News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Episk Malemarathon 2012-->

Started by DarkAngel, 28 October, 2012, 14:14:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Jonz

Tillykke til Søren!
Må så komme med den naturlige opfølgning: Skal de ikke testen i felten?

Det med tælleren i signaturen er en sød ide. Min vil måske lide lidt, da jeg har kastet mig over malearbejdet i Sedition Wars. Must...work...less...
/Jonz

- Rigtige mænd leger med 6mm soldater

Spicker

Tillykke med sejren, det var dælme lidt af en præstation!

Manus

soerenov

Tak, tak allesammen.

Jeg vil følge opfordringen til at tage et samlet billede snarest.

Jonz: De skal bestemt i felten. En del af dem er allerede afprøvede, men Eldars skal testes snarest muligt, men jeg skal lige have Avataren i hus først og fixet et par ekstra enheder. Min tank legion derimod vil gerne brænde promethium af så snart en lejlighed byder sig.
Jeg vil også gerne prøve et titanspil. Jeg har endnu ikke prøvet at spille med nogen af mine titaner.

Jonz

Titaner vs. Titaner er oplagt (mine skal også testes), det er ikke alle lister der er lige balanceret op imod titaner.
/Jonz

- Rigtige mænd leger med 6mm soldater

Fimbulvetr

Tillykke med the Win! Jeg stikker dig en go øl næste gang jeg render på dig!

- Og jeg synes iøvrigt at alle jer der har været for sløve til at stikke Riley MINIMUM en fadbamse skal tage at få fingeren ud :P

stoiss

Tillykke med 1. pladsen :-)

Jeg så ellers lige mit snit til at overhale dig inden om, men jeg skulle nok være startet noget før.

Jeg deltog ikke på GF i år, men jeg giver selvfølgelig gerne en øl ... eller en hindbærbrus ved lejlighed. Eventuelt næste gang vi ses til noget episk hygge i EP. :-)

Tilbage til dukkemaleriet!!

soerenov

Quote from: stoiss on 11 October, 2013, 14:16:32
Jeg så ellers lige mit snit til at overhale dig inden om, men jeg skulle nok være startet noget før.
Du havde godt nok også fart på til sidst.

Her er nogle billeder af størstedelen af sidste års produktion.

Der har sneget sig et lille antal tidligere malede enheder ind, men der mangler også nogle Ultra Marines.

TF Riley

Hey jeg fik en øl forleden af Christian for mit tuderi, keep 'em coming!! :)

Desuden tror jeg, at der blir spillet epic på næste torsdag i Rogue Trader på Frederiksberg. Skal bare lige finde en modstander :)

Sonny

Quote from: TF Riley on 17 October, 2013, 10:36:49
Desuden tror jeg, at der blir spillet epic på næste torsdag i Rogue Trader på Frederiksberg.

Jeg har hørt et tilsvarende rygte.. Det betyder vel jeg må se at komme i gang med en 6X4 plade og noget Epic terræn..

EDIT: Jeg vil gerne tage et spil næste torsdag, hvis nogen vil låne mig en hær og friske mig op på reglerne ;)