News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Hvad skal jeg male MkII

Started by Belial, 23 February, 2013, 10:56:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Hvad skal Belial male?

Orks
12 (37.5%)
Angels of Redemption
8 (25%)
Lamenters
12 (37.5%)

Total Members Voted: 32

Belial

Orks 9
Angels of Redemption 15

Lader til at Ork-supporterne er faldet lidt fra, så englene hiver en klar sejr i hus.

Dozer'en er lavet af en City of Death dør, som er skåret midt over og snittet til.

Til malebordet. :)

Poll'en er nulstillet til i morgen.

Sadomator

Jeg synes, at du skulle male Lamenters  ;)

EFA

princelarming

Holder dig stadigvæk til ilden med DA  :)
Min blog - Alt males grønt!
Projekt 2025 status: 0/51
Quote from: Troels S on 01 July, 2019, 15:08:30[...] 40K århus er ikke en afdæmpet forsamling [...]

Belial

Du skal have credit for ihærdighed Jonas. Lamenters bliver tilføjet næste gang (har også lige bestilt en ny gul :) )

6-5 til englene, så Ork-fans må oppe sig lidt. :)

Et overbliksbillede efter aftenens malearbejde:

Hare

Afveksling er godt så man ikke går død, orkerne får en stemme denne gang.

Nanayaah

Belial

Orks 16
Angels of Redemption 25

41 stemmer. Da var da utroligt. :)

Ak og ve for de stakkels umalede orks. Marine Fans'ene dominerer. Englene får maling i aften. :)

Mon den 3. kategori kan dele marine stemmerne?

Der er tale om retro-marines aka Lamenters (C:BA):

Poll'en er nulstillet.

Tulsa Doom

Lamenters fordi der er for få gule marines i verden.
Any technology distinguishable from magic is insufficiently advanced.

Belial

Hæ, hæ.

Jo det er dejligt med gule retro marines. :)

Allerede et skifte i favoritter?

Orks 4
Angels of Redemption 2
Lamenters 4

Eller får englene mon et comeback?

Belial

Så er der malede figurer for i dag:

Morgendagen står på Orks, hvis prognosen holder stik:

Orks 6
Angels of Redemption 5
Lamenters 4

Men det er vist "anyones race" i øjeblikket. :)

Grumlord

Du skal male Angels of Redemption   :)

- Jesper

Uther

Thomas Paulsen

Belial

Men det blev sørme Orks. Marine Fans'ene blev delt på de to valgmuligheder, så da Boyz sneg sig forbi. :)

Orks 12
Angels of Redemption 10
Lamenters 9

I morgen er der Logeaften, så Poll'en bliver lige ændret en smule. I stedet for at bestemme hvilken hær jeg skal male, får i lov til at bestemme, hvilken hær jeg skal spille med.

Skulle jeg mod forventning stå uden modstander i morgen, så bliver der smidt maling på vinderhæren i stedet.

Poll'en er nulstillet. Til malebordet. :)

Morten Pedersen

Så stemmer jeg Orks, med battle report!
Warlord Supreme 2016
No matter how bad life gets, you can always watch a Star Wars marathon!
Click here for Bacon!

Skilkoff

Yer folket forlanger battle reports!

Belial

Ja det er klart. Bat rep med billeder. :)

Belial

Dagens høst:

Siden jeg ikke pt. har en sort spray, må jeg arbejde videre med dem der næsten er færdige. Det blev til horn og tern i dag.

Lader til at jeg skal spille Orks i morgen, men nu må vi se. :)

Nanayaah

Helt Klart Bet Rep med Orks!

Caruncula

Have you ever seen anyone celebrate mediocrity so much?

I guess you weren't burdened with an overabundance of schooling

Belial

Og orks det blev:

Orks 9
Angels of Redemption 6
Lamenters 5

:)

Min ærede modstander bliver Kaptajn Simon "Anti-hær" aka Tulsa Doom. Tror han slæber nogle SW+DA med. Sikkert med en masse Thunderwolves eller så'n noget.

I morgen stemmes der om maling som normalt. Poll'en er nulstillet.

Belial

Så blev der spillet Orks. :)

Vi nåede desværre ikke at blive færdige. Det tager jo en hulens tid at flytte rundt på alle de Boyz og vi ævle-bævlede lidt i loge-regi om løst og fast i starten.

Vi spillede Big Guns Never Tire med Dawn of War deployment

Her er Deployment:

SW/DA

Orks

Simon havde utrolig mange missile launchers med og mine tæt pakkede boyz tog sindsygt mange casulties lige fra start af. Mine Lootas floppede lidt i starten, men en kombineret salve fra en squad lootas, en mob shoota boyz og Quad'en fik virkelig fjernet mange Thunderwolves. Et efterfølgende charge fra Shoota Boy Mob'en fjernede yderligere en del og Lord'en måtte klare 3 saves for ikke at miste det sidste wound.

Da vi sluttede havde Orks'ene 2 Objectives og SW/DA havde et enkelt. Utroligt nok var den eneste enhed, som var udrydet Thunder Wolf Cavalry. Lord'en (med 1 wound tilbage) var stadig låst i nærkamp med de resterende 8 Boyz. 2 af mine andre Mobz var reduseret til henholdvis 6 og 9 boyz. De to sidste squad var forholdsvis uskadte, men havde en del marines foran sig endnu. Simon havde mistet lidt marines her og der i stor set alle squads. Jeg havde sendt en Warboss på motorcykel lige i fjæst på en flok Ulvedrenge. Min Warboss tog et enkelt wound og lavede nada in return med 5 powerklaw attacks.
Simons ene Long Fang squad fik kærligheden at føle fra Lootas og lidt shoota boyz og var nede på 1 missile launcher og en bolter gut.

Lidt ærgeligt at vi ikke nåede mere, da det var ved at blive ret afgørende, men sådan er det jo.

Kammerat Simon flytter flytter ulvedrenge:

Shoota Boyz vs. Thunderwolves:

Ganske underholdende at spille Orks igen, men jeg vil lige dvæle over, hvordan jeg kan sprede dem bedre, så de ikke bliver blastet til atomer af frag missiler.

princelarming

med så mange boyz tager det jo altid hele formiddagen at spille et spil - det er trist, men det er grunden til at hæren ikke er idéel som turneringshær - den kommer sjældent over tur 4 på 3 timer... (om man så mener det er godt eller skidt, det ved jeg ikke...)

angående Missile Launchers, så er det også næsten et vilkår, når man smider det antal Boyz på bordet - man skulle nok anlægge sig en lidt mere kynisk mentalitet, og bare trække på skuldrene, uanset hvor mange af dem der bliver fjernet - de når sjældent at dø allesammen, i hvert fald...
Min blog - Alt males grønt!
Projekt 2025 status: 0/51
Quote from: Troels S on 01 July, 2019, 15:08:30[...] 40K århus er ikke en afdæmpet forsamling [...]

Tulsa Doom

Det er nok ret vigtigt at få første tur for at sprede boys'ene. Har orkerne noget der kan hjælpe med det?
Any technology distinguishable from magic is insufficiently advanced.