News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Wonderland Scenics

Started by zKoTTe, 10 April, 2013, 10:25:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

zKoTTe

Wonderland Scenics

Dette bliver mit største og vigtigste projekt nogensinde.

http://wonderlandscenics.com/

Hvad det er og hvad der er planen, det skal nok blive afsløret når tiden er inde :)
Morten Juel Søndergaard

King_Cuttuk

zKoTTe

Sikke heldig du er hva ;)

Den helt store Launch bliver sandsynligvis til Giant Fanatic.

Men bare rolig i skal nok få flere godbider op til da ;)
Morten Juel Søndergaard

Kyte22

og den første godbid kommer her:

Tordenskjold

TIllykke med det Morten, det bliver sgu spændende at følge :D

King_Cuttuk

Det er sgu noget af en teaser. Glæder mig til flere godbidder!

zKoTTe

Vi har nu fået lov til at have en lille bod til Giant Fanatic, og er lige så stille gået i gang med at designe hjemmeside.

Der vil være nogle gode launch tilbud, og som en lille ekstra bonus, så giver vi en goblin shaman der rækker fuck af eget design med i købet, helt og aldeles gratis :)
Morten Juel Søndergaard

Kyte22

"Goblin Scroll Caddy" ser således ud!

Frøen i toppen bliver højst sandsynligt del af et terrain-accessories sæt med forskellige ting. Blandt andet en krokodille, der er halvt submerged.

zKoTTe

Vi pønser på at få skabt vores eget figurspil på længere sigt, så hvis du sidder med en lille gamedesigner i maven, så kontakt enten Kyte22 eller undertegnet og hør nærmere om vores ideer og visioner.

Andre ting vi også kunne bruge lidt kreative input fra er følgende: Webdesign (hjemmesiden ordner jo ikke sig selv), illustrationer og Apps.
Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Der sker nogle crazy ting for tiden, vi har besluttet at lave et forsøg på en ny måde at designe spil på. Istedet for at vi sidder 4-6 mennesker og laver nogle regler til et spil, som vi selv syntes virker, så har vi tænkt os at gøre alle 5,500 brugere på Powerfist til en del af vores development team.

Jeg venter på accept fra MODS til at få vores board til formålet, vi vil sætte nogle små mål og retningslinier men foruden det, så er det en tænketank for det perfekte skirmish spil

Så alle GW/PP/Andet-spillere kom og deltag et i dette eksperiment.

Vi er allerede igang med at udtænke et "belønnings"-system for de ting der ender i det endelige produkt.

Og nåja så er jeg i snak med Tv2 og DR omkring et Tv-program, jeg tør dog ikke lovet noget overhovedet, men det er blot et af de initiativer som jeg har på færde for at skabe noget ganske specielt.
Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Jeg har nu snakket med Fanatic omkring vores Game Development Experiment, og han sagde god for at Fanatic ville bidrage til projektet med playtesting osv :)
Morten Juel Søndergaard

King_Cuttuk

zKoTTe

Alle andre klubber og spille steder er selvfølgelig også velkomne til at bidrage :)
Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Så er sluserne blevet åbnet til dette experiment.

http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=658.0

Der vil snarest muligt komme et fyldestgørende board hvor retningslinier og konceptet bliver ordentligt forklaret, i er alle nu en del af mit Game Development team så velkommen til :)

Jeg skal dog først lige have afsluttet cannabis marchen imorgen, før at jeg rigtigt kan komme igang :)
Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Så har Kyte fået tryllet en maskot frem til det danske ETC hold.

Erik Den Hårde

De vil være mulige at kunne købe fra august/september af, bare send mig en PM og så kommer du på ventelisten.
Morten Juel Søndergaard

King_Cuttuk

Jeg frostår ikke helt hvad det er han holder i hænderne :D

zKoTTe

Morten Juel Søndergaard

King_Cuttuk

HEHE ok, nogen forklaring på hvorfor lige en svane og en øl?

zKoTTe

Det er dansk! Dansk for satan!
Morten Juel Søndergaard

King_Cuttuk

Quote from: zKoTTe on 10 March, 2014, 18:08:15
Det er dansk! Dansk for satan!

Hehehe ok ok, jeg indrømmer jeg ikke lige brugte hjernen der :D Den kunne nok være sjov at male en dag.

zKoTTe

Han er trods alt den danske maskot ;)

Eller Mazkotte om man vil.
Morten Juel Søndergaard

Ryback

Så har han også g-streng og diller-futteral. Det er nemlig også meget dansk. Fantastique!
Ancient Battle Brother
Emperor's Pride

zKoTTe

G-strengen og brasilianer-ballerne var Stefans ide lader det til :)... Og faktisk nu når jeg tænker over det, så var det Stefan der ønskede sig en stor trold - Så det er da altid betryggende at jeg ikke er den eneste der finder det sjovt med de penisser :D
Morten Juel Søndergaard

Kyte22

Quote from: zKoTTe on 11 March, 2014, 10:57:35
G-strengen og brasilianer-ballerne var Stefans ide lader det til :)... Og faktisk nu når jeg tænker over det, så var det Stefan der ønskede sig en stor trold - Så det er da altid betryggende at jeg ikke er den eneste der finder det sjovt med de penisser :D

Lad mig lige kaste lys over hvordan det virkelig hændte... Den er god nok at det var Stefans ide med trolden. Dog var det mig der fandt på at dække den til med et par stramme underhylere :D

Vi snakkede med Sonny om maskotten i dag, han pointerede så ganske rigtigt at "skullet" på basen er elendigt. det bliver selvfølgelig lavet om.

Kapersfingeren

Er det en knup-svane mit øje skuer??