News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Episk Malemarathon 2012-->

Started by DarkAngel, 28 October, 2012, 14:14:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Speaker to Machines

Imponerende lækkert :)  Skal de så ikke snart ud og blive skudt på?  Eller må de ikke få ridser i chitin-panseret?

Quote from: stoiss on 27 September, 2013, 02:19:50
1 Hierophant (DC5)
1 Hierodule (DC3)
De her er DC6 og DC4, hhv.  Flere points!

Quote from: stoiss on 27 September, 2013, 02:19:50
Jeg antager at forrige års rekord er slået.
Med et brag  ;D
Stephan Dahl

stoiss

De har jo stadig ***hud på chitin, men ja - selvfølgelig skal de ud og rystes en tur.

Jeg har stadig mit første spil Epic til gode, men ellers er jeg frisk :-)

Jonz

2 orky objectives:

6 hjemmegjorte Spore Mines:

189 + 2 + 6 = 197
/Jonz

- Rigtige mænd leger med 6mm soldater

stoiss

Quote from: Jonz on 27 September, 2013, 11:23:17
...

...

Det ser lækkert ud. Hvad har du lavet dem af?

Også nogle fine objektiver der  :)

Jonz

/Jonz

soerenov

Manus

Kan man stadig addere til det samlede pointal, eller skulle man have meldt sig til tidligere?

Jonz

Quote from: Manus on 28 September, 2013, 23:25:31
Kan man stadig addere til det samlede pointal, eller skulle man have meldt sig til tidligere?

Man hopper bare på ved at lægge billedet af en figur op og notere "ét point" :-)

Eneste regel er, at figurerne skal være malet i maledystens levetid, dvs. de sidste 11 måneder, så ikke noget med at tilføje barndommens bagkatalog. Men alle de fine, nye Marines, de skal da med :-)

Units med baser skal være helt færdige før de logges.
/Jonz

soerenov

Jonz

Oprydning i malekassen og færdiggørelse af en række langtidsprojekter:

Knight World Balliasta AA guns + Chaos Predators on parade:

Knight World Trebuchet howitzers:

Div. objectives til Human, Eldar og Tyranids (blitz-problem med den røde farve....):

Knighs Errant:

Nuglede Rhinos:

197 + 5 + 3 + 4 + 3 + 2 = 214
/Jonz

DarkAngel

Da malemarathon har hængt sig op ad Giant Fanatic, som normalt er den første weekend i oktober, så slutter dette års leg på fredag kl 24.

Jeg må jo indrømme at jeg har malet mindre end jeg burde og havde planer om. Har malet på en masse Dark Angels mariner og en titan legion, men intet er tæt på at blive færdigt.

Husk der er meget på spil, vinderen vinder en øl af alle de andre.

TF Riley

Quote from: DarkAngel on 30 September, 2013, 21:41:09

Det er derfor jeg i stille protest ikke har malet noget. For jeg fik ikke øl af en eneste sidste år!!

stoiss

Quote from: TF Riley on 30 September, 2013, 23:12:38

Det er derfor jeg i stille protest ikke har malet noget. For jeg fik ikke øl af en eneste sidste år!!

Pffs... du får en valgfri sodavand og en KRAMMER næste gang vi ses i EP  ::)

Jonz

Jeg må jo indrømme at jeg har malet mindre end jeg burde og havde planer om. Har malet på en masse Dark Angels mariner og en titan legion, men intet er tæt på at blive færdigt.

Du var ellers kæk for et år siden, og lagde flot ud med en samling af de helt frisk Chaos Mariner. Fik ud ikke også flidspræmie til en turnering, for pæneste hær? Det gik vist i stå derefter...  ::)

The good news: Efter fredag er det forfra, og så er der ingen der ingen undskyldninger for ikke at lægge fra land. Vi har jo en rekord vi skal slå (igen).

Jeg når nok ikke mere denne uge, men kan da glæde mig over at have slået egen rekord. Og 214 figurer på 365 dage, det er da en ok kadence.
/Jonz

stoiss

Så blev jeg færdig med 4. bølge.

6 Carnifex (plural?)
12 Raveners

141 + 6 + 12 = 159

Manus

Kan vist lige nå at spæde lidt til totalen - bare så det er sværere at slå næste år :D

er det helt galt med 27 pts?

Jonz

Sådan Manus, baghjul til Riley på omløbsstrækningen  ;D

Og den totalt begynder at se skræmmende ud, vi får travlt til vinter... Hvor lagde jeg nu min Imperator...
/Jonz

stoiss

... og sidste øjebliks tilføjelse ... for det er stadig fredag   :P

27 hormagaunts

159 + 27 = 186

DarkAngel

Quote from: Jonz on 01 October, 2013, 10:41:04

Du var ellers kæk for et år siden, og lagde flot ud med en samling af de helt frisk Chaos Mariner. Fik ud ikke også flidspræmie til en turnering, for pæneste hær? Det gik vist i stå derefter...  ::)

Jo jeg fik en præmie for bedst malet, men ligeså meget fordi der var mange convertions.
Derudover havde jeg planlagt at jeg mindst havde fået udbygget hæren yderligere efter nye indkøb og conversions. Men der gik for meget specialeskrivningsfnidder og babyfnadder i hverdagen.

Mit mål til næste gang er at få malet mindst 100 point. :) Tror jeg skal indskrive en tæller i min signatur Malet Epic 40k 0/100

soerenov

Sejr!

Her er så starten på Malemaraton 2013-->

6 Eldar rangers

Edit: De blev egentlig færdige i går aftes, men da min internetforbindelse var nede, så kunne jeg ikke nå at dokumentere dem inden tidsfristen og som 'the saying goes' "if there's no pictures then it didn't happen".

DarkAngel

Tillykke med at få malet flest sager Søren.

Jeg vil lave en ny malemarathontråd snarest.

Men skal vi ikke have nogle billeder over alle de point i har malet i dette års tråd?

Hygge og tak for legen.

DarkAngel

Jeg vil da gerne være den første der gi'r en øl!
Også til dig Thomas.  :)

elThyge

Tillykke Søren. Jeg forsøger årligt at være på Horisont. Kig forbi, så er der en øl eller vand klar - gælder alle tidligere vindere - no chickens where harmed in this sentence. :)
- You mean, I'm trapped here?
- Oh yes, we all are.

Let Me Warn You (1936)Horisont

Speaker to Machines

Tillyke til Søren med en sand Marathon præstation!
Stephan Dahl