Så har man modtaget sit første hadebrev med posten. Nu med konkurrence!

Started by zKoTTe, 08 October, 2013, 13:18:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

zKoTTe

Da jeg åbnede min postkasse idag var der dette brev uden afsender:

Det er sendt fra København og jeg har ikke den fjerneste anelse om hvem der kunne stå bag, det er ret så ubehageligt at personen kender min adresse og referere til den i brevet.

Jeg kan dog ikke lade være med at grine lidt, for det første så er det nok den ringeste måde at svine mig til på og for det andet så er jeg da ret beæret over at jeg har kunnet få en anden person til at spilde sin tid og penge på mig.
Morten Juel Søndergaard

Lasse

Tillykke!

(... og der er mere, hvor dét kom fra  :P)
Pledges 2009-2014: +153/+33/+19/-28/+61/-30
Kommentarer ved køb og salg

Nanayaah

Hmmm.

Selvom det vel er et hadebrev, virker det også lidt "sjov agtigt". Hvis jeg fik et brev formuleret sådan ville jeg nok mere opfatte det som en bizar joke.

Mvh.
Christian

TF Riley

Det er sgu da et kædebrev Morten? Du er lorten og skal svare eller sende videre!

zKoTTe

Det er det der er problemet, jeg ved ikke hvordan helvede jeg skal tolke dette brev, det er så absurd stupidt at man umuligt kan tage det seriøst, men samtidig er det creepy at der bliver refereret til min adresse når det kun er en håndfuld folk foruden familien der ved hvor min nye lejlighed ligger.

Var lige nede på Politi stationen og hører hvad jeg skulle stille op, de kunne intet gøre fordi at det kun var chikane, og så havde de aldrig set noget lignende før - Så 1 point til min Hater for originalitet.

Er også imponeret over at han har fundet en avis artikel med ordet "Knoldesparker".
Morten Juel Søndergaard

WolfRam

jeg tror ikk jeg havde kunnet tage sådan et brev for andet end sjov, for hold kæft det er skæg. :P men hvis du føler dig truet så må du undskylde jeg ser det som en joke. håber dog det er den joke jeg ser det som :P

er der faldet nogle udråbstegn af? siden de ligger ved siden af på billede to? :P i så fald skulle din. "beundre" overvejede at spørge os hobby mennesker om at få købt noget ordentlig lim :P
Quote from: Andreas 2.0 on 30 September, 2011, 00:07:58
I kan ikke bevise en skid kættere"!!!

zKoTTe

Jeg føler mig skam ikke truet :)

Det er bare en mærkelig oplevelse at få så fucked up et brev uopfordret af en eller anden ukendt random person i Kbh... Der kender min adresse.

Men jeg hygger mig skam også over brevet, det er så fucked up at jeg kun kan elske det.

Udråbstegnet er bare efterladenskaber fra min seneste røget joint :D

Det skal indrammes her imorgen.
Morten Juel Søndergaard

WolfRam

jeg havde sq nok os invisteret i en ramme til dette masterpiece, og hængt det over min male work station, bare for at reminde mig selv om at det jeg laver kan få folk til at lave sådanne ting, :D
Quote from: Andreas 2.0 on 30 September, 2011, 00:07:58
I kan ikke bevise en skid kættere"!!!

zKoTTe

Jeg kan kun være enig, der findes ingen bedre motivation :D

Men denne lille situation kommer heldigvis ikke op på siden af skattefar-sagen her for et par år tilbage... Endnu.

Gad vide hvorfor jeg tiltrækker denne slags opmærksomhed :D
Morten Juel Søndergaard

TrueRonin

- Nørd med Aspergers Syndrom, er du i tvivl så spørg Google.

Min trader tråd.

Tore Bolhøj

Jeg vil nok kategorisere "knoldesparker" til at være i den absolut letteste del af fyords-registret. Lige ved siden af "sjuft" og "lurendrejer". :)
"There is no right or wrong in our profession. The present changes the past from moment to moment. Only pray for the future to vindicate your actions."

— Litany of the Adepts, Canticle of the Administrator

zKoTTe

Men det må være fra en ny avis, og størrelsen på skriften viser at det har været en overskrift, hvem helvede laver sådanne artikler i Danmark :D?
Morten Juel Søndergaard

Kexplosion

Haha, hold op hvor er det smadret.

Det er sikkert mega-ubehageligt at stå med som modtager af den slags post, men som andre har skrevet, er det sgu' svært at se, om der er tale om hadepost eller en practical joke.
"... brændende Broodlord til dit face!" - Stefan Dahl

The Internet - because asking idiots far away for advice is better than asking those close by.

Se mine seneste miniaturer i mit Photobucket album!

zKoTTe

Haha, fantastisk historie!

Det skal lige siges at personen har brugt 6kr for at sende dette Masterpiece til mig, utroligt at han ikke har hørt om E-Mail, der kan han sende anonymt og udgiftsfrit for under det halve arbejde, det er fandme dedikeret når man begynder at klippeklistre som en anden seriemorder, og ikke en gang det kan personen finde ud af - Der er skrevet tekst i hans håndskrift da han løb tør for ord i avisen.

Et brev efterlader så mange spor, DNA bag frimærket eller på limen, adresse område og måske andre brugbare informationer, men det er nok bare mig der har set for meget CSI... Men det ændre ikke på at E-mail ville være langt lettere at slippe afsted med.

Hvis dette var en practical joke, så ville jeg mægtig gerne have forklaret joken, for jeg fatter den ikke, den er kun sjov fordi den er så ringe udført og bizar i sit budskab.
Morten Juel Søndergaard

King_Cuttuk

som så mange andre ved jeg ikke om jeg skal grine eller græde. Grine fordi det er sååååå dårligt lavet og virkeligt den dummeste måde at give nogen en sviner på. Græde fordi det jo er lidt sørgeligt at nogen har ville ty den denne form for chikane.

Jeg synes du skal placere det lige så fint i skraldespanden og så ellers ikke tænke mere over det.

zKoTTe

Morten Juel Søndergaard

Tore Bolhøj

Jeg gætter på at der er en dobbeltfaktor i spil: afsenderen er ustabil OG det er tænkt som en joke. Så længe han ikke sender en død kat eller en udstoppet pigespejder med posten skal du næppe bekymre dig.
"There is no right or wrong in our profession. The present changes the past from moment to moment. Only pray for the future to vindicate your actions."

— Litany of the Adepts, Canticle of the Administrator

Tordenskjold

Jeg ville også være lidt chokeret over at få sådan noget med posten, men som de andre på forummet siger er det bedste vel at ikke at tænke mere over den sag. Grineren ide at hønge det op, personligt ville jeg nok smide det i papirkurven. 

Troels S

Jeg undrer mig mest over, at det er første gang  ;)

Mvh
Troels
"Balance - the mythical word that people put so much stock into"
- James Gallagher, GW Games designer, 2019

Min 40k blog / Instagram: loosing_focus

Bumkarl

Quote from: Tore Bolhøj on 08 October, 2013, 15:08:56
Jeg vil nok kategorisere "knoldesparker" til at være i den absolut letteste del af fyords-registret. Lige ved siden af "sjuft" og "lurendrejer". :)
Ja. Medmindre afsenderen eskalerer ville jeg heller ikke være bekymret.

Faktisk er det nok tidligst når han når til "stratenrøver", at jeg ville blive rigtigt urolig.

rosenaa

Quote from: Tore Bolhøj on 08 October, 2013, 16:37:43
Så længe han ikke sender en udstoppet pigespejder med posten skal du næppe bekymre dig.

Kan man få sådan en ??
Whiskey ! Single Malt naturligvis...
Tidligere Smith Legetøj og Hobby - H. Wittrock - Dansk Hobby - Rødovre Hobby - Holmberg Hobby

P.E. Daner

Quote from: rosenaa on 08 October, 2013, 17:41:21
Så længe han ikke sender en udstoppet pigespejder med posten skal du næppe bekymre dig.

Kan man få sådan en ??

Det kan arrangeres. Hvad vil du give for den?

rosenaa

Quote from: P.E. Daner on 08 October, 2013, 17:46:29

Kan man få sådan en ??

Kommer an på hvor høj og bøjelig hun er i den tilstand  8)
Whiskey ! Single Malt naturligvis...
Tidligere Smith Legetøj og Hobby - H. Wittrock - Dansk Hobby - Rødovre Hobby - Holmberg Hobby

P.E. Daner

Quote from: rosenaa on 08 October, 2013, 17:53:36
Quote from: P.E. Daner on 08 October, 2013, 17:46:29

Kan man få sådan en ??

Kommer an på hvor høj og bøjelig hun er i den tilstand  8)

Det du eftersøger er vist nærmere en Real Doll. Den slags er jo bare til ussel seksuel selvtilfredsstillelse.

Et udstoppet menneske derimod er sublim kunst der beriger ens hjem.