News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Rise of Warlords III, 40k, 1. sep, Lyngby

Started by Omalley69, 29 July, 2013, 17:21:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Landbooster

Spændende....jeg tror det har noget at gøre med at der ikke er mange kampklar wraithknights endnu.
De kommer, og der kommer nok mange den kommende tid.

Kan der nås en Rise of Warlords mere i år?

joakim balsgaard

Quote from: Landbooster on 02 September, 2013, 11:39:17

Ellers ved jeg at der bliver arbejdet på at lave nogle 10-12 mands turneringer i Hillerød som nogle lunde bliver med NAS.
MVH Joakim Balsgaard

Snake eyes warhammer i Hillerød

Imarco

Majken spillede Grey knights. Faktisk min GK hær fra ETC.
In the criminal justice system of Gotham City the people are represented by three separate, yet equally important groups. The police who investigate crime, the district attorneys who prosecute the offenders, and the goddamn Batman.
These are their stories.

Caruncula

Tak for en fed dag, super godt initiativ Thomas! :)

Jeg spillede ikke Eldar, men Andys ETC GK/Necrons liste. Dog med scarabs på lorden, og et par acolytes mindre. Sjovt som der er Necrons alle steder i top 3 ;)

Have you ever seen anyone celebrate mediocrity so much?

I guess you weren't burdened with an overabundance of schooling

Omalley69

Quote from: Landbooster on 02 September, 2013, 11:39:17

Søndag den 1. december, men aner ikke omd et er et helvede for Faraos. Kender ikke deres kalender for december.
Ham de kalder Dr. Sloppy Moist!         
-------------------------
(????)?????*(???
-------------------------            ¯\_(?)_/¯

Omalley69

Jeg har fået noget brok over turneringen, som ejg gerne vil debatere med de evt interesseret, også for at vise hvad Rise egentlig står for:

Der har været brok over at der ikek blev spillet med fuldt malet:
- Det er også kun til Rise 3 jeg tillader dette. Jeg var selv af ULTRA BITRE erfaringer at speedpainting af fede modeller er synd, og med det nye tau og eldar må der sidde nogle nørder med ny inskaffet riptides og wraithknights der knap nok er grundet. Disse modeller skal have kærlighed, og ikke speedpaintes op til en turnering. DERFOR vil der til Rise IV være fuldt malerkrav, men ikke til Rise III.

- Proxier.
Proxier har ikke været tilladte, men det har konverteringer. Jeg har ikke bemærket nogle slemme proxier, men laver gerne et galleri til næste gang af tilladte konverteringer og hvad en slem proxy er i mine øjne.

- Side over.
Vi var 20 tilmeldte, og 19 dukkede op. Ham vi havde i reserve bor langt væk og var ikek interesseret i at tage afsted kl 10 for at være der kl lort. Grunden til at jeg så ikke bare sider over er at jeg ikke kun arengerer turneringen for jeres skyld, men også min egen. Jeg kommer på lige fod med jer andre for at deltage i en hyggelig turnering. Det at arrengerer den for jer andre er ikke nok i sig selv for mig, derfor deltager ejg på lgie fod med jer andre. Til næste gang vil jeg dog tage en mindre hær med, så jeg har tid til 40 adre ting under hvert spil. (også i tilfælde af at vi som vi havde igår først får sidste spiller ind af døren langt tid efter check in. Så kan jeg til en anden gang tage et spil med ham)
(????)?????*(???

duckdive

Tak for den super hyggelig dag!

Det var rart at møde så mange flinke mennesker, som har samme hobby og interesse som en selv.
Man kunne godt se der var mange der spillede bis, men det er jo en turnering hvor man går efter og vinde. Plus man var vist ikke i tvivl om, hvilken codex der fungere og hvilken der ikke gør ;)
Det var mig der vandt bedst malet hær ;)

Der er nogle ting som jeg synes i skulle overveje til næste gang.

1) ALLE figurer skal være malet! Da det er sjovere at spille mod, som du selv sagde det.

2) Tror det vil være bedre at lave point system efter alle de victory point man får i hver kamp, da de vil være mere spredt, så der ikke er to vindere osv.

3) Sæt kill point mission til sidst, da det er der man vil have mulighed for at indhente noget.

4) Måske starte kl 8:00

5) Drop mini præmierne og så smid dem på nogle af de andre præmier evt lave en anden plads til bedst malet hær.

Og det er ikke kritik, for synes det var rigtig fedt. :)

Mvh Kim Sørensen
Tjek min blog Projekt 40K

duckdive

Evt betaling en uge før, så kunne være folk kom.

Omalley69

Grunden til at vi spiller 5 objektiver i dawn of war i mission 3 er for at få en lige finale og ikke give fordel til en spøjs hær. 5 objektiver dawn of war er i min mening den mest balanceret mission både op deployment zone og victory conditions. Dertil valgte ejg killpoints og relic da det kræver vidt forskellige ting af hærene.

Der vil komme nogle blødere resultater til næste rise. Hvordan vi gør det ved jeg dog ikke endnu.
(????)?????*(???

duckdive

Tror bare at det skal være fuldt malet hær fra næste gang ;) der vil altid komme nye codex som folk vil spille med, også har vi problemet med ikke malet figurer igen, begrund af det er et helt nyt codex.

Hvis turneringen bliver sat op i god tid, så har folk også tid til at få den malet. ;)

Omalley69

Jep, fuldt malet bliver også et krav fra nu af.

Betaling før dagen er også muligt. Det e rbare de færreste der gider tage til Faraos for at betale.
(????)?????*(???

duckdive

Kunne man ikke overføre dem evt? Kunne bare være til din egen også kunne du hæve dem til præmierne :)

leahciM

Også tak herfra  :)

Beklager til mine modstandere hvis de synes det var for kedeligt/nemt at klaske mine White Scars på et par runder eller 3... håber det var sjovt nok for jer alligevel  ;)
Jeg må hive noget mere konkurrence-dygtigt med næste gang !

Ris/ros:

• ikke det bedste indeklima. Er godt klar over det ikke er nemt at forbedre så meget, men man ved jo aldrig.
  • pladsen var okay, stolene fine.
  • tid pr. spil og til spisepauser passede mig også fint. Selvom mine spil nok var kortere end gennemsnittet  :P
  • fedt med sjove extra præmier, for crazy ting der sker i spillene.
  • terrænet var jeg ikke fan af. Mængden af det var som sådan okay. Men nogle af tingene var ikke helt nemme at placere modeller i, og stortset intet af det var særlig stort/line-of-sight blokkerende. Om det er fordi jeg er alt for vandt til store terræn-stykker hvor jeg normalt spiller, eller om jeg bare mest har spillet til EC & GF ved jeg ikke.
  • god pris for deltagelse.

Jeg mødte ingen proxy modeller, men dog 1 enkelt enhed med forkerte våben som så var count as på udstyret. Ellers ingen problemer.

Så 3 fine spil herfra og en hyggelig dag  :)

Omalley69

Terræn er noget jeg har ville tage op med Faraos, og det er jeg sikker på "der vil blive gjort/jeg får lov til at gøre" noget ved inden næste Rise. Faraos vil gerne stytte miljøet, så terræn burde være det mindste. =)
(????)?????*(???

leahciM

Fedt at høre. Så jeg er ikke den eneste  ;)

(kunne jo være ETC havde samme terræn og i stilede efter det)

joakim balsgaard

Ris/ros:

Prisen var fin.
Ikke det bedste indeklima. men dog bedre en forrige gang.
Fede stolene.
Planlægningen var fin, evt hængt et skema op med tider.
flere små dumme premier, det er fedt, selv om at taber alle spilende går man hjem med noget.

.
MVH Joakim Balsgaard

Omalley69

Jeg er også fan af minipræmierne, og synes de 1200 der er fordelt i 1. 2. og 3. er rigeligt.

Den der csm lord med demonweapon var bare episk!
(????)?????*(???

Caruncula

Jeg synes også du skal holde fast i minipræmierne. Det er et sjovt tiltag som man ikke ser til andre turneringer.

Og jeg er helt enig med dig, Thomas, i at sidste mission er meget balanceret. Den synes jeg man skal holde fast i.
Have you ever seen anyone celebrate mediocrity so much?

I guess you weren't burdened with an overabundance of schooling

Rextreme

Jeg vil gerne have lov til at sige tak for et super arrangement.
Samtidigt vil jeg også gerne undskylde, da det var mig, der dukkede op for sent.
Jeg synes at terrænet var fint, missionerne alsidige og konkurrencen hård, men jeg bliver nok aldrig den store turneringsspiller. Skal nok være noget bedre til at spille hæren, og så skal man nok stille med en noget hårdere liste end jeg er i stand til, da jeg virkelig godt kan lide for fluffy ting, til at det bliver helt godt.
Jeg vil med glæde dukke op en anden gang, og jeg har svært ved at se hvordan man skulle forbedre den nuværende struktur, og med malekrav er jeg helt sikkert på til en anden gang.

Tak for det fremragende arbejde.

Mvh Jonas.

Landbooster

Quote from: Omalley69 on 02 September, 2013, 20:57:23
Den der csm lord med demonweapon var bare episk!
Hvem stod for det stunt? Jacob?:)

joakim balsgaard

det gjorde rextreme under kampen mod mine bikers
MVH Joakim Balsgaard