragh, 17 December, 2012, 14:24:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Norx

C. 2
Basballen's private gulvklud

Den store aben

Funhammerist af alfaderens nåde.

Må den gentagende Konge af Lethian Kong Skrammelborg hvile i Fred.

pjosef

C2

Kan blive noget crazy shit! I like it!

Uther

Thomas Paulsen

Ilithien

Battle Brother
Mal jeres basekanter Sorte!!

Overhamsteren

En eller anden burde opdatere exit pollen i første post. :)
Bortgives:
Mennesketusindben. Stort set ubrugeligt. Larmer. Savler. Kræver mad konstant.
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=56662.0

Troels C

Anders. Vi ses den 29. Så skal jeg nok have en kiks klar :(

AndersN

Garm glammer ved Gnipahulen!

Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey. A kiddley divey too, wooden shoe.

Brother Soren

Søren Hvid Mortensen

rainbowman

Lasse

Pledges 2009-2014: +153/+33/+19/-28/+61/-30
Kommentarer ved køb og salg

El Rey

Quote from: Kragh on 17 December, 2012, 14:24:38
Du afgiver din stemme ved at skrive i denne tråd. Har du ingen interesse for Fantasy ETC bedes du ikke skrive her.

Måske du skulle have lagt tråden i fantasy boardet, i stedet for det fælles åbne board så.?

Quote from: Overhamsteren on 25 December, 2012, 20:41:34
En eller anden burde opdatere exit pollen i første post. :)

Har jeg lige gjort.

Troels C

Nu er det gjort og vi kan ikke ændre på det her midt i processen :) Hvornår lander du på jævleøen Kent?

Stephan

Se good trader ved at trykke på jordkloden <----

Synes godt om alt hvad Asger skriver omkring tonen herinde:)

El Rey

Har splittet tråden i 2, så afstemning og diskussionen om den er i hver sin tråd.

RasmusM

Jeg har ændret min stemme fra B2 til A1

Daniel

Jeg må hellere lige huske at stemme selv - og ikke kun interessere mig for hvad andre stemmer:  8) B1

Mvh
Daniel
Daniel Hedegaard
Jeg er jo den ikke-tilstedeværende, den helst usynlige, den man ikke henvender noget ord til, og hvis eksistens man forsøger at fortrænge.  -  Kaptajn Brunøje
Min blog om at eje alle hære (8/15 done): http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=62775.0

Pete the Slayer

Belejringen af Brøleborg - Warhammer for feinschmeckere http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=79496.150

PopKhorne

Hold Grøn Brun HVID er STØRST!

Medlem af bevægelsen for et gladere Powerfist!

Troels C

Kragh

Jeg får det med tømmermænd til:
A = 14
B = 3
C = 20
1 = 16
2 = 12
Da C har fået over 50% af stemmerne vinder den uden yderligere afstemninger.

C:
Landstræneren

Udtagelsen af ETC holdet 2014 skal foregå meget på linje med den model vi kender fra sportsverdenen hvor en landstræner eller et træner team forestår udtagelsen.

Alle kan opstille til hvervet som landstræner. Man skal melde sig på banen senest 15. oktober 2013. Dette gøres i en dertil egnet tråd på PF hvor man samtidig skriver kort omkring sine ambitioner og forventninger til ETC 2014. Man kan opstille som enkelt person eller som et træner team.

Som træner forpligter man sig til:

At udtage holdet som skal stille op for Danmark i 2014. Senest d.24 december 2013.

At sætte kursen for holdet – dvs. lægge en klar linje omkring de forventninger og metoder holdet skal leve op til og anvende.

At forestå alle fornødne ting omkring holdet – dvs. selv stå for eller uddelegere alle de opgaver som følger med ETC holdets forberedelse og afvikling af ETC turneringen. Landstræneren er selv coach på selve ETC turneringen og kan ikke udtage sig selv som spiller.

Alle de emner som melder sig på banen som trænere smides d.1 november op til afstemning på den lukkede del af ETC boardet. Alle som lurer og har interesse i holdet vælger nu i fællesskab deres landstræner og d.1 december afsluttes afstemningen.
Thomas Kragh
Se min blog