News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

1000 tak for en hyggelig turnering !

Started by KimH, 14 July, 2013, 15:51:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

KimH

Hej Christian

Tak for en hyggelig turnering ------- og Manny, Mads, Bagge, Denis og Allan for nogle fine kampe.

mvh KimH
Hvis du er i tvivl - så charge !

Telmor

Jeg vil også gerne sige tak for en hyggelig weekend, alle de klø jeg fik til trods. Rasmus, jeg er ked af at jeg hurtigt blev detached fra vores spil, beklager.
Det var sgu hyggeligt som sædvanlig og gode omgivelser til den størrelses arrangement. Bliv du bare boende der Christian :-)

Mvh

BS
The Calculator kom

The Calculator så

The Calculator... Calculated

manny

Tak for en super arrangement Christian. Som altid toppen af poppen. Rigtig hyggeligt, søde mennesker og 5 gode spil. Og sidst, men ikke mindst, en stor tak til alle mine modstandere der ikke medbragte flammebanner.
Jeg spiller alti alti Kærlighedshammer

ButterBoy

Ja det var fanme en fed turnering. Fedt med hygge i højsæde samtidig med at man fik sig noget af en udfordring i sine kampe. Og speciel tak til Christian som både stod for en fantastisk opvartning og noget af det mest korrekte journalistisk der er set siden Tamilsagen

pelli1

Jeg siger også tak for en super turnering. Er der en endelig rang list og var det Tobias som også spillede Ogres?

manny

Quote from: pelli1 on 15 July, 2013, 10:50:29
Jeg siger også tak for en super turnering. Er der en endelig rang list og var det Tobias som også spillede Ogres?

Endelig stilling kommer om lidt. Ja, Tobias spiller Ogres.
Jeg spiller alti alti Kærlighedshammer

Jan D'Souza

Tak for en fed turnering! Det var super hyggeligt - og dejligt at se jer igen  :)

Jeg havde chancen for at slå 3 af landsholdsspillerne, men det lykkedes mig desværre ikke en eneste gang. Dog var det ikke mod disse spillere jeg blev krøllet sammen, men mod VC Kaare der sgu skubber en gedigen gang VC. Øglerne blev helt og aldeles spist - dødsmagien var impotent, det var spil 4 natten til søndag hvor mit hoved var smadret og jeg havde de vigtige terningerul i mod mig. Kaare spillede bedre end jeg så det var helt fortjent.

Tak til dig Christian for din afslappede og rolige facon der giver en deltager en god oplevelse. Fedt vi kunne sidde uden for at spille i solskinnet med kolde øl. Det var intet mindre end genialt.

Hyg,
Jan

Daniel

Helt enig med Jan og jer andre.

For én gangs skyld fristes man til at modsige Jans ellers geniale signatur og loade frem for at save.

Mvh
Daniel
Daniel Hedegaard
Jeg er jo den ikke-tilstedeværende, den helst usynlige, den man ikke henvender noget ord til, og hvis eksistens man forsøger at fortrænge.  -  Kaptajn Brunøje
Min blog om at eje alle hære (8/15 done): http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=62775.0

Mini Munchkin

Tak til alle for at gøre dette til et så dejligt arrangement :) Jeg synes helt sikkert det var turen værd, selvom jeg lige var nede en gang til slut :D

Kommer gerne igen  8)

mvh Mads Hammer

Gunslinger

Hej C,

Tak for en fed weekend og et godt arrangement - det må vi gøre lidt oftere :)

Også tak til modstanderne - særligt Nørh fordi han ikke gik i vrede (!) og Jan for et superhyggeligt spil. Det var godt endelig at få et spil med jer.

Jeg skal også lige undskyld til Daniel for at være så stoppet af snot at der ikke var nogen modstand ... næste gang Daniel-san, kill you i will :)

/Kaare
Children of the night - what music they make !

Troels C

Christian, Mansi og hvem der ellers stod for det her arrangement! For dælen hvor er I dejlige. Man bliver sgu så glad når man er sammen med jer alle!

Dejlig rolig stemning med enkelte VIP besøg. Og spil i solen. ÅH! Og jyder! ÅÅÅÅH! Så fedt!

CNA

Hej alle sammen

Mange tak for jeres pæne ord her, i Campingvognen og ikke mindst da vi takkede af søndag ved middagstid. Det var en kæmpe fornøjelse at arrangere MandeHammer for jer, og det bliver helt bestemt ikke sidste gang lokalerne på Vesterbro bliver brugt til det.

Ligeledes dejligt med den store tilslutning til en WH turnering, midt i sommerferien.

Har egentlig ikke noget særligt at tilføje til det der allerede er skrevet, udover at jeg synes det endnu engang bevises at hyggen til en turnering og folks trivsel i løbet af weekenden, ikke influeres særligt af restriktioner, men den måde hver enkelt vælger at møde op til turneringen på....for ja, nogen gange er ETC res en smule kedelige, og nogen af landets dygtigste (og flotteste!) spillere deltog, og alligevel var stemningen ikke andet end på toppen hele weekenden....nogen mennesker gør en dyd ud af at finde fejl, brokke og diskutere i en ligegyldig uendelighed, i gjorde en dyd ud af at hygge jer og sprede god stemning, hvilket betyder at jeg hellere end gerne vil gøre det det hele en gang til, efter de bøffiske lege.

Jeg har mere mod på de her arrangementer og ikke mindst 2MD OPEN, mere end nogensinde, og det skyldes ikke mindst jer, miljøet, der gør de her weekender ekstraordinært gode.

En særlig tak til Kim H for at reservere to skiver franskbrød med højt belagt, mens jeg løb rundt og prøve at løse stand inn problemer og få runden ordentlig igang, søndag morgen :-)