News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Boyz, boyz, boyz

Started by Belial, 29 September, 2009, 10:59:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

JP

Hmm, jeg kan godt se hvor det her bærer hen.
Glæder mig til at se om det er så vildt som det virker til. Og til at se dem malet.

- JP -

Belial

Trods den enorme mængde infanteri, så tror jeg der er større chance for at de bliver hurtigt færdig i forhold til mine DA.

Aftenens program står på flere Shoota Boyz og en kannon mere. Når jeg får flere bitz, så endnu flere kannons. :)

Belial

Ork Kannon 3 på vej, Shoota Boy 80-83 samlet:

Belial

Jeg brygger lykkeligt videre på flere kannons og tænker lidt over maling.

Der bliver 5 kæmpe mobz, så jeg må finde et system til at kende dem fra hinanden. En del af mine boyz har fantasy hoveder fra et gammelt sæt, så en del har de dersens "måne-hætter" ala Night Goblins.

Ville det se helt tosset ud, hvis man blandede klanerne lidt i sin styrke? Når Gazzy og Nazzy kunne ved Armageddon, så kan jeg vel også. :)

JP

I stedet for at blande klaner (det tror jeg ville se lidt mærkeligt ud), kan man så ikke give hver squad en type bukser eller trøjer?
Så en squad har alle røde trøjer, men forskellige bukser en anden grå busker men forskellige trøjer eller noget i den retning.
Det var sådan jeg var ved at male mine da jeg havde en ork hær. Jeg mener at jeg gik efter forskellige bukser. Det var en nem måde at kende squads fra hinanden og så kan man stadig have det lidt vilde orky look.

- JP -

Belial

Hmm. Ja måske det var en bedre metode.

Nå men de 4 første kannons er klar til maling nu:

Stephan

Hey

I mine øjne ligner de altså mere zapp gunz, Tror løbet kunne drage fordel af at være lidt bredere :)
Se good trader ved at trykke på jordkloden <----

Synes godt om alt hvad Asger skriver omkring tonen herinde:)

Belial

Det synes jeg bestemt ikke. Zzap guns har alle mulige coils langs løbet og løbet ender som en lascannon.

Belial

Py-ha. Har lige samlet Shoota boy nr. 96.

Jeg er dog ved at løbe tør for shootas, så enten må den sidste squad "nøjes" med slugga/choppa eller også skal jeg til at være kreativ med at lime shootas sammen.

Arbejdet er begyndt på kannon nr. 4 (chassis og hjul).

Jeg regner også med at skulle igang med cykel-kopter-chef nr. 2 på et tidspunkt.

Belial

Skilkoff

Det er bare nogen nice looters du har fådet lavet der  :D. så er det jo kun 40 tilbage  ::).

Belial

Tak. :)

Nej, nej. Jeg har 15 som næsten er malet færdigt og 2 andre der er samlet. Og jeg regner nu med, at jeg "kun" skal have 30.  ;)

Så 8 tilbage, men det tager også hårdt på bitz-boksen.

Belial

En meget lille update.

5. kannon er samlet og jeg har bestilt en kasse Gretchin+Slaver (ja mine damer og herrer - helt nye figurer. Hvem havde troet det ;) ).

Skilkoff

Quote from: Belial on 22 February, 2013, 16:47:50
Tak. :)

Nej, nej. Jeg har 15 som næsten er malet færdigt og 2 andre der er samlet. Og jeg regner nu med, at jeg "kun" skal have 30.  ;)

Så 8 tilbage, men det tager også hårdt på bitz-boksen.

Er de 15 så standart eller os hjemmelavet  8) ?

Belial

Jamen de er skam alle hjemmelavede:

Gunz:

Boyz:

Belial

Mangler kun 5 Lootas nu og har har samlet den 6. kannon:

En lidt ældre sag, som sikkert er nappet fra nogle Snakebites, but it gets the job done. :)

Belial

7. kannon færdig (samme type som ovenfor).

Mangler kun 4 Lootas. :)

og

Warboss på Bike
25 Shoota Boyz (har vist bare ikke nok Shootas tilbage)...

Belial

De sidste to Kannons bliver noget mere High-tech:

:)

JP

Det er godt nok mange kanons du har lavet.
Kan rigtig godt lide de sidste to.

Jeppe Sejer

Dit scratchbuild er fedt, Morten. Og ret simpelt i det hele taget - det kan jeg godt lide.

og +point for at bruge den gamle orc plasmacannon til dine lootas.
Quote from: Player1 on 28 October, 2010, 15:47:36
Da jeg fandt de videoer var jeg inde i en periode hvor bumser på brysterne var det nye analt!
- Regelrytteri er ligesom at prutte. Hvis du presser for hårdt, lukker du bare lort ud.

Belial

Tak, tak. :)

Jeg kan faktisk rigtig godt lide de kannons jeg fik lavet af ork-chariot'en.

De fleste af dem er lidt store i forhold til den rigtige, men heller det end små gnallinger på 40mm baser, som jeg har hørt om.

Ja den gamle plasma cannon er guld værd og ser egentlig meget orky ud.