News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Mini-turnering i KBH den 25/5

Started by TF Riley, 12 April, 2013, 12:54:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

TF Riley

Kære alle,

På baggrund af den poll vi kørte sidste uge, afholder vi en lille en-dags turnering i Emperor's Pride i Vanløse, KBH den 25/5.

Vi spiller 3 spil a 3000 pts hver med NetEA-reglerne efter en art Swiss Draw. Pt. er vi 6 deltagere med plads til flere.
DL af regler med FAQ: http://www.tacticalwargames.net/taccmd/viewtopic.php?f=69&t=23685

Der spilles fuldt malet med rum til at tage umalede "testenheder" med. Dvs. man i princippet godt kan stille en umalet hær, men forvent hån :)

Proxy er tilladt indenfor rammerne i EA-universet. Så nej, limpistol-nurgle kampvogne eller tændstikmænd er ikke okay, ej heller papbrikker osv., ellers brug jeres sunde fornuft.

Emperor class Titans og Mega-Gargants er ikke tilladt.

GW, NetEA og NetUK lister er som udgangspunkt tilladt, også experimental lister.  Skriv til mig, hvis du vil spille noget udenfor de rammer, så ser vi på det.

I må meget gerne konfirmere jeres deltagelse og hærvalg her i tråden.

Venue: Emperor's Pride, Vanløse, KBH.

Program (Vi tager det på dagen, men det kan godt strammes. Erfaring siger mig dog, at vi hygger lige så meget, om vi spiller :)):

9:00 Mødetid, kaffesnak og matchups/setup af spil.
10:00 Første spil
13:00 Frokost (kan skydes lidt ift. afslutning af første spil)
14:00 Andet spil
17:00 Aftensmad
18:30 Tredje spil

Deltagere:
Jon: Iron Warriors, Black Crusade 6.1
Stephan: War Gryphons Titan Legion, version 3.2
Thomas: Thurgrimms Stronghold 1.32 (Squats)
Jakob: Codex Astartes
Søren: Minerva Tank Legion
Lars: Orks GW codex
Rasmus: Orks GW codex
Emilie: Gargant Bigmob
Philip: Tau

Spil 1:
Bord 1: Søren vs. Lars; 1 -3; Blitz vs. Blitz, T+H, BTS
Bord 2: Stephan vs. Jon; 2-0; Blitz, T+H
Bord 3: Emilie vs. Rasmus; 2-0; Blitz, T+H
Bord 4: Jacob vs. Thomas. 3-0; T+H, TSNP, DTF

Spil 2:
Bord 1: Thomas vs. Emilie; 4-0; T+H, DTF, Blitz, TSNP
Bord 2: Søren vs. Rasmus; 0-0; points diff. 500 pts.
Bord 3: Stephan vs. Rasmus; 0-0; points 835 vs. 1650
Bord 4: Jacob vs. Jon; 2-0; Blitz, T+H

Mvh,
Thomas

Jonz

Fedt, hurra! Tak Thomas  ;D

Vil gerne foreslå præciseret, at hærvalg bør angives præcist, dvs listenavn og version. "Eldar" eller "Ork" er ikke en liste, da der er mange forskellige, så vær præcis. Vedr versioner, så bør den seneste bruges, da det må antages at rettelser er foretaget for at rette ubalancer.
/Jonz

- Rigtige mænd leger med 6mm soldater

Speaker to Machines

Jamen så vil jeg da gerne lægge ud med Titaner - War Gryphons Titan Legion, version 3.2, herfra.  Den eneste forskel i forhold til 3.19 fra 2012 Compendium er at Scout Titans også er "God Machines" og giver blastmarkers til deres venner når de dør...
Stephan Dahl

Jonz

Jeg stiller med mine Iron Warriors, sammensat efter Black Crusade listen, final version (v6.1 Approved, i kompendiet).

Blood for the blood God!
/Jonz

TF Riley

Jeg regner med at spille Thurgrimms Stronghold 1.3x, den officielle experimental squatliste fra Taccom.

JacobFrandsen

Codex marines fra 2012 compendiet.

/Jacob

soerenov

Det bliver nok Codex Astartes efter 2012 kompendiet, men måske jeg vil prøve Minerva Tank Legion efter 2012 kompendiet i stedet for.

Corran_dk

Hvis jeg når at male nok Tau spiller jeg med dem, ellers må det blive en låne hær... fra en eller anden <kikker i Speakers retning  ;D>
Skaven Achievements List
GF17 Net Epic Armageddon Tournament Organizer - 2015
Epic ETC landsholdet - 2016/2017
GF18 Net Epic Armageddon Tournament Co-Organizer - 2016

Jonz

Tau Tau Tau Tau Tau !  8)

Til maleværkstedet, afsted! No sacrifice, no victory!

Og Søren: Frem med de tanks, så er der også større variation i modstanderne - ingen der spiller det samme (endnu).

...og strengt taget kunne jeg godt stille med Tyranids eller Titan Legion.... hmm...
Knight når ikke at blive færdige.
/Jonz

Speaker to Machines

Quote from: Corran_dk on 16 April, 2013, 11:26:17
ellers må det blive en låne hær... fra en eller anden <kikker i Speakers retning  ;D>

Du skal være så velkommen.  Mine Eldar eller Mariner er ledige, og har et rigt udvalg af byggemuligheder; Du kan også spille Adeptus Mechanicus PDF, men det er en noget halvfærdig liste der foreligger, og de kræver nok noget tilvænning.

On a related note:  Er der nogen der har lyst til et træningsspil mod AMTL inden dagen?  Det er vel især interessant for dem der ikke har prøvet at tackle Titaner før, men alle er velkomne.
Stephan Dahl

TF Riley

TF Riley

Hvem er sidste deltager egentlig? Philip eller?

TF Riley

Og der er jo ikke lukket for yderligere deltagere, så kom ud af busken ;)

Corran_dk

Skaven Achievements List

Jonz

Hov!
Du har ikke noteret Sgt. Apone (Lars) med hans Orker, han har da ellers sagt ja (og er ved at pudse de sidste soldater af, ved jeg).
/Jonz

TF Riley

Der er kun 6, der har indikeret positivt overfor den 25., men fedt med orker!!! Jeg foreslår vi vrider armen om på en 8. mand, selv om der er noget episk over de 7 samuraier :)

Corran_dk

Quote from: TF Riley on 25 April, 2013, 10:23:15
Der er kun 6, der har indikeret positivt overfor den 25., men fedt med orker!!! Jeg foreslår vi vrider armen om på en 8. mand, selv om der er noget episk over de 7 samuraier :)

Ellers sidder jeg over, og kommer og kikker istedet.
Skaven Achievements List

JacobFrandsen

Quote from: Corran_dk on 25 April, 2013, 11:31:43
Quote from: TF Riley on 25 April, 2013, 10:23:15

Ellers sidder jeg over, og kommer og kikker istedet.

Ellers, kan vi dele en plads, så du tager et eller to af mine spil, så alle får spillet.

/Jacob

soerenov

Vi skal nok få det til at gå op på en eller anden måde.

Det vil faktisk passe mig godt at skippe 2. spil og så vende tilbage til 3. spil.
(En ven har for nyligt inviteret til noget eftermiddagshalløj, som jeg også gerne deltage i)

TF Riley

Hold nu op, tråden emmer af venskab og flinkhed! :) Kys kys knus knus knus

Jonz

Quote from: TF Riley on 25 April, 2013, 12:57:05

*kaster en frag granade og skrider*
/Jonz

Sg. Apone

Hmm deltog ellers som en af de første i afstemningen, nå men alt er fryd og gammen ser jeg. (Orkerne var lidt bange for at gå glip af en gang tumult!!)

Går i skarp træning nu (Jonz??)

"Every meal's a banquet. Every paycheck a fortune! Every formation a parade. I LOVE the Corps! "

Speaker to Machines

Quote from: Jonz on 26 April, 2013, 13:32:12
Quote from: TF Riley on 25 April, 2013, 12:57:05

*kaster en frag granade og skrider*

Skal vi være gode og rare ved dem nu?

Stephan Dahl

Corran_dk

"#%#& jeg bliver nød til at aflyse, det er bestemt ikke med min gode vilje jeg gør det, hvade glædet mig til at spille  :'(

Der er lige kommet en sidste øjebliks indbydelse ind af døren til 60 års fødselsdag i familien :(
Skaven Achievements List

soerenov

Du trænger til at få dine prioriteter bragt i orden  ;)